abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41851416
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:05 schreef gorgg het volgende:
Video van het tankstation is vrijgegeven. Er is niets op te zien.
Op 9 november wordt ook de video van het Doubletree Hotel vrijgegeven. Ook op deze zal volgens mij niets te zien zijn.
http://www.rawstory.com/n(...)ure_attack_0915.html
Goeie zaak. Alleen jammer dat de kwaliteit nogal klote is... Maar goed, veel meer winkels hebben last van brakke beveiligingsopnamen. Hopelijk komt er binnenkort ook nog een downloadbare avi versie, zodat er het maximale aan beeldkwaliteit nog uit te halen valt. Maar dat komt denk ik nog wel goed.

Ben benieuwd wat op de tape van 9 november zal staan.
Bananenyoghurt...
pi_41859572
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Hayek het volgende:

[..]

volgens mij was dit nog de laatste strohalm voor de conspiracy aanhangers..
mooi zo, des te harder wordt de 'theorie' van de voorkennis . Deze is echter wel een minder hapklare brokken theorie waarvoor o.a. enige geopolitieke kennis nodig is .

[ Bericht 1% gewijzigd door atmosphere1 op 16-09-2006 20:03:49 ]
pi_41864122
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:16 schreef Hayek het volgende:

[..]

volgens mij was dit nog de laatste strohalm voor de conspiracy aanhangers..
hoezo ? , ik zie geen vliegtuig op deze video. moest dat nou 5 jaar geheim worden gehouden?

ik wacht af naar de andere 84 tapes die nog niet zijn vrijgegeven
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41864520
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:15 schreef huupia34 het volgende:

[..]

hoezo ? , ik zie geen vliegtuig op deze video. moest dat nou 5 jaar geheim worden gehouden?

ik wacht af naar de andere 84 tapes die nog niet zijn vrijgegeven
en jij denkt echt dat zo'n trust bewakingscamera'tje op kilometers afstand wel even een vliegtuig met 800km/pu heeft vastgelegd?

En als het toch een complot is, waarom hebben ze dan niet direct een fake-filmpje vrijgegeven waarop je een vliegtuig ziet?
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:56:20 #30
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_41864803
tvp
ik zie een hoop docu's die ik nog niet gekeken heb, altijd leuke voor donkere winteravonden
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_41864901
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:40 schreef Hayek het volgende:

[..]

en jij denkt echt dat zo'n trust bewakingscamera'tje op kilometers afstand wel even een vliegtuig met 800km/pu heeft vastgelegd?

En als het toch een complot is, waarom hebben ze dan niet direct een fake-filmpje vrijgegeven waarop je een vliegtuig ziet?
er zijn genoeg waaroms ja. ik reageerde alleen ff op de post dat " de conspiracy gelovers haar laatste strohalm " kwijt zijn.

ik zie niets op die camera beelden dus wordt er niets bewezen en ook niet ontkracht. het is ook niet de laatste strohalm.

wtc 7 en de voorkennis zaak zijn veel belangrijker in de bewijsvoering tegen het officiele verhaal.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41865231
Waarom klopt de datum op de video niet?
pi_41865296
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:18 schreef Evil_Jur het volgende:
viel mij ook al op. staat iets van 1993 op ( zo dom mkunnen ze niet zijn , dus ik ga ervan uit dat ie echt is)
Benjamin Franklin
pi_41865438
Mweh, gezien ik verder geen bronnen ervoor gevonden heb en op geen manier kan nagaan of de claims betreffende de video kloppen, ga ik nergens van uit.

Heel goed mogelijk dat het inderdaad de juiste tape is, maar ik wacht nog even af.
pi_41865546
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:21 schreef huupia34 het volgende:

[..]

viel mij ook al op. staat iets van 1993 op ( zo dom mkunnen ze niet zijn , dus ik ga ervan uit dat ie echt is)
Helemaal bovenin de video, in het klein staat de datum: 09-11-01 met daarachtervoor de tijd.
Bananenyoghurt...
pi_41865567
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:18 schreef Evil_Jur het volgende:
De juiste datum staat er toch ook op? (moeilijk leesbaar in het midden vanboven)

Volgens sommigen zou de crash op 4:44 in het filmpje zijn. Dan is er op het beeld rechtsboven een flash te zien en daarna lopen de mensen in de winkel naar buiten om te zien wat er gebeurd is. De klok van de camera's zou dan zo'n 3 min verkeerd staan. Mja....
pi_41868702
Maar waarom de verkeerde datum in dikke letters erbij?
pi_41869897
warom dit waarom dat

misschien hebben ze de datum en de klok nooit ingesteld op dat videorecording apparaat
pi_41870063
De tijd loopt boven SUN. Begint het op 09.36.11? Erg moeilijk te zien. Om hoe laat precies was de impact? Ergens rond 09.38 uur. Ik zie gedurende de hele video auto's voorbij rijden.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_41870296
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef Johnns het volgende:
wellicht dat iemand iets van dit filmpje kan zeggen?

> http://youtube.com/watch?v=ExrVgioIXvk

wat zou dit (kunnen) zijn?
het lijkt op iets dat smelt van de hitte en dan naar beneden druipt. wat het is geen idee...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41871919
lijkt erg veel op gesmolten aluminium, vast en zeker onderdelen van het vliegtuig
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:02:21 #42
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_41871979
Het is trouwens 11-9 (11 september), 911 is een porsche n00b
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_41872041
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:00 schreef Elusive het volgende:
lijkt erg veel op gesmolten aluminium, vast en zeker onderdelen van het vliegtuig
heel goed mogelijk inderdaad
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41883027
tvp
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_41883279
quote:
Op 9 november wordt ook de video van het Doubletree Hotel vrijgegeven. Ook op deze zal volgens mij niets te zien zijn.
ze bewerken het eerst en dan gaan ze het vrijgeven
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41889898
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Zo'n edit doe ik nog in een uur. Laat staan 5 jaar.
pi_41893274
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:53 schreef Meki het volgende:

[..]

dat hebben ze geleerd van de moslims
  maandag 18 september 2006 @ 09:04:51 #48
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_41912509
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:31 schreef Johnns het volgende:
wellicht dat iemand iets van dit filmpje kan zeggen?

> http://youtube.com/watch?v=ExrVgioIXvk

wat zou dit (kunnen) zijn?
dat is al lang een breed uitgelegd door een van de documentaires. Het is thermiet.
Dat verklaart ook meteen waarom de gigantische innercore balken konden smelten.

Tevens is er uit een monster van het staal, duidelijk naar voren gekomen dar er dus thermiet is gebruikt. Vervolgens verklaart het ook waarom er weken na dato nog steeds gesmolten staal is gevonden van 1300 C.

Het is bijna onomstotelijk bewezen dat de torens ingestort zijn door explosieven.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 18 september 2006 @ 09:10:33 #49
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_41912580
quote:
Wel weer een verkeerde datum op een camera. Ook op de de pentagon camera met die 10 frames staat de verkeerde datum op. Namelijk 12 september 2001.

Maar het meeste mafste van al.. Waarom is het ingenomen en nu pas na 5 jaar vrijgegeven. Als er toch niets op staat.
Er is mee gemanipuleerd dat kan haast niet anders. En ik geloof ook meteen dat er niets onthullends op de Hotelcamera zou staan.

Pentagon heeft vast en zeker de beste hollywood-CGI editor ingehuurd om de beelden te manipuleren En dat daarom nu pas vrijgegeven kan worden.

Nee maar even serieus. Het blijft toch hoogst curieus waarom de tapes direct in beslag zijn genomen. Terwijl er geen snars op te zien valt. En nu pas na 5 jaar wordt vrijgegeven.

[ Bericht 31% gewijzigd door Lambiekje op 18-09-2006 09:16:40 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_41912591
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:04 schreef Lambiekje het volgende:

Het is bijna onomstotelijk bewezen dat de torens ingestort zijn door explosieven.
Ja en Elvis leeft ook nog!

Onomstotelijk is onweerlegbaar, dus kom maar op met dat bewijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')