Lid worden van U2.comquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:05 schreef Waxxer het volgende:
Huh??? Hoe kom ik daar dan aan??![]()
O.a. van producties voor de RHCP en Queen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:36 schreef Dandelion het volgende:
rick rubin. Bekende naam, maar waar kennen we die van?
Queen was maar een remixje, geen albumproductie.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:42 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
O.a. van producties voor de RHCP en Queen.
Voornamelijk: Rap & metal.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:36 schreef Dandelion het volgende:
rick rubin. Bekende naam, maar waar kennen we die van?
Queen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:42 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
O.a. van producties voor de RHCP en Queen.
Ah vandaar.. dacht al..quote:Queen was maar een remixje, geen albumproductie.
Diverse projecten na F. Mercury.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:46 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Voornamelijk: Rap & metal.
Public Enemy, LL Cool J, Run-D.M.C, Slayer, The Red Hot Chili Peppers, Metallica.
Maar ook Johnny Cash....
[..]
Queen?
Wat dan?
Dan mag ik hopen dat hetgeen hij doet met U2 beter is dan die remixquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Alleen: http://www.shopping.com/xPC-We_Will_Rock_You_EP_Queen#
Opdringen...quote:Op woensdag 20 september 2006 09:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Rick Rubin is één van de weinige producers die verschillende soorten muziek heeft geproduceerd.
Funk, R&B, HipHop, Rock, Metal...dus ik denk niet dat U2 ineens hartstikke metal gaat klinken etc.
Maar ik hoop wel dat hij z'n rauwe stijl ook op de jongens kan opdringen, dat zal een leuke cd opleveren.
Ja dat zal wel moeten, aangezien U2 eigenlijk al jaren stug hetzelfde blijft doen.quote:
Brian Eno zou weer eens aan de knoppen motten naar mijn mening!quote:Op woensdag 20 september 2006 09:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ja dat zal wel moeten, aangezien U2 eigenlijk al jaren stug hetzelfde blijft doen.![]()
En ik denk niet dat ze zomaar alles van Rick aan zullen nemen...
Ik zat net een stuk over Jacknife Lee te lezen, het was eerst een gerucht dat hij Atomic Bomb zou produceren, maar het bleef dus bij een paar remixes voor singles...![]()
Edge weet dat nog niet zo zeker hoor... "And I have a feeling that because of Rick's presence it's going to sound very different."quote:Op woensdag 20 september 2006 09:07 schreef Megalomaniac het volgende:
dus ik denk niet dat U2 ineens hartstikke metal gaat klinken etc.
Nu doe je hem tekort toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:13 schreef Megalomaniac het volgende:
Ik zat net een stuk over Jacknife Lee te lezen, het was eerst een gerucht dat hij Atomic Bomb zou produceren, maar het bleef dus bij een paar remixes voor singles...![]()
Dankjedankjedankjedankjequote:Op woensdag 20 september 2006 08:19 schreef Dandelion het volgende:
overigens Waxxer, hulde voor de topic-titel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |