quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:51 schreef calvobbes het volgende:[..]
Mwoah. Daar zorgen de complot theorie aanhangers toch echt zelf voor door allerlei info en vage verhalen op het net te gooien.
Je doet er zelf ook aan mee door nu weer 4 verschillende docu's onder de aandacht te brengen.
Hoe bedoel je dit? Ik maakte onderscheidt tussen disinfo rondom het Pentagon en WTC. Daarna post ik unrelated een paar half kritische mainstream media documentaires die het officiele verhaal uiteenzetten waarbij sommigen iets kritischer zijn.
De vergelijking met allerlei info en vage verhalen die ik beschreef als disinfo ontgaat mij even... tenzij jij doelt op de disinfo in deze documentaires die eigenlijk niets meer zijn dan een weergave van het officiele verhaal met wat kantekeningen.
quote:
Ow dat zal er vast zijn.
Ik denk niet dat er overheden bestaan die compleet schoon zijn van leugens en corruptie. Maar dat wil nog niet zeggen dat die overheden vliegtuigen in kantoorgebouwen laten vliegen.
Tenzij het openbaren van die corruptie ertoe leidt dat er informatie naar boven komt dat bepaalde elementen in de inlichtingenweereld en de regering 9/11 mede mogelijk maakten.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."