Sletquote:
Dude, gewoon naar je eigen emailadres mms-enquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef omegaproject het volgende:
Kan ik ergens foto's van mn telefoon naartoe MMS'en om ze op internet te hosten? Heb mn kabeltje niet bij hier...
Anyone?
Ja om de een of andere reden lukt dat dus niet ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dude, gewoon naar je eigen emailadres mms-en
Mag ze ook wel naar mij mms-en heur
Remove = verwijderenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:40 schreef FlowDesign het volgende:
remove in de zin van verplaatsen of verwijderen?
Ga je in een hoekje zitten schamen ja!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:51 schreef omegaproject het volgende:
Ik was ff lunchen, srry
Ik ga nog ff kijken wat ik geregeld krijg...
Ik ken het ... ben helaas 2x gezakt voor mn theorie. Komt allemaal wel goed!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef daNpy het volgende:
Gezakt voor mn motortheorie
7 fouten.
Ik wist al welke, had het zelf bijgehouden. Zaten weer erg geniepige vragen tussen en vragen met meningen als antwoord
Nouja, volgende keer nog wat beter leren en weer proberen.
Onderweg ernaartoe stond ik langs een motorrijder, de weg werd verderop 1 baan. Ik trok op en zie hem langs me ff langzaam doen, zijn motor op zn achterwiel trekken en tot de derde versnelling een wheelie maken
Echt vet!
Niet bang dat dat koud is trouwens (je kapsel i mean) voor de rest ziet t er wel oke uit, wordt volgens mij langzamerhand een nieuwe trendquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ken het ... ben helaas 2x gezakt voor mn theorie. Komt allemaal wel goed!
Wat hoorde ik trouwens? LAN party vanavond?
Moest je niet zo'n mooie streep op je hoofd net als Thomas heeft?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:09 schreef omegaproject het volgende:
Ok... ff kijken of dit werkt
http://omegaproject.hyves.nl/fotos/29596558/0/0ORH/
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |