Dit vraag ik mezelf ook af idd. Maarja voor de rest draaide er ook niet veel. Had trouwens ook al een hoop gezien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Van die trailer viel je al zowat in slaap....waarom ben je echt gegaan?
Nou ja Superman heb ik niet gezien. Maar deze overtreffen wordt heel erg moeilijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:33 schreef Tha_T het volgende:
TT van kapitalen ontdaan
Superman Returns is trouwens veel slechter uiteraard. Maar als deze echt kutter is moet ik dat gaan zien hoor![]()
![]()
Ligt eraan welke trailer je kijkt hoor...ik kwam net 3 trailers tegen en de 1e is idd boring...de 2e was wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Dit vraag ik mezelf ook af idd. Maarja voor de rest draaide er ook niet veel. Had trouwens ook al een hoop gezien.
Het gaat nergens over. Dat is t em nou juist.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:41 schreef Frederiqueske het volgende:
Ken die film niet, waar gaat tie over??
Dies van diezelfde kerel als unbreakable...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Het gaat nergens over. Dat is t em nou juist.
http://imdb.com/title/tt0452637/
Hier DURVEN ze em nog een 6.2 te geven ook.
The Village was zooooooooooo'n BAGGER film hequote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef ivetje het volgende:
Hmm, vind de trailers er best leuk uitzien eigenlijk. Dit wordt een dvdtje iig
Is het trouwens hetzelfde meisje als in The village of vergis ik me nu??
M Night Shayamalanquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:22 schreef rtim1980 het volgende:
HEy allemaal ben gister naar Lady in the water geweest. Dit is werkelijk waar de meest belachelijke en slechtste film allertijden. Het verhaal gaat echt nergens over en dan nog maar niet te beginnen over de verselijke monsters die er in deze film rondlopen. Echt te kut!!!!!!!!!
Niks, ga maar mooi kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:17 schreef Frederiqueske het volgende:
hmmm heb een aantal trailers gezien nu en het lijkt me best een goeie filmwil hem wel zien hoor
wat was er dan zo slecht aan??????
weet ik veel kutfilms kijk ik niet, maar die 'wolf' of whatever het was, zag ook zoooooooo eng uit dat ik het niet eng vond.quote:
zeker ENORM duidelijk dat het een computer animatie wasquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
weet ik veel kutfilms kijk ik niet, maar die 'wolf' of whatever het was, zag ook zoooooooo eng uit dat ik het niet eng vond.
Die 'graswolf' (ofzo) is een robotquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zeker ENORM duidelijk dat het een computer animatie wasdie trailer leek echt gaaf moet ik bekennen....
maar ja, dat zijn vaak DE mooiste of leukste stukjes in een film whehe maar ja we zien wel
Ik zag een paar maanden geleden die ouwe delen van Star Wars voor het eerst, maar dat waren 4 5 en 6 en 1, 2 en 3 is eigelijk HUN verleden, maar die films zagen er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moderner uit dan die ouwe delen terwijl DAT net de toekomst was, stom toch?????????? ik vond het trouwens geweldige filmsdat ff terzijde whehe
Maar om ontopic te blijven,,, Lady in the Water lijkt MIJ wel een leuke film
![]()
![]()
OMFG... ZOU HET EEN ROBOT ZIJN???quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die 'graswolf' (ofzo) is een robot.
(Jaa, Ik heb de `making of` gezien)
quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
OMFG... ZOU HET EEN ROBOT ZIJN???![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat het een blauwevinvis in een cavia pak was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat beest was engquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef Maikuuul het volgende:
Idd dat gare beest wat in het gras lag steeds
Zo gaar hoe die rende
het was idd NIKS denk je heel de tijd dat er demomen achter de omheining in het bos leven is het gewoon een vent die zich verkleed om de mensen te beletten naar de bewoonde wereld te gaan zodat ze zelf lekker ouderwets kunnen leven daarzo zonder stadse gebruiken enzo, bwaaaaaaaaagh sloeg nergens op die film, moet er nog van kotsen als ik eraan terug denkquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:16 schreef Tellorian het volgende:
The Village heb ik wel gezien, maar ik kan me d'r nauwelijks wat van heugen, het zal dus wel niet zo'n goede film zijn geweest. Ik weet nog wel dat ik de trailer echt cool vond...
Is toch van diezelfde Ballen Regiseur die ook The Village gedaan heeft?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:38 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Nou ja Superman heb ik niet gezien. Maar deze overtreffen wordt heel erg moeilijk.![]()
Inderdaad, denk dat als ik de film gezien had toen ik 15 was ofzo dat ik er ook niet veel aangevonden zou hebben, maar vond dit echt wel een mooie film hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef 7eVeNL het volgende:
Jullie kinderen hebben echt geen verstand van 'dit soort films' en dat blijkt, maar goed toen ik 15,16 was zou ik waarschijnlijk ook heel anders naar zo'n film kijken als nu. Lady in the water is een bijzondere 'goeie' film met wederom een achterliggende gedachten die 'The Village' en films als 'Unbreakable', 'Signs' etc ook hebben, maar waar de meeste mensen simpel weg over heen kijken, bedoel, ga je eens te raden en vraag je zelf eens af; wat wilt de maker van deze film mij vertellen? Oh en jullie wisten zeker ook niet dat de maker, M night shyamalan zelf een kleine rol heeft in deze film?
Anyway ik ben echt fan van deze man, en vind al zijn films gewoon fantastisch, mijn advies is dan ook of je 16 bent of ergens in de 40, ga deze film nog een keer zien, maar dan 'open minded' ga gewoon mee met het sprookje, en geniet er van![]()
Overigens is de 6.2 rating op imdb dan ook veel te laag,
een lofende nederlandse review van Lady in the water is hier te vinden: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7688![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |