Volgens mij heb jij teveel reclames gekekenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:25 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Loop ik vandaag op Amsterdam CS, en ik heb wel trek in een frikadel. Je zou denken: "dan loop je naar de muur en trek je er een uit" , maar zo simpel ging dat niet. Ik liep ff naar de Smullers, maar tot mijn grote schrik lagen er overal 2 frikadellen / kroketten achter het raampje. Ik dus helemaal gedesillusioneerd naar de automatique aan de overkant, en ja hoor, ook daar overal 2 stuks achter het glas.
![]()
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte hier van is, maar ik vind het belachelijk dat je gewoon 2 frikadellen moet nemen, of je moet speciaal gaan vragen om een losse.![]()
of je zoekt iemand die er ook één wilquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
je kan er ook 1 laten liggen......
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:29 schreef caartyaait het volgende:
Dan koop je er twee en geef je de andere aan een zwerver. klaar.
Daar kan je geld mee gaan verdienenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of je zoekt iemand die er ook één wil
Haha, ja, da's weer een andere openingszin dan "zeg, zou jij met mij een ontbijtje willen eten?":quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:04 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Daar kan je geld mee gaan verdienen![]()
Mensen koppelen om zo samen frikandellen te kunnen halen![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Haha, ja, da's weer een andere openingszin dan "zeg, zou jij met mij een ontbijtje willen eten?":
"Zeg, zou jij met mij een frikandelletje willen eten?"
![]()
Niet dat er ooit iemand op in zal gaan...quote:
Bedoel 1,20...quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:27 schreef Qunix het volgende:
Is niet duur... Enkel kostte ze 1,50.
En je kan ook bestellen bij de balie hoor.
Die zijn dan ook niet te vreten!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:24 schreef Lunar het volgende:
Bij Ratelband in Dordrecht kost het 1 euro per 2.
Dan koop je er twee en geef je de andere aan je moeder. klaar.
dordt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:24 schreef Lunar het volgende:
Bij Ratelband in Dordrecht kost het 1 euro per 2.
Dan koop je er twee en geef je de andere aan Ron Zwerver. klaar.
Daar denken een hoop mensen anders overquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef SjonPopesco het volgende:
[..]
Die zijn dan ook niet te vreten!
Ja.quote:
daar kennen ze A: geen frikadellen en B: geen automatiekenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:28 schreef biertank het volgende:
Over genomen van de vette Americanen denk ik :/
Joh! Ik had precies hetzelfde, eveneens op Amsterdam CS. Weliswaar niet vandaag, maar toch. Ik geloof dat het maandag was. Gelukkig had ik een matty bij me en wilden we allebei een kroket! Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:25 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Loop ik vandaag op Amsterdam CS, en ik heb wel trek in een frikandel. Je zou denken: "dan loop je naar de muur en trek je er een uit" , maar zo simpel ging dat niet. Ik liep ff naar de Smullers, maar tot mijn grote schrik lagen er overal 2 frikandellen / kroketten achter het raampje (voor 2 euro). Ik dus helemaal gedesillusioneerd naar de automatique aan de overkant, en ja hoor, ook daar overal 2 stuks achter het glas.
![]()
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte hier van is, maar ik vind het belachelijk dat je gewoon 2 frikandellen moet nemen, of je moet speciaal gaan vragen om een losse.![]()
Fokker als het een automatiek was, waarom werkte er dan iemand?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was laatst op Amsterdam CS en wilde een frikandel mayo halen. Dus ik zo tegen die gast: "Ey, mag ik een frikandel met mayonaise". Die kerel: "Ja sorry, we hebben geen mayonaise, dit is alleen een automatiek"
Wtf
Om de automaten bij te vullen blijkbaar. Of om geld te wisselen, geen idee. Of hij was gewoon te lui om mayonaise te pakken en verzon dit als excuus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:25 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Fokker als het een automatiek was, waarom werkte er dan iemand?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Om de automaten bij te vullen blijkbaar. Of om geld te wisselen, geen idee. Of hij was gewoon te lui om mayonaise te pakken en verzon dit als excuus.
Smullers bij Station Amsterdam Bijlmer: Fikandel 1,20...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nog duur...![]()
Hier is het gewoon twee voor de prijs van een van ong. 1 euro/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |