Dat is wel echt heel erg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ken gewoon iemand die echt zo engels spreekt![]()
Ken jij die manager?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ken gewoon iemand die echt zo engels spreekt![]()
Doe normaal! Gewoon naar die kerel toelopen en zeggen dat het Engels echt niet goed is. Assertiviteit wordt vaak op prijs gesteld... waarschijnlijk weet die kerel best dat zijn engels zo slecht is, hij durft alleen geen hulp bij iemand te vragen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ken jij die manager?
Ik belde net ff de financieel manager op: dit kan ECHT niet naar Amerika! (het is een stuk voor het personeelsblad). Zij zo: ja ik weet het maar ik durfde het niet tegen hem te zeggen
Ik ga het stiekem editten en opnieuw versturen![]()
Wat is niet lang?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dus dat duurt niet lang meer?
Volgende week woensdag nog 2, dus in totaal heb ik er dan 7 gehad, maar dan heb ik wel weer twee weken niet gereden. Maargoed, als ik het kan dan moet het dan maar lukken en anders nog een keer op.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef Neteru het volgende:
Zal Danny binnenkort ook weer 's te grazen nemen en zn haar eraf scheren
Juh, je kent hem niet geloof me. Hij is iemand die ook loopt te kenkeren als iemand die minder lang bij het bedrijf werkt dan hem, een grotere prijs krijgt in de kerstloterij. Hij vindt dat mensen die er kort werken geen rechten hebben en dat niemand verplicht kan worden om andere talen te spreken. Kortom een echte Brabantse zeiksnor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Doe normaal! Gewoon naar die kerel toelopen en zeggen dat het Engels echt niet goed is. Assertiviteit wordt vaak op prijs gesteld... waarschijnlijk weet die kerel best dat zijn engels zo slecht is, hij durft alleen geen hulp bij iemand te vragen.
Psies. Dat is echt weer zo'n vrouwenactiequote:Op vrijdag 15 september 2006 14:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Doe normaal! Gewoon naar die kerel toelopen en zeggen dat het Engels echt niet goed is. Assertiviteit wordt vaak op prijs gesteld... waarschijnlijk weet die kerel best dat zijn engels zo slecht is, hij durft alleen geen hulp bij iemand te vragen.
Afhankelijk van hoe lang jij nog over dat programma gaat doen? Lang?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat is niet lang?
Dit keer ben je veel relaxter en ga je het vast halen
Hou jij je eigen gebied maar kaal dan zorg ik voor mijn eigen kapselquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:41 schreef Neteru het volgende:
Zal Danny binnenkort ook weer 's te grazen nemen en zn haar eraf scheren![]()
dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef febster het volgende:
Achterbuurjongetjes gaan met vuur spelen; *voeff* 3 meter hoge conifeer totaal in de hens
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Aan je collega vragen offiej geen roerstaaf voor je heeft meegbracht
Tijd voor weekendsex dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag
Ranzigheid, dubbelzinnigheid en geilheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |