Ik wil er ook niet té veel want dan word FF veel te traagquote:Op zondag 17 september 2006 23:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
De standaard dingen die ik ook heb dus.
Het werkt nu wel, er stond een instelling verkeerdquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef FlowDesign het volgende:
Mex, je moet op windowsmobiles.nl er denk ik ff bij vermelden dat je de FTP niet in PASV mode kunt benaderen![]()
Beetje matig dat ze nu 1 kaart van heel west europa gemaakt hebben. Dat past niet op mijn 256MB kaartjequote:Op maandag 18 september 2006 08:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het werkt nu wel, er stond een instelling verkeerd
Er schijnt ook een Benelux kaart te zijnquote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beetje matig dat ze nu 1 kaart van heel west europa gemaakt hebben. Dat past niet op mijn 256MB kaartje
Ik heb nu BeNeLux met alleen hoofdwegen van West Europaquote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beetje matig dat ze nu 1 kaart van heel west europa gemaakt hebben. Dat past niet op mijn 256MB kaartje
feliquote:
Is dat een nieuwe Benelux kaart?quote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nu BeNeLux met alleen hoofdwegen van West Europa
Nee, dinges is er gewoon, aangezien hij de gehele vorige week ziek wasquote:Op maandag 18 september 2006 12:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik neem altijd vrij op me verjaardag
SQ: P. is zeker ook weer vrij vandaag? Gisteren gedart...en hij heeft gewonnen
Oho, wij gelukkig nietquote:Op maandag 18 september 2006 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega's waren mijn verjaardag vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |