Dit vraag ik mezelf ook af idd. Maarja voor de rest draaide er ook niet veel. Had trouwens ook al een hoop gezien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Van die trailer viel je al zowat in slaap....waarom ben je echt gegaan?
Nou ja Superman heb ik niet gezien. Maar deze overtreffen wordt heel erg moeilijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:33 schreef Tha_T het volgende:
TT van kapitalen ontdaan
Superman Returns is trouwens veel slechter uiteraard. Maar als deze echt kutter is moet ik dat gaan zien hoor![]()
![]()
Ligt eraan welke trailer je kijkt hoor...ik kwam net 3 trailers tegen en de 1e is idd boring...de 2e was wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Dit vraag ik mezelf ook af idd. Maarja voor de rest draaide er ook niet veel. Had trouwens ook al een hoop gezien.
Het gaat nergens over. Dat is t em nou juist.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:41 schreef Frederiqueske het volgende:
Ken die film niet, waar gaat tie over??
Dies van diezelfde kerel als unbreakable...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Het gaat nergens over. Dat is t em nou juist.
http://imdb.com/title/tt0452637/
Hier DURVEN ze em nog een 6.2 te geven ook.
The Village was zooooooooooo'n BAGGER film hequote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef ivetje het volgende:
Hmm, vind de trailers er best leuk uitzien eigenlijk. Dit wordt een dvdtje iig
Is het trouwens hetzelfde meisje als in The village of vergis ik me nu??
M Night Shayamalanquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:22 schreef rtim1980 het volgende:
HEy allemaal ben gister naar Lady in the water geweest. Dit is werkelijk waar de meest belachelijke en slechtste film allertijden. Het verhaal gaat echt nergens over en dan nog maar niet te beginnen over de verselijke monsters die er in deze film rondlopen. Echt te kut!!!!!!!!!
Niks, ga maar mooi kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:17 schreef Frederiqueske het volgende:
hmmm heb een aantal trailers gezien nu en het lijkt me best een goeie filmwil hem wel zien hoor
wat was er dan zo slecht aan??????
weet ik veel kutfilms kijk ik niet, maar die 'wolf' of whatever het was, zag ook zoooooooo eng uit dat ik het niet eng vond.quote:
zeker ENORM duidelijk dat het een computer animatie wasquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
weet ik veel kutfilms kijk ik niet, maar die 'wolf' of whatever het was, zag ook zoooooooo eng uit dat ik het niet eng vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |