abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41919654
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:14 schreef SvenM het volgende:
Nog maar 2 uur en 3 kwartier o_..

Ik ben gewoon bijna de hele dag aan het Fok!ken en de tijd gaat gewoon snel.. niet langzaam ofzo
Ja ik dus ook.. maar verveel me te pletter.
pi_41919724
Er is hier weer eens een rondleiding aan de gang door het Telegraafgebouw. Hele hordes mensen staan er op dit moment op de redactie. Net aapjes kijken.
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_41919944
En jij zit te fokken dan .
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_41920102
Ze kunnen mijn scherm toch niet zien en andere hier zitten zelfs te patiencen etc. Zo´n leuk bedrijf :y
pi_41920497
Dat is pas relaxt.. ga gewoon lief lachen hihihihi
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_41923882
Ze zien hier alles wat ik doe
pi_41924059
Muhh, ga naar huis dan nog 5 minuten
pi_41924230
Tot Morgen
pi_41924501
Nog 45 minuten
pi_41924536
Je bent niet de enige .
pi_41924617
Gelukkig was eral bang voor, is msn trouwens plat of hebben ze dat nu geblockeerd?

Moet voornamelijk wachten dus zie het probleem eigenlijk niet zo, mja
pi_41925074
Veel plezier nog ijsmeis ^^
  maandag 18 september 2006 @ 19:17:02 #113
88233 Steve
Still the best.
pi_41927697
Wat eeen mongool ben ik ook. .

Moest vandaag een lijst in excel maken. Nou kan ik best redelijk met excel werken, maar echt goed nou ook weer niet. Er stonden allerlei gegevens in 1 kolom, en die moesten in meerdere kolommen. Nou wist ik wel dat er een functie voor is, maar wist niet rmeer hoe. Vandaag dus zitten overwerken om een groot deel af te krijgen, aangezien het morgenvroeg klaar moet zijn, komt mijn broer aan met een heel handig truukje. .
Nou ja, gelukkig ben ik nog maar op 1/6e ofzo, morgen maar even pimpen hoe het wel moet. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_41931579
vandaag en morge werkinstructies bekijken en bijwerken indien nodig..eindelijk iets te doen..
pi_41942889
Goedemorgen
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:52:53 #116
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41943102
Goedenmorgen *kuch* harde *kuch* werkers, , .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41943228
Mehehe, k ben nu ff een laptop aan het inrichten voor een nieuwe collega .. Alleen moet steeds rebooten
pi_41943430
Goodmorning

Ik heb net al 'n half uurtje gevult met koffie halen en beetje met een andere stagiair praten.
Vandaag ga ik maar eens een hoop nuttige dingen doen
pi_41943663
Good luck
pi_41943676
Ik ga vandaag ook veel nuttige dingen doen.
Even bij de buren langs om een pctje op te halen, fokken, msnen en weet je wat er vanmiddag op de planning staat?

De bedrijfsauto's (2) wassen, samen met de andere stagiare!
Yeah!
pi_41943706
doet een financiele stage (vanaf 1 oktober)
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_41943997
Auto's wassen zou ik met dit weer niet vervelend vinden, zeker niet als ik die van de directeur hier mocht wassen. Die heeft een of andere maserati
pi_41944439
Kut, heb je net SP4 op Win2k geinstalleerd besluit er een bestand corrupt te worden ><
pi_41944607
Goodmorning people, wat een klereweer
pi_41944619
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:26 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning people, wat een klereweer
Hoezo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: