abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 15 september 2006 @ 08:20:42 #1
18921 freud
Who's John Galt?
pi_41825871
Eindelijk het is zover! FreuD durft een SC voort te zetten! Een drempel genomen, een mijlpaal behaald!

Koffie! Chat on!

Geschiedenis!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_41825882
Woehoe!

Damn, zometeen nog naar mijn werk ook met mijn duffe hoofd...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  FOK!fotograaf vrijdag 15 september 2006 @ 09:06:18 #3
18921 freud
Who's John Galt?
pi_41826452
In den beginne was er niets. Geen internet, forum of user, en Mod zag dat het goed was.
Op de eerste dag schiep Mod het internet, de routers, core switches, backbones en alle hardware. En Mod zag dat het goed was.
Op de tweede dag schiep Mod de parsers, webservers, scripting en de markup language. En hij zag dat het bugfree was. Op de derde dag schiep Mod de www, de .php google en de index, en google-de dat het goed was.
Op de vierde dag schiep Mod het forum, de topics en de smileys en zag dat het was.
Op de vijfde dag schiep Mod de ondertitel, sig en het icoontje in al zijn verscheidenheid en zag dat het goed was.
Op de zesde dag schiep Mod de roddel en beschuldigingen, de achterklap en de kliekjes, de images en de bans, de posts en de notes, de [SC]’s en de [Feedbacks]. En hij zag dat er gepost werd.
Op de zevende dag rustte Mod, want van al dat werk had hij dorst gekregen, en hij zag dat het Fok! was…

Aldus gezegd volgens de profreud User.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_41826524
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:06 schreef freud het volgende:
In den beginne was er niets. Geen internet, forum of user, en Mod zag dat het goed was.
Op de eerste dag schiep Mod het internet, de routers, core switches, backbones en alle hardware. En Mod zag dat het goed was.
Op de tweede dag schiep Mod de parsers, webservers, scripting en de markup language. En hij zag dat het bugfree was. Op de derde dag schiep Mod de www, de .php google en de index, en google-de dat het goed was.
Op de vierde dag schiep Mod het forum, de topics en de smileys en zag dat het was.
Op de vijfde dag schiep Mod de ondertitel, sig en het icoontje in al zijn verscheidenheid en zag dat het goed was.
Op de zesde dag schiep Mod de roddel en beschuldigingen, de achterklap en de kliekjes, de images en de bans, de posts en de notes, de [SC]’s en de [Feedbacks]. En hij zag dat er gepost werd.
Op de zevende dag rustte Mod, want van al dat werk had hij dorst gekregen, en hij zag dat het Fok! was…

When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_41826550
Goeiemorgen allemaal, vandaag nog een dagje vrij.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 september 2006 @ 09:38:35 #6
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41826973
Mogggguh

Is 't al weekend? *meeeeeer slapen wil*
pi_41827006
quote:

Amen
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  FOK!fotograaf vrijdag 15 september 2006 @ 09:40:25 #8
18921 freud
Who's John Galt?
pi_41827010
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef Yoni het volgende:
Mogggguh

Ik wil ook weekend .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 september 2006 @ 09:42:37 #9
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41827054
quote:

Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 september 2006 @ 09:43:40 #10
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41827074
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:40 schreef freud het volgende:

[..]

Ik wil ook weekend .
Ik ga vandaag maar weer een poging wagen de klok vooruit te kijken.

Gelukkig begint mijn weekend wel al om 15.15
pi_41827144
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef Yoni het volgende:
Mogggguh

Ik wil ook slapen
Woeiii - Blog
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 september 2006 @ 09:49:55 #12
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41827185
* Yoni legt wat matrasjes, kussens en dekbedden in de SC neer zodat we kunnen slapen.

En freud, gedraag je!
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:50:56 #13
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41827203
quote:

Zeg...hou je JehoFok geblaat ff voor je

Ik ben al bekeerd

en haal die voet weg anders duw ik nog harder tegen de deur
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf vrijdag 15 september 2006 @ 09:52:07 #14
18921 freud
Who's John Galt?
pi_41827225
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:43 schreef Yoni het volgende:
Ik ga vandaag maar weer een poging wagen de klok vooruit te kijken.

Gelukkig begint mijn weekend wel al om 15.15
Ik hou het om 14:00 of zo voor gezien. Dit keer zonder files .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!fotograaf vrijdag 15 september 2006 @ 09:53:03 #15
18921 freud
Who's John Galt?
pi_41827251
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Zeg...hou je JehoFok geblaat ff voor je

Ik ben al bekeerd

en haal die voet weg anders duw ik nog harder tegen de deur
Het is wel degelijk een religie, anders had er "Danny (Call me MOD)" gestaan...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 september 2006 @ 09:55:04 #16
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41827288
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:52 schreef freud het volgende:

[..]

Ik hou het om 14:00 of zo voor gezien. Dit keer zonder files .
Oh nog vroeger! Luilekkerleven heb jij!

Naja ik hoef niks te doen de hele dag. Dus eigenlijk mag ook niet klagen (doe ik wel, want dit is best saai)
pi_41827327
quote:

En Mod zag dat zijn profreud het goed doet.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_41827349
Waar is m'n koffie .. ohw daar komt m'n collega al aan met de koffie..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  FOK!fotograaf vrijdag 15 september 2006 @ 10:01:49 #19
18921 freud
Who's John Galt?
pi_41827413
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Yoni het volgende:
Oh nog vroeger! Luilekkerleven heb jij!

Naja ik hoef niks te doen de hele dag. Dus eigenlijk mag ook niet klagen (doe ik wel, want dit is best saai)
Ey! Ik heb gisteren van 7:15 - 17:15 gewerkt, dus ff eerder weg vandaag mag he? *SPANK*

Ennuh: net alsof ik degene ben die mensen uit hun slaap hou!

Nou ja, een beetje dan...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 15 september 2006 @ 10:04:11 #20
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41827453
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:01 schreef freud het volgende:

[..]

Ey! Ik heb gisteren van 7:15 - 17:15 gewerkt, dus ff eerder weg vandaag mag he? *SPANK*

Ennuh: net alsof ik degene ben die mensen uit hun slaap hou!

Nou ja, een beetje dan...
Okay okay okay het is al goed Je mag eerder naar huis
Ga je nog mee naar Ouwehands morgen?

En jij hield ons minder uit onze slaap dan Prupke.. da's waar, maar toch freud en vrouwen op matrasjes, dat gaat gewoon niet goed
pi_41828451
quote:

FreuD door de bocht Zou hij aan een koffie-infuus zitten ofzo?

Ohw hoi allemaal. An is eindelijk op het werk, duurt wat langer als je niet zo hard kunt lopen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 september 2006 @ 11:10:05 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41829137

moggeh allemaal, hier een beetjwe leven dat me de dag door gaat helpen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf vrijdag 15 september 2006 @ 11:21:34 #23
18921 freud
Who's John Galt?
pi_41829491
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:04 schreef Yoni het volgende:
Okay okay okay het is al goed Je mag eerder naar huis
Ga je nog mee naar Ouwehands morgen?

En jij hield ons minder uit onze slaap dan Prupke.. da's waar, maar toch freud en vrouwen op matrasjes, dat gaat gewoon niet goed
Nee, ga niet mee. Moet een beetje op de kosten letten, en heb het huis aardig verwaarloosd deze week. Ook morgen nog even wat laatste dingen regelen met ex, zoals eigendom van de auto en ik heb nog haar handtekening nodig op papieren. Ander keertje .
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Ynske het volgende:

moggeh allemaal, hier een beetjwe leven dat me de dag door gaat helpen?
Ik post wel mee hoor .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 september 2006 @ 11:23:43 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41829543
gezelli

heb t thuiszitten echt gehad
maar goed zolang ik mijn broek niet zelf dicht kan doen zit ik nog wel ff thuis
en pijnloos zijn zou ook wel fijn en handig zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_41829910
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
gezelli

heb t thuiszitten echt gehad
maar goed zolang ik mijn broek niet zelf dicht kan doen zit ik nog wel ff thuis
en pijnloos zijn zou ook wel fijn en handig zijn
Wat een gedoe zeg. echt vermaken kun je je thuis dus ook niet. Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')