http://www.mundayweb.com/weirdlaws.phpquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef BlaineDeMono het volgende:
Sorry, maar van dit verhaal geloof ik nog geen letter!![]()
![]()
![]()
quote:* Een automobilist die een koppel paarden ziet naderen dient zijn auto aan de kant van de weg te zetten en te bedekken met een doek die de kleur heeft van de omgeving. Zijn de paarden dan nog schrikachtig, dan dient de auto uit elkaar geschroefd te worden en de onderdelen dienen te worden verborgen onder de dichtstbijzijnde bosjes
Geweldigquote:* In Auburn is het verboden maagden te ontmaagden, welke leeftijd ze ook hebben, en of ze getrouwd zijn of niet. Je kunt er vijf jaar cel voor krijgen...
Hm, ok!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:16 schreef Ippon het volgende:
[..]
http://www.mundayweb.com/weirdlaws.php
Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar de achtergronden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Natuurlijk hebben deze wetten achtergronden, die je natuurlijk niet hoort...
Zo snel had ik geen antwoord verwachtquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar de achtergronden.
"Verboden een stekelvarken te neuken"....heeft iemand dat ooit geprobeerd dan?
Dat soort dingen![]()
Ik moest lachen toen ik je "oproep" las en net daarvoor dit bericht gelezen hadquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo snel had ik geen antwoord verwacht
Spoedoperatie nodig na seks met egel
Gegarandeerd...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar de achtergronden.
"Verboden een stekelvarken te neuken"....heeft iemand dat ooit geprobeerd dan?
Dat soort dingen![]()
Waren de volksvertegenwoordigers dronken of zo toen deze wet ter stemming werd gebracht?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef Echo99 het volgende:
- Eenarmige pianospelers moeten gratis optreden (Iowa, VS).
Ik denk allemaal.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:26 schreef Viajero het volgende:
Weet iemand of een van deze wetten ooit tot een rechtszaak heeft geleid?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Natuurlijk hebben deze wetten achtergronden, die je natuurlijk niet hoort...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:06 schreef Ippon het volgende:
* Beren schieten is toegestaan, maar het wakker maken van een beer om een foto te maken is verboden
Maar als ze slapen is er niets aan![]()
Arizona:
* In Tucson is het voor vrouwen verboden een broek te dragen
Groot gelijk, ze moeten rokjes aan![]()
* In Glendale is het verboden met je auto achteruit te rijden
Veel plezier met parkeren zou ik zeggen![]()
Arkansas:
* Een man mag zijn vrouw slaan, maar niet vaker dan één keer per maand
En als ze nou vaker vervelend is![]()
California:
* Het is verboden vanuit je auto op wild te schieten, behalve op walvissen
En die zie je vanuit de auto![]()
* In Pasadena is het voor een secretaresse verboden samen met haar baas alleen in een kamer te zijn
Dus als directeur weinig kans op het doen van een dictee
* Het is verboden een muizeval te zetten zonder jachtvergunning
Ik wil graag een jachtverguning.
Waarom heeft u die nodig?
Ik wil muizenvallen zetten![]()
Georgia:
* In Quitman is het voor kippen verboden de straat over te steken
Waarom stak de kip over?
Dat deed ze niet anders kreeg ze een bekeuring![]()
Idaho:
* In Pocatella is het dragen van verborgen wapens verboden, behalve als ze duidelijk zichtbaar zijn...
Verborgen maar toch zichtbaar![]()
Illinois:
* In Guernee is het voor vrouwen die meer dan honderd kilo wegen verboden paard te rijden in korte broek
Ik stel voor die wet ook uit te breiden met rokjes
Iowa:
* In Fort Madison moeten brandweermannen verplicht een kwartier oefenen voor ze naar een brand rijden
Waarom is de brandweer altijd zo laat bij een brand?
Ja, ze moeten eerst nog 1 kwartier oefenen![]()
Louisiana:
* Brandweerwagens zijn bij wet verplicht bij elk rood stoplicht te stoppen in New Orleans
Waarom is de brandweer altijd zo laat bij een brand?
Ja, ze hadden de stoplichten tegen![]()
Massachusets:
* Het is verboden te duelleren met waterpistolen
Stel je voor dat ze nat worden![]()
* In Boston is het verboden een bad te nemen, behalve op doktersvoorschrift
Mag douchen zonder doktersvoorschrift wel dan![]()
Michigan:
* In Clawson is het voor een boer bij wet toegestaan te slapen bij zijn varkens, koeien, paarden, geiten en kippen
Iets voor de PNVD![]()
New York:
* In dezelfde stad New York misdraag je je ernstig als je als man een andere man groet door je duim tegen je neus te houden en met je vingers te wiebelen
Nah, nah, nah, nah![]()
North Carolina:
* Het is verboden sex te bedrijven op een kerkhof
Wat hebben de necrofielen daar een pech zeg![]()
Pennsylvania:
* Een automobilist die een koppel paarden ziet naderen dient zijn auto aan de kant van de weg te zetten en te bedekken met een doek die de kleur heeft van de omgeving. Zijn de paarden dan nog schrikachtig, dan dient de auto uit elkaar geschroefd te worden en de onderdelen dienen te worden verborgen onder de dichtstbijzijnde bosjes
Veel plezier als je een grote dure auto heb![]()
Tennessee:
* Het is verboden vissen te vangen met een lasso
Maar agent, dit is geen lasso, maar een strik![]()
Texas:
* Een recente anti-misdaadwet stelt dat de misdadiger zijn slachtoffer 24 uur vantevoren dient te waarschuwen, mondeling of schriftelijk, en dat de misdaad daarbij duidelijk omschreven dient te worden
Geachte ING, hierbij wil ik u in kennis stellen dat ik morgen om 21:32 uur van plan ben in te breken in uw pand om uw kluis te kraken.
Gelieve niet de politie in kennis te stellen hiervoor.
ps. Als u het alarmsysteem wilt uit laten staan, zou ik u zeer erkentelijk zijn. Ik kan namelijk niet zo goed werken met herrie om mij heen![]()
![]()
![]()
Washington:
* In Auburn is het verboden maagden te ontmaagden, welke leeftijd ze ook hebben, en of ze getrouwd zijn of niet. Je kunt er vijf jaar cel voor krijgen...
Weer pech![]()
Hebben negrofielen sex met dode negerts?quote:Op maandag 25 september 2006 08:48 schreef Camplo het volgende:
@ Paddoking, maak er ff NECROfielen van
Pijnlijk misverstand, NEGROfielen
Ja, en wat is het probleem eigenlijk? Zolang ze maar voor het zingen de zerk uit zijn is het geen probleem, toch?quote:Op maandag 25 september 2006 04:53 schreef Paddokingnr1 het volgende:
North Carolina:
* Het is verboden sex te bedrijven op een kerkhof
Wat hebben de necrofielen daar een pech zeg
Ik geloof dat er in Nederland een wet bestaat dat je op zondagen geen bier en wijn mag bestellen in een café.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:13 schreef Harker het volgende:
Zijn er in Nederland ook van dit soort regels?
Als landen als Engeland, Denemarken en Frankrijk van dat soort regels hebben, van de VS kan ik het nog begrijpen
ja wel meet meer landen volgens mij waren we tot 2 jaar geleden ook nog steeds in orlog met de UK en zweden en meer van dat soort fratsen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik geloof dat Nederland officieel nog in oorlog is met een of ander klein atol in de stille zuidzee.. komt nog uit de koloniale tijd. Ik geloof dat er nooit een vredesverdrag/wapenstilstand is getekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |