lees de op eens kneus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:35 schreef Echo99 het volgende:
En nu?
ja ook zoiets.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:38 schreef Trance_X het volgende:
Of wijven die zichzelf 'een spontaan type' noemen..![]()
Er zijn wel lievige vrouwen hoor...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja ook zoiets.![]()
of vrouwen die zeggen dat ze lief zijn.![]()
ik verzoek je vriendelijk te stoppen met het demoniseren van paris hilton.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, iemand die die barbie als avatar heeft staan is ook prettig gestoord...
Eens.... ze is al lelijk en een aandachtshoer!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik verzoek je vriendelijk te stoppen met het demoniseren van paris hilton.![]()
hehehehequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eens.... ze is al lelijk en een aandachtshoer!
No need to!
Ik vind de "Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg" een grotere dooddoener.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef T1andonly het volgende:
Er zijn genoeg van die dooddoeners.
"Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg"
prettig gestoord is gewoon dat ze eigenlijk problemen met henzelf hebben en dat die er pas uitkomen als er een keer wat mis dreigt te gaan binnen een relatie.
dus als ik een topic in B&H open over paris dan ga je em sluiten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eens.... ze is al lelijk en een aandachtshoer!
No need to!
Dat roep jij niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Als ik zo'n wadloper zie roep ik altijd: "JE BENT HILARISCH MET JE MUTS. ECHT HILARISCH. ZET DIE MUTS MAAR WAT VAKER OP. HET IS NAMELIJK HILARISCH. "
Dat roept zijn welgebekte alter egoquote:
Ja dat doe ik wel, omdat er al een centraal topic over haar bestaat.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus als ik een topic in B&H open over paris dan ga je em sluiten.![]()
nou dat dacht ik niet dus.![]()
Theo Maasen (c)quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef arneaux het volgende:
Je ergert je aan iemand en iemand is irritant. Je kan je niet aan iemand irriteren. Mensen die dat door de war halen, daar erger ik me aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |