ze had moeten zeggen 'hier moet ik zijn, kan je de auto aan de kant zetten'.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:05 schreef Piovan het volgende:
.. dan komen we bijna aan op de plaats der bestemming, ik sta met de wagen aan de linkerkant van de weg, en ze moest er rechts uit.
iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Whehehe. Je had haar bijna, maar nu heeft ze jou.
P0wned.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Whehehe. Je had haar bijna, maar nu heeft ze jou.
hehequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:38 schreef sooty het volgende:
Oude banken dumpen met een CRX; Hoe doe je dat.
U zakt door het ijs.
![]()
Slotteke.
misschien had de TS er wel een pick-up achterkant op z'n honda zitten ... je weet maar nooit wat die CRX-paupers nu weer voor 'gepimpts' verzinnen om aan hun barrel vast te tapen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:38 schreef sooty het volgende:
Oude banken dumpen met een CRX; Hoe doe je dat.
U zakt door het ijs.
![]()
Slotteke.
Het vasttapen van zo'n trekhaak is nog vrij lastig hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
misschien had de TS er wel een pick-up achterkant op z'n honda zitten ... je weet maar nooit wat die CRX-paupers nu weer voor 'gepimpts' verzinnen om aan hun barrel vast te tapen.![]()
Plamuren of polyester dan, dat kunnen ze ook wel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:08 schreef sooty het volgende:
[..]
Het vasttapen van zo'n trekhaak is nog vrij lastig hoor.![]()
Nog zo'n linksequote:Op zaterdag 16 september 2006 01:43 schreef fponderdelinden het volgende:
Echt een linkse actie; lifters meenemen. Zo van 'we moeten elkaar helpen'.
Sodemieter op, al je snel ergens heen moet neem je maar een taxi of de bus. Ik betaal ook gewoon voor m'n buskaartje en als je er het geld niet voo heb, dan ga je naar de Sociale Dienst.
wtf en ze zei dat ze ontvoert was wat een oplichtster :Squote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:43 schreef fponderdelinden het volgende:
Sodemieter op, al je snel ergens heen moet neem je maar een taxi of de bus. Ik betaal ook gewoon voor m'n buskaartje en als je er het geld niet voo heb, dan ga je naar de Sociale Dienst.
[gullible mode on]quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:34 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik zag laatst een liftster aan de kant van de weg. Ik stoppen om haar in te laten stappen, springt er ineens een gozer vanachter de bosjes en rent naar mijn auto. Ik snel wegwezen natuurlijk.
Wij noemen het een aanhanger noobje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:21 schreef SuperRogier het volgende:
Inderdaad knap dat je 2 banken in je "kofferbak" van je crxje krijgt
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:21 schreef Repeat het volgende:
Ze is waarschijnlijk lid van een geheime organisatie die als doel heeft alle del snols op deze wereld naar de klote te helpen!
Nobel!
quote:
Wat is er mis om elkaar te helpen? en wat heeft dat met links te maken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:43 schreef fponderdelinden het volgende:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:43 schreef fponderdelinden het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |