1 uur en 40 minutenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik nog 2 uur en 40 minuten.
Zo schiet het dus helemaal niet op hequote:Op woensdag 20 september 2006 15:24 schreef SvenM het volgende:
1 uur en 36 minoeten!
Dunno hoe het bij jou is, hier in Brussel is het echt warm. Net een uurtje er tussenuit geweest maar moet nu nog 2,5 uur.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:14 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Mooi weer? Dat was toch vorige week? Geen idee wat voor weer het buiten is, zit hier vast in dit volledige geautomatiseerd en geclimatiseerd (is dat een woord?) gebouw...
In Brussel? Das wel relaxedquote:Op woensdag 20 september 2006 15:25 schreef crackhead het volgende:
[..]
Dunno hoe het bij jou is, hier in Brussel is het echt warm. Net een uurtje er tussenuit geweest maar moet nu nog 2,5 uur.
Toerisme. Maar m´n begeleider is ziek en nu verveel ik me...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:26 schreef L3IPO het volgende:
[..]
In Brussel? Das wel relaxedZit hier in Zevenaar (vlak bij Arnhem) en het is denk ik rond de 18/20 graden, maar lastig in te schatten als je in de airco zit
Wat doe je voor stage dan?
Begeleider? Who needs one?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:30 schreef crackhead het volgende:
[..]
Toerisme. Maar m´n begeleider is ziek en nu verveel ik me...
Op de derde dag nog wel handig als je ingewerkt wil raken. Maar nu kan ik wel een beetje Fokken tussendoorquote:
Ik FOK! al 3 weken "een beetje tussendoor" gaat ook vervelen hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 15:35 schreef crackhead het volgende:
[..]
Op de derde dag nog wel handig als je ingewerkt wil raken. Maar nu kan ik wel een beetje Fokken tussendoor.
MSN, Pandora.com en Youtube helpen ook wel hoor...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:39 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik FOK! al 3 weken "een beetje tussendoor" gaat ook vervelen hoor
MSN runt constant, e-mail als een gek...ga zo maar eens alle 10 miljoen filmpjes op YouTube kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:42 schreef crackhead het volgende:
[..]
MSN, Pandora.com en Youtube helpen ook wel hoor...
Toevallig net eentje geformatteerd hier...maar dan XP eropquote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef SvenM het volgende:alle 10 mjn
.. Ik heb hier een laptop voor me staan waar windows 2000 op moet, mag jij wel doen oke?
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:32 schreef T1andonly het volgende:
Een van de uitzendkrachten wil ik in de toekomst wel eens inhuren om mijn vriendin te zijn.
Ik liep net bijna tegen een glazen deur aan omdat ik naar die aan't kijken was terwijl ik mijn ronde over de verdieping maakte![]()
![]()
Straks weten alle chicks daar hoe jij overal tegenop loopt als er een vrouwtje langs komtquote:Op woensdag 20 september 2006 16:10 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ze lachte en daar gaat het om natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |