Dat was bij "Mythbusters". En verrek dat het nog werkte ook!!??! 1 rauw ei in de radiator open tikken, motor laten draaien en een halve minuut later was het dicht.....quote:
Dan moet je wel goed controleren of dat een nieuwere is, anders zit je binnen no time weer te kloten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dat was bij "Mythbusters". En verrek dat het nog werkte ook!!??! 1 rauw ei in de radiator open tikken, motor laten draaien en een halve minuut later was het dicht.....
Maar OT: ga naar de sloop en haal je gewoon een andere voor een paar tientjes, beste oplossing.
Dat klopt helemaal.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan moet je wel goed controleren of dat een nieuwere is, anders zit je binnen no time weer te kloten.
En wat moet ik voor zo'n radiator tellen als ik deze op de sloop ga halen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:49 schreef menmul het volgende:
ach een radiateurtje vervangen is ook 3 schroefjes en 3 slangertjes los geven, ben je niet meer als een half uurtje mee bezig
Dat wil nog wel 's zwaar tegenvallen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:37 schreef MouseOver het volgende:
Zet er voor een paar tientjes een sloopexemplaar in. Overigens heb je ook spul voor in je koelvloeistof dat sealend werkt, maar dat kan ook andere dingen verstoppen.
Site werkt inderdaad perfekt!quote:
Denk er wel aan dat je alleen het eiwit gebruikt en niet de dooier erbij doen, anders heb je echt een probleem.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:21 schreef Frankieboy het volgende:
Dat met die eieren kan ik altijd nog als laatste redmiddel proberen, maar begin ik nog ff niet aan voordat hij helemaal naar de klote is.![]()
Zou een combinatie van dichtkitten en dat spul elkaar juist versterken of zal dat niets uitmaken?
Half uurtje?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:49 schreef menmul het volgende:
ach een radiateurtje vervangen is ook 3 schroefjes en 3 slangertjes los geven, ben je niet meer als een half uurtje mee bezig
quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Half uurtje?
Ik zou er maar gewoon een halve dag voor uittrekken
Dit kunnen ze bijv. in Eindhoven : http://www.erf.nlquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:24 schreef PNG het volgende:
Lekkende radiator, ff radiator toko opzoeken, ze noemen het lassen, maar het is solderen. Bekijk heel simpel eerst aansluitpunten, geen rommel derin mikken, dus zoek ff GOEDE garage, dealer, beunhaas, maakt geen kloot uit, kennis ligt op gekste punten. Gewoon ff opzoeken WAAR die lekt, diagnose stellen, dan oplossing.
Dus ff controleren waar je lekt en hoe, issie idd lek, netjes laten solderen, kost niet zo veel, is het op slang, vervang je die of de slangenklem, of positioneerd hem ff goed. Succes !
Hangt totaal van de auto af.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Half uurtje?
Ik zou er maar gewoon een halve dag voor uittrekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |