Met zoeen avatar lijkt me dat ook zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:36 schreef cyberstalker het volgende:
Ik ga nu alvast verklappen dat ik het niet ga worden.
Geen democratie is iets anders dan een dictatuur.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:39 schreef descendent1 het volgende:
FOK is een dictatuur volgens Danny toch? Dus op zich zou TS wat dat betreft de ideale kandidaat zijn..
Ik ga het ook niet worden trouwens.![]()
Whatever puberale muggezifter!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Geen democratie is iets anders dan een dictatuur.
"Wie nemen we dit keer uit de BeF reeks?!"quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:35 schreef maartena het volgende:
Er word vast nog hevig over gediscuzeurt in de crew fora!
ZEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGggquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:14 schreef ( het volgende:
Jaaa, ik weet 't ik weet 't ik weet 't.
Zeg op dan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
Jaaa, ik weet 't ik weet 't ik weet 't.
Het is.. RKGK Oh OKRKGOKRG .quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:16 schreef tonks het volgende:
[..]
ZEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGgg
Ik GRSGAG door een GRGSSJH TUnnelquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:17 schreef ( het volgende:
Mijn internet KGRGRG doet het niet zo GRGRJRKRKRK goed.
Waar zie jij bagger?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:22 schreef Scorpie het volgende:
er mag toch niet meer zoveel gebaggerd worden in KLB?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |