daarom...quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef dady het volgende:
[..]
En ze verdienen meer dan jij ooit zal doen. Wat moet dat een pijn doen.
Wie zegt dat jij ooit wat zal worden in het leven??quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:12 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
daarom...Maar goed, over 15 jaar zitten ook zij onze belastingcenten op te nemen.
Dat Negativ aan dit soort shit meedoet viel me best wel heel erg tegen, ook dat hij nu bij Goodlife zit. Maarja, het betaald goed en ze Partysquad doet het momenteel goed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:05 schreef MrSASO het volgende:
Negative haalt het nummer wel omhoog, die Daryl en die andere gast op het laatst verpesten het nummertje wel een beetje.
Dat is die shit stukje vind ik eerlijk gezegd ook wel een beetje nep, ze moesten die stem nooit vervormen.
Voor de rest een leuke beat, goed voor in clubs en discotheken dus.
Jammer ja, Negativ kan beter solo zijn ding doen ipv zaken doen met Partysquad enzo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dat Negativ aan dit soort shit meedoet viel me best wel heel erg tegen, ook dat hij nu bij Goodlife zit. Maarja, het betaald goed en ze Partysquad doet het momenteel goed.
Hoe kun je dàt nou denken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Thrilled het volgende:dus ik luisteren, zou wel wat kunnen worden...
haha nee echt niet, stomme kleding, mijn ouders zouden me het huis uit schoppen denk ik als ik dat zou kopen hihihiquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha, een lonsdaler in de dop ;*
maar op dit gebied ben ik het met je eens.
alleen dwcfuckryders luisteren naar die fantasieloze bongo zooi.
ik vind je wel lief hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
haha nee echt niet, stomme kleding, mijn ouders zouden me het huis uit schoppen denk ik als ik dat zou kopen hihihinah maar ik vind het kut muziek ja voor zover je nog van muziek kan spreken,
![]()
U bent doof?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:30 schreef NDAsilenced het volgende:
ik vind het wel lekker klinken, de tekst moet je absoluut niet serieus nemen. Bedenk dat het veel erger had gekund.
Hij was van de trap af gevallen denk ik toien hij het hoordequote:
quote:Baukie (6 days ago)
Zeker wreed, pleuris hard ;D
quote:dylaan (2 days ago)
LijpLijp liedje mhan! wat zitte jullie te zeike ga jij dan liedje maken hun zijn master!
quote:prunktheskunk (3 hours ago)
das kk lauw, chiks met mooie bille, kijk ze hebbe gwoon smaak
En de insteek van KLB dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:31 schreef Devrim_ het volgende:
Er zijn genoeg mensen die Partysquad luisteren
Wil jij het niet horen?
Prima.
Jouw probleem
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:44 schreef Devrim_ het volgende:
Ehm tja..het begint zó eentonig te worden hier
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:31 schreef Devrim_ het volgende:
Er zijn genoeg mensen die KLB lezen.
Wil jij het niet lezen?
Prima.
Jouw probleem
Waarom zou dat een probleem voor mij zijn? Het is eerder een probleem dat er schijnbaar een publiek is voor deze vuilnis. Het tekent de debielisering van de jeugdcultuur. Vrouwonvriendelijke, overdreven materialistische sinterklaasrijmpjes op een inferieure beat.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:31 schreef Devrim_ het volgende:
Er zijn genoeg mensen die Partysquad luisteren
Wil jij het niet horen?
Prima.
Jouw probleem
Er is altijd publiek...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:50 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem voor mij zijn? Het is eerder een probleem dat er schijnbaar een publiek is voor deze vuilnis. Het tekent de debielisering van de jeugdcultuur. Vrouwonvriendelijke, overdreven materialistische sinterklaasrijmpjes op een inferieure beat.
Er zijn genoeg activiteiten in de wereld waar geen hordes mensen achteraan lopen.quote:
Er was een tijd dat een groot deel van de jeugd zich bezighield met het gedachtengoed van een filosoof als Jean-Paul Sartre en literatuur (sixties), het hervormen van de Nederlandse politiek (seventies) en de problemen met het milieu (eighties). Ga jij nou maar fijn de mooie sneakers kopen die Party Squad je aanraadt. Kun je daarna weer aankomen bij je matties.quote:Debielisering van de jeugdcultuur?
De jeugdcultuur is toch altijd debiel?
Ja, de invloed van deze vuilnis moet niet worden onderschat.quote:Vrouwonvriendelijk?
De vrouwen dragen zelf hier aanbij...met hun gedrag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |