Dank je wel. Kun je Herman ook aanpassen ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:12 schreef cinnamongirl het volgende:
TT aangepast
waarom??quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel. Kun je Herman ook aanpassen ?
Was een grapje. Zal het er in het vervolg bij zettenquote:
Jeez, wat een strenge eisen moeten al die vrouwen aan voldoen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:44 schreef apestaartje het volgende:
Het valt me op dat in beide topics voornamelijk mannen langs komen. Maar goed, het is allang bekend dat bij vrouwen de uiterlijk-eisen een stuk strenger zijn (als je de showbizz in wilt).
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef Sportguy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toevallig allebei cabaretiers .......
Ik denk dat het ook vooral met smaak te maken heeft, denk je niet?quote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Grappig, ik zie hier merk toch dat de drempel voor lelijkheid voor vrouwen toch wat lager is dan voor mannen. Zodra een vrouw ouder is dan 35 dan wordt ze al snel als 'lelijk' beschouwd.
Birgit Schuurman vind ik nu niet bepaald een mooie meid eigenlijk... En Bridget Maasland ook niet.quote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook vooral met smaak te maken heeft, denk je niet?
Heb jij dan een suggestie van een jongedame die jij als "lelijk" beschouwt...
Nou ik vind Birgit dus echt wel een mooie meidquote:Op maandag 18 september 2006 07:32 schreef GM het volgende:
[..]
Birgit Schuurman vind ik nu niet bepaald een mooie meid eigenlijk... En Bridget Maasland ook niet.
en dan zeggen ze wat van geert wildersquote:Op maandag 16 oktober 2006 07:52 schreef Suko het volgende:
Ton F. van Dijk, U weet wel, zendercoordinator bij de omroep, naast een lelijk karakter ook nog een naar/zuinig hoofd:
[afbeelding]
Waarom toevallig? Als je opgezadeld zit met een ietwat benedenmodale buitenkant, leer je je wel door de maatschappij heenslaan met humor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:35 schreef Sportguy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toevallig allebei cabaretiers .......
Vind jij niet lelijk. Afgemeten aan een gangbaar B&H topic zijn ze voor de gemiddelde Fok!-ganger zo'n beetje allemaal lelijk. Dit is niet de plaats een discussie te starten over smaak lijkt me.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:12 schreef FuifDuif het volgende:
90% van de hierboven geplaatste mensen zijn niet lelijk. Dat je ze niet aantrekkelijk vindt (zo is drs. P. een oude man) is een heel ander verhaal.
Mja, ik moet zeggen dat ik haar ook best wel lelijk vind. Maar dat kan ook liggen aan de foto, want in Westenwind vond ik haar bijvoorbeeld altijd wel lekkerquote:
een lelijke kutkop jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:42 schreef Augustina het volgende:
Tja, bij de foto's die jij gepost hebt, kan ik me nog wat voorstellen. Maar Miryanna van Reeden vind ik wel wat hebben.
Mên, Slash is zo geyl in dat stukje uit November Rain waar die die solo doetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:57 schreef z-star het volgende:
Geweldige gitarist, en meestal zie je zn kop niet:
[afbeelding]
Amusement?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
[afbeelding] Ruud Lubbers
[afbeelding] Dries van Agt
[afbeelding] Joseph Luns
We hebben in deel 1 al besloten dat de je politiek (tegenwoordig) best amusement kunt noemen. En aangezien Balkenende in november in een aflevering van RTL Boulevard als gast-presentator aantreedt, kunnen we gerust aannemen dat de heren en dames dat zelf ook zo zien...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |