Ik heb 'm zelf nog niet kunnen proberen, heb dus geen ideequote:Op maandag 18 september 2006 23:37 schreef FlowDesign het volgende:
Zo, kheb nu TT6 met Benelux map.
Alleen beetje vreemd dat je bij deze wel vanalles behalve alleen de map op je SD kaartje moet laten staan.
Ow en welke data file is trouwens de Nederlandse? Ik heb nu alleen de Vlaamse Eva erop staan.
Ik heb een aantal stemmen, waaronder Kim Holland (irritante hoerquote:Op maandag 18 september 2006 23:37 schreef FlowDesign het volgende:
Zo, kheb nu TT6 met Benelux map.
Alleen beetje vreemd dat je bij deze wel vanalles behalve alleen de map op je SD kaartje moet laten staan.
Ow en welke data file is trouwens de Nederlandse? Ik heb nu alleen de Vlaamse Eva erop staan.
kun je die van Cleese en Beelen even aan mij mailen puhlieeeeessssee?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb een aantal stemmen, waaronder Kim Holland (irritante hoer), John Cleese & Giel Beelen
Sorry Stormqueen (maal 2)quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
Ik was gisteren ook zooo moeBen thuis gekomen en heb tot half elf half comateus op de bank gehangen en ben toen maar gaan slapen.
Word wel een beetje gek van dat ge-Margot hier trouwens, ik heb niet voor niks een nickname
Trouwens BB, ik denk dat je dat bier zaterdag reeds ruimschoots gecompenseerd hebt![]()
Die eerste sloeg niet in het bijzonder op jou en daarbij is sorry nou ook weer niet nodigquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sorry Stormqueen (maal 2)![]()
.
Vanmorgen net voor de grote file uitgereden.
Wel om 6 uur vertrokken.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:57 schreef r8ality het volgende:
Cabrio huren, iemand zo gek krijgen om te gaan rijden, zelf je eigen de tering in zuipen en DAN de lichtjesroute rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |