En daar ga je de fout in met je enge gedachtes....quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Thrilled het volgende:
dus ik luisteren, zou wel wat kunnen worden...
Partysquad is zowieso bagger. Heb nog geen noot gehoord van dat nummer, en dat wil ik ook zo houwequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Thrilled het volgende:
...
ik weet het, maar ik vond rampeneren "wel leuk" maar ze slaan nu compleet de plank misquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in met je enge gedachtes....
Is het dan zó slecht??quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:46 schreef T1andonly het volgende:
Gaat vast en zeker een hit worden
morpheusquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef T1andonly het volgende:
Kan ik het nummer trouwens al ergens beluisteren, want ik ben wel benieuwd wat het allemaal is
nummer is een week oud ofzoquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef Syd het volgende:
Ik vind het nummer ook niks, maar om nu 3jaar later er een topic over te openen:s
*Is ook blij met het complete hunebed waaronder hij blijkbaar ligt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef DFDuo het volgende:
*Geeft de steen waaronder ze leeft nog een extra kusje*
Week? Toen ik terug kwam van vakantie was die al op the box te zien (19 aug.)quote:
Ik wel dan? dan hoef je alleen als je in de breezer cultuur zit weettogquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:05 schreef Frollo het volgende:
Ik ben 35, ik hoef dat soort dingen niet meer te kennen gelukkig.
hoedeplank is wel een vet nummer.. maar qua lyrics niet de sterkste.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:06 schreef Nega het volgende:
Klopt, de teksten slaan niet op veel.
Maar Opgezwolle, dat luister ik al niet, kijk de titels van zijn van zijn liedjes, die slaan helemaal nergens op. Hoedenplank, 't klinkt vet, maarja, tekst.. ik hou er niet zo van.
SquartyPad kan beter alleen beats maken/
Vind wel dat opgezwolle over het algemeen wel goede teksten heeft vergeleken met bv die lui die de style van ghetto gangsters overnemenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoedeplank is wel een vet nummer.. maar qua lyrics niet de sterkste.
Shit he?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Thrilled het volgende:![]()
![]()
bah bah bah wat een vies, goor, stom, saai, kutnummer zeg!
een tijdje terug hoorde ik hem bij slamfm bij de radio premiere zeg maar..
"Dé nieuwste hit van partysquad, voor het eerst bij slamfm!!"
dus ik luisteren, zou wel wat kunnen worden... met afgrijsen heb ik geluisterd naar dat nummer (ja er zit een knopje op, ik weet het..) en dacht bij mezelf: och dat nummer zal niet vaak worden gedraaid denk ik zo...
nu.. een tijdje later.. nog steeds dat nummer
dat is die shit, dat is die shit, dat is die shit
we doen die zieke dans en weet ik het wat!
züm kotsen!!!!
partysquad
shit
Talpaquote:
SGPquote:
ohja, jaloers :pquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:33 schreef Goochie het volgende:
ja dames en heren, zie (of eigenlijk luister) hier de nieuwe generatie! Deze gasten gaan het natuurlijk helemaal maken in het bedrijfsleven! Ze zijn gemotiveerd, leergierig en willen hogerop!
Ik zie de toekomst zonnig.
duh al die breezers worden helemaal geil als ze mocro's bitch horen zeggen, voelen ze zich allemaal aangesprokenquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef T1andonly het volgende:
Meestal is de beat van Partysquad wel aantrekkelijk in uitgaansgelegenheden. Simpel doch effectief.
Ja en?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:57 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ze hebben toch vast wel een vmbo-opleiding.
wat een KUTNUMMER man, ik hou niet van dat soort "muziek" gewoon een rijmpje oplezen,quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
morpheus
http://www.youtube.com/watch?v=CQryEBjrbEY
na 30 seconden ofzo komt ie al
"dat is die shit"
wat erg... het hele nummer lang
ja kwas ff benieuwd naar wat voor nummer het was hehequote:
kende ze niet en vond er ook geen kloot aanquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:31 schreef Rock-shocker het volgende:
PartysquadWho in his right mind gaat daar nou naar luisteren. Het verdient het label Nederhop niet eens.
Ja, in mijn puberteit hadden we ook genoeg achterlijke muziek (hakkuuuuhhh & flippuuuuhhh!!!).quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:51 schreef XiChico het volgende:
Deze shit is echt te lelijk. En die gast met dat kutlachje (muwhahaahha doet hij heel de tijd) is echt een soort van gabber piet van deze tijd.
quote:Eyy jullie lullen allemaal shit G.,,
Gio is juist boenG in die pokoe,,,
En die boys zijn tan2 Spangg,,
Vooral darryl en nino,,
En ze kopie helemaal geen Amerika,,
Iedereen maakt hun eigen shit,, Laat ze in hun waarden,,
Maarjah ik ga plamaazz..
Peace motherfuckerszzz
Ek ik hád nog wel hoop voor de mensheid.quote:KK BALLENLIKKER OP WIE VAL JE NEGA DARYLL NINO OF GIO VIEZE KK FLIKKER EN KOM NIET BRABBLEN WANNABE KK NIKKA IK HOEF NEIT JALOERS TE ZIJN ALS IK MIJN MENING UIT HOEF IK NEIT ALS JOU EEN HOER TE ZIJN IK WEET MIJN MENING IS HARD EN HET DOET JE PIJN WANT JIJ HEBT ER GEEN EEN GA WERK ZOEKEN BIJ DE ALBERTHIJEN EN ROEP JE ZUS WANT ALS ZE AAN ME PIK ZUIGD DAYUMNN DAN VOELT HET FIJN BITCH ASS MOAFUCKA DIT IS DIE SHIT BIEEEEEEEEYAAAAAAATCH FOCK ALAT AL DIE BITCHES MAAR KOMEN IK RAP ELKE KK JOOD ERUIT ELKE MOAFUCKA ZE NOEMEN MIJ DE TOEKOMSTIGE 2PAC MOAFUCKAZZZZ IK NEUK ALLES IK BEN NET VRIJ JOU ZUS JOU OMA ALLESS
En ze verdienen meer dan jij ooit zal doen. Wat moet dat een pijn doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:57 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ze hebben toch vast wel een vmbo-opleiding.
nou neequote:
haha, een lonsdaler in de dop ;*quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat een KUTNUMMER man, ik hou niet van dat soort "muziek" gewoon een rijmpje oplezen,![]()
weg ermee ik vind het nu OOK SHIT JA whehehe
Ni**er bagger "muziek" noem ik dat
![]()
echt NIKS aan, het zou verboden moeten worden
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:14 schreef hobbs het volgende:
Het grootste dieptepunt is het 'gezang' van die knakker. Walgelijk denigrerende tekst die ook eens compleet uit de maat valt. Even de tekst van dat stukje opgezocht en toen kwam ik op een blog terecht met 'fans'![]()
[..]
[..]
Ek ik hád nog wel hoop voor de mensheid.![]()
daarom...quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef dady het volgende:
[..]
En ze verdienen meer dan jij ooit zal doen. Wat moet dat een pijn doen.
Wie zegt dat jij ooit wat zal worden in het leven??quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:12 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
daarom...Maar goed, over 15 jaar zitten ook zij onze belastingcenten op te nemen.
Dat Negativ aan dit soort shit meedoet viel me best wel heel erg tegen, ook dat hij nu bij Goodlife zit. Maarja, het betaald goed en ze Partysquad doet het momenteel goed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:05 schreef MrSASO het volgende:
Negative haalt het nummer wel omhoog, die Daryl en die andere gast op het laatst verpesten het nummertje wel een beetje.
Dat is die shit stukje vind ik eerlijk gezegd ook wel een beetje nep, ze moesten die stem nooit vervormen.
Voor de rest een leuke beat, goed voor in clubs en discotheken dus.
Jammer ja, Negativ kan beter solo zijn ding doen ipv zaken doen met Partysquad enzo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:07 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dat Negativ aan dit soort shit meedoet viel me best wel heel erg tegen, ook dat hij nu bij Goodlife zit. Maarja, het betaald goed en ze Partysquad doet het momenteel goed.
Hoe kun je dàt nou denken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Thrilled het volgende:dus ik luisteren, zou wel wat kunnen worden...
haha nee echt niet, stomme kleding, mijn ouders zouden me het huis uit schoppen denk ik als ik dat zou kopen hihihiquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha, een lonsdaler in de dop ;*
maar op dit gebied ben ik het met je eens.
alleen dwcfuckryders luisteren naar die fantasieloze bongo zooi.
ik vind je wel lief hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:06 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
haha nee echt niet, stomme kleding, mijn ouders zouden me het huis uit schoppen denk ik als ik dat zou kopen hihihinah maar ik vind het kut muziek ja voor zover je nog van muziek kan spreken,
![]()
U bent doof?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:30 schreef NDAsilenced het volgende:
ik vind het wel lekker klinken, de tekst moet je absoluut niet serieus nemen. Bedenk dat het veel erger had gekund.
Hij was van de trap af gevallen denk ik toien hij het hoordequote:
quote:Baukie (6 days ago)
Zeker wreed, pleuris hard ;D
quote:dylaan (2 days ago)
LijpLijp liedje mhan! wat zitte jullie te zeike ga jij dan liedje maken hun zijn master!
quote:prunktheskunk (3 hours ago)
das kk lauw, chiks met mooie bille, kijk ze hebbe gwoon smaak
En de insteek van KLB dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:31 schreef Devrim_ het volgende:
Er zijn genoeg mensen die Partysquad luisteren
Wil jij het niet horen?
Prima.
Jouw probleem
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:44 schreef Devrim_ het volgende:
Ehm tja..het begint zó eentonig te worden hier
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:31 schreef Devrim_ het volgende:
Er zijn genoeg mensen die KLB lezen.
Wil jij het niet lezen?
Prima.
Jouw probleem
Waarom zou dat een probleem voor mij zijn? Het is eerder een probleem dat er schijnbaar een publiek is voor deze vuilnis. Het tekent de debielisering van de jeugdcultuur. Vrouwonvriendelijke, overdreven materialistische sinterklaasrijmpjes op een inferieure beat.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:31 schreef Devrim_ het volgende:
Wil jij het niet horen?
Prima.
Jouw probleem
Er is altijd publiek...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:50 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem voor mij zijn? Het is eerder een probleem dat er schijnbaar een publiek is voor deze vuilnis. Het tekent de debielisering van de jeugdcultuur. Vrouwonvriendelijke, overdreven materialistische sinterklaasrijmpjes op een inferieure beat.
Er zijn genoeg activiteiten in de wereld waar geen hordes mensen achteraan lopen.quote:
Er was een tijd dat een groot deel van de jeugd zich bezighield met het gedachtengoed van een filosoof als Jean-Paul Sartre en literatuur (sixties), het hervormen van de Nederlandse politiek (seventies) en de problemen met het milieu (eighties). Ga jij nou maar fijn de mooie sneakers kopen die Party Squad je aanraadt. Kun je daarna weer aankomen bij je matties.quote:Debielisering van de jeugdcultuur?
De jeugdcultuur is toch altijd debiel?
Ja, de invloed van deze vuilnis moet niet worden onderschat.quote:Vrouwonvriendelijk?
De vrouwen dragen zelf hier aanbij...met hun gedrag
mee eensquote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Het rijmt niet eens ook.
Heel triest dit nummer.
Het heeft genoeg domheids-potentieelquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:46 schreef T1andonly het volgende:
Gaat vast en zeker een hit worden
Vroegah was alles beter, met Gabber Piet en de Mosselman.quote:Op maandag 18 september 2006 18:56 schreef Sassoon het volgende:
Partysquad..![]()
Slamfm..![]()
Waar gaat het toch heen met ons mooie Nederland...![]()
Vroegah, weet je wel...![]()
Juist!! Dat was pas muziek...quote:Op maandag 18 september 2006 21:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter, met Gabber Piet en de Mosselman.![]()
De Nederlandse smaak is er in vergelijking met "vroegah" echt wel op vooruit gegaan.
Meer mijn genot als mijn probleemquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:31 schreef Devrim_ het volgende:
Wil jij het niet horen?
Prima.
Jouw probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |