abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41835555
HEy allemaal ben gister naar Lady in the water geweest. Dit is werkelijk waar de meest belachelijke en slechtste film allertijden. Het verhaal gaat echt nergens over en dan nog maar niet te beginnen over de verselijke monsters die er in deze film rondlopen. Echt te kut!!!!!!!!!
pi_41835623
Van die trailer viel je al zowat in slaap....waarom ben je echt gegaan?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 15 september 2006 @ 15:27:01 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_41835651
Hey, Spider-man 1 en 2 hadden die eer al...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_41835780
TT van kapitalen ontdaan

Superman Returns is trouwens veel slechter uiteraard. Maar als deze echt kutter is moet ik dat gaan zien hoor
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:36:18 #5
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41835876
Superman Returns vond ik achteraf wel meevallen, maarre LitW.... die zou ik mijn goudvis niet eens laten kijken...
The circle is through the looking glass
pi_41835920
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Van die trailer viel je al zowat in slaap....waarom ben je echt gegaan?
Dit vraag ik mezelf ook af idd. Maarja voor de rest draaide er ook niet veel. Had trouwens ook al een hoop gezien.
pi_41835949
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:33 schreef Tha_T het volgende:
TT van kapitalen ontdaan

Superman Returns is trouwens veel slechter uiteraard. Maar als deze echt kutter is moet ik dat gaan zien hoor
Nou ja Superman heb ik niet gezien. Maar deze overtreffen wordt heel erg moeilijk.
pi_41835984
Welke film?? Nog niet van gehoord, dus zal wel niet veel zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_41836014
Ken die film niet, waar gaat tie over??
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:42:26 #10
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41836040
Hmm, vind de trailers er best leuk uitzien eigenlijk. Dit wordt een dvdtje iig

Is het trouwens hetzelfde meisje als in The village of vergis ik me nu??
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:43:09 #11
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41836070
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef rtim1980 het volgende:

[..]

Dit vraag ik mezelf ook af idd. Maarja voor de rest draaide er ook niet veel. Had trouwens ook al een hoop gezien.
Ligt eraan welke trailer je kijkt hoor...ik kwam net 3 trailers tegen en de 1e is idd boring...de 2e was wel leuk eigenlijk En de 3e ook
To infinity…and beyond!
pi_41836199
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:41 schreef Frederiqueske het volgende:
Ken die film niet, waar gaat tie over??
Het gaat nergens over. Dat is t em nou juist.

http://imdb.com/title/tt0452637/

Hier DURVEN ze em nog een 6.2 te geven ook.
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:09:53 #13
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41838659
Ik was er ook heen geweest met me vriendin

Ik was ook dom gek, ipv naar de leeftijd te kijken voor hoe oud je moet zijn 12 jaar en ouder ik dacht omfg :/

Zoeen gare film idd
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41839643
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef rtim1980 het volgende:

[..]

Het gaat nergens over. Dat is t em nou juist.

http://imdb.com/title/tt0452637/

Hier DURVEN ze em nog een 6.2 te geven ook.
Dies van diezelfde kerel als unbreakable...
Dan hoef ik al niet te gaan want daar vond ik aan geen enkele film wat aan
pi_41844943
tja wat wil je, is van de zelfde maker van The Village, en dat was echt een kutfilm!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_41848572
The Sixth Sense, Unbreakable, Signs en The Village vond ik juist erg goed, maar dit..
pi_41848840
The village vond ik leuk bedacht,maar héééééééél slecht uitgewerkt.Op zich vond ik dat nog een redelijke film
pi_41855439
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef ivetje het volgende:
Hmm, vind de trailers er best leuk uitzien eigenlijk. Dit wordt een dvdtje iig

Is het trouwens hetzelfde meisje als in The village of vergis ik me nu??
The Village was zooooooooooo'n BAGGER film he die heb ik paar maanden geleden gezien, nou zwaar waardelooooooosssssssssssss maar ik zal die trailer eens gfaan kijken van Lady in the Water
pi_41855448
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:22 schreef rtim1980 het volgende:
HEy allemaal ben gister naar Lady in the water geweest. Dit is werkelijk waar de meest belachelijke en slechtste film allertijden. Het verhaal gaat echt nergens over en dan nog maar niet te beginnen over de verselijke monsters die er in deze film rondlopen. Echt te kut!!!!!!!!!
M Night Shayamalan

Had je kunnen weten na 'The Village'
JOHNNY HEITINGA
pi_41855458
Eens, maar zoveel soeps is het de laatste toch al niet in de bios.
pi_41855475
hmmm heb een aantal trailers gezien nu en het lijkt me best een goeie film wil hem wel zien hoor wat was er dan zo slecht aan??????
pi_41855479
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 08:17 schreef Frederiqueske het volgende:
hmmm heb een aantal trailers gezien nu en het lijkt me best een goeie film wil hem wel zien hoor wat was er dan zo slecht aan??????
Niks, ga maar mooi kijken
JOHNNY HEITINGA
pi_41855505
neeehee vertel nou
pi_41855511
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 08:22 schreef Frederiqueske het volgende:
neeehee vertel nou
weet ik veel kutfilms kijk ik niet, maar die 'wolf' of whatever het was, zag ook zoooooooo eng uit dat ik het niet eng vond.
JOHNNY HEITINGA
pi_41855555
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 08:24 schreef Camplo het volgende:

[..]

weet ik veel kutfilms kijk ik niet, maar die 'wolf' of whatever het was, zag ook zoooooooo eng uit dat ik het niet eng vond.
zeker ENORM duidelijk dat het een computer animatie was die trailer leek echt gaaf moet ik bekennen.... maar ja, dat zijn vaak DE mooiste of leukste stukjes in een film whehe maar ja we zien wel
Ik zag een paar maanden geleden die ouwe delen van Star Wars voor het eerst, maar dat waren 4 5 en 6 en 1, 2 en 3 is eigelijk HUN verleden, maar die films zagen er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moderner uit dan die ouwe delen terwijl DAT net de toekomst was, stom toch?????????? ik vond het trouwens geweldige films dat ff terzijde whehe Maar om ontopic te blijven,,, Lady in the Water lijkt MIJ wel een leuke film
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 16 september 2006 @ 09:49:59 #26
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_41856104
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 08:32 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

zeker ENORM duidelijk dat het een computer animatie was die trailer leek echt gaaf moet ik bekennen.... maar ja, dat zijn vaak DE mooiste of leukste stukjes in een film whehe maar ja we zien wel
Ik zag een paar maanden geleden die ouwe delen van Star Wars voor het eerst, maar dat waren 4 5 en 6 en 1, 2 en 3 is eigelijk HUN verleden, maar die films zagen er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moderner uit dan die ouwe delen terwijl DAT net de toekomst was, stom toch?????????? ik vond het trouwens geweldige films dat ff terzijde whehe Maar om ontopic te blijven,,, Lady in the Water lijkt MIJ wel een leuke film
Die 'graswolf' (ofzo) is een robot .
(Jaa, Ik heb de `making of` gezien )
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_41856115
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Die 'graswolf' (ofzo) is een robot .
(Jaa, Ik heb de `making of` gezien )
OMFG... ZOU HET EEN ROBOT ZIJN???

Ik dacht dat het een blauwevinvis in een cavia pak was
JOHNNY HEITINGA
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 16 september 2006 @ 09:52:26 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_41856129
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 09:50 schreef Camplo het volgende:

[..]

OMFG... ZOU HET EEN ROBOT ZIJN???

Ik dacht dat het een blauwevinvis in een cavia pak was

Die anderen hadden het over een computer-animatie .
Maarja .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_41857458
ik ben er gisteren naar toe geweest en heb me best geamuseerd, en de hele zaal lag af en toe plat van de lach om de humor die er in zit. het verhaal is flinterdun oke, maar hoe het gebracht wordt is leuk.
pi_41860952
Na 2 keer die trailer had ik eigenlijk wel genoeg gezien
pi_41861022
Ach ja, al die verselijke monsters ook altijd.
pi_41861134
ben gisteren ook even geweest.. het kon een heel mooi sprookje worden, maar ja.. misschien de volgende keer
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:23:46 #33
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41863202
Die film was Ok.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:25:32 #34
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41863238
Idd dat gare beest wat in het gras lag steeds

Zo gaar hoe die rende
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:27:18 #35
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41863266
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef Maikuuul het volgende:
Idd dat gare beest wat in het gras lag steeds

Zo gaar hoe die rende
Dat beest was eng
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 16 september 2006 @ 17:18:42 #36
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_41865245
Ik vond het eigenlijk een best leuke film...
Wel een paar keer geschrokken, maar dat ligt weer aan mij.
pi_41865849
Die M. Night Shyamalan is de grootste oplichter ooit, eerst de village, en nu dit. Lekker toffe trailers maken, en dan met een gedrocht van een film komen
pi_41872312
jaaa de village heb ik paar weken geleden gezien, dat was echt een STOMME film met een stom achterlijk plot zeg, sloeg helemaal nergens op die film... gelukkig had mijn zus hem gekocht en niet ik whahahaha heb ik er tenminste niet mijn zuurverdiende gekregen zakgeld aan gespendeerd whehehe
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:16:36 #39
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_41872392
The Village heb ik wel gezien, maar ik kan me d'r nauwelijks wat van heugen, het zal dus wel niet zo'n goede film zijn geweest. Ik weet nog wel dat ik de trailer echt cool vond...
pi_41872864
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:16 schreef Tellorian het volgende:
The Village heb ik wel gezien, maar ik kan me d'r nauwelijks wat van heugen, het zal dus wel niet zo'n goede film zijn geweest. Ik weet nog wel dat ik de trailer echt cool vond...
het was idd NIKS denk je heel de tijd dat er demomen achter de omheining in het bos leven is het gewoon een vent die zich verkleed om de mensen te beletten naar de bewoonde wereld te gaan zodat ze zelf lekker ouderwets kunnen leven daarzo zonder stadse gebruiken enzo, bwaaaaaaaaagh sloeg nergens op die film, moet er nog van kotsen als ik eraan terug denk
pi_41872905
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:38 schreef rtim1980 het volgende:

[..]

Nou ja Superman heb ik niet gezien. Maar deze overtreffen wordt heel erg moeilijk.
Is toch van diezelfde Ballen Regiseur die ook The Village gedaan heeft?
pi_41872926
mooi, gaan we daar dus niet heen
pi_42110287
Jullie kinderen hebben echt geen verstand van 'dit soort films' en dat blijkt, maar goed toen ik 15,16 was zou ik waarschijnlijk ook heel anders naar zo'n film kijken als nu. Lady in the water is een bijzondere 'goeie' film met wederom een achterliggende gedachten die 'The Village' en films als 'Unbreakable', 'Signs' etc ook hebben, maar waar de meeste mensen simpel weg over heen kijken, bedoel, ga je eens te raden en vraag je zelf eens af; wat wilt de maker van deze film mij vertellen? Oh en jullie wisten zeker ook niet dat de maker, M night shyamalan zelf een kleine rol heeft in deze film?

Anyway ik ben echt fan van deze man, en vind al zijn films gewoon fantastisch, mijn advies is dan ook of je 16 bent of ergens in de 40, ga deze film nog een keer zien, maar dan 'open minded' ga gewoon mee met het sprookje, en geniet er van

Overigens is de 6.2 rating op imdb dan ook veel te laag,
een lofende nederlandse review van Lady in the water is hier te vinden: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7688

[ Bericht 1% gewijzigd door 7eVeNL op 25-09-2006 13:10:23 ]
pi_42110701
Ik ga nooit teveel op reacties af bij films van dhr. Shyamalan. Het is nogal persoonlijk of je het goed vindt of niet.
Din jävla kuk!
pi_42111132
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:03 schreef 7eVeNL het volgende:
Jullie kinderen hebben echt geen verstand van 'dit soort films' en dat blijkt, maar goed toen ik 15,16 was zou ik waarschijnlijk ook heel anders naar zo'n film kijken als nu. Lady in the water is een bijzondere 'goeie' film met wederom een achterliggende gedachten die 'The Village' en films als 'Unbreakable', 'Signs' etc ook hebben, maar waar de meeste mensen simpel weg over heen kijken, bedoel, ga je eens te raden en vraag je zelf eens af; wat wilt de maker van deze film mij vertellen? Oh en jullie wisten zeker ook niet dat de maker, M night shyamalan zelf een kleine rol heeft in deze film?

Anyway ik ben echt fan van deze man, en vind al zijn films gewoon fantastisch, mijn advies is dan ook of je 16 bent of ergens in de 40, ga deze film nog een keer zien, maar dan 'open minded' ga gewoon mee met het sprookje, en geniet er van

Overigens is de 6.2 rating op imdb dan ook veel te laag,
een lofende nederlandse review van Lady in the water is hier te vinden: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7688
Inderdaad, denk dat als ik de film gezien had toen ik 15 was ofzo dat ik er ook niet veel aangevonden zou hebben, maar vond dit echt wel een mooie film hoor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')