abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:56:53 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41847157
Sabrina: "Ik ben een schaap."

Monique even later: "Ik kan niet heel snel afwassen hoor. Ik zit te denken weet je wel. Ach. Ja. Hoe het thuis is en zo, weet je wel. Of ik straks thuis kom en dat hij al zijn koffers, je weet wel.
En dan ja, we zouden elkaar niet voor schut zetten, weet je. Nou dat moet je nodig tegen mij zeggen, weet je wel."

Milica neemt het weet je wel helemaal van Monique over. Ze zegt het nu ook om de minuut als ze beschrijft hoe zij en Jeroen in het begin een stelletje moesten spelen.
Marlies had gezien dat Jeroen niet enthousiast was toe Milica riep dat zij het tweepersoonsbed had geclaimd. (kwam er een beetje lullig uit).
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:13:21 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41847585
Semih heeft last van grote ballen. Hij heeft nog niet met Micheline gesekst in het huis. De hormonen vliegen door de kamer. Janine mag wel even met Micheline van Semih, maar daar heeft Janine geen zin in want dan komt Semih met dat jaloerse gedoe.

Nu gaat het over aftrekken. Semih: "Zie het niet als aftrekken, niet te letterlijk opvatten. Dat is niet lekker. Aftrekken als dat je hem ervan aftrekt." Janine: "Pfft, ja wie doet dat? Ik ben al 31, ik ben die fase allang voorbij."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:14:53 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41847622
Semih vingert Micheline ook niet in het huis. Dat mag niet van haar, zegt ie. Heeft het over soppen. Micheline zegt dat ze het hele huis bij elkaar gilt als ze klaarkomt.

Janine zegt dat zij het gisteren lekker gedaan heeft. Niet! Echt waar? Met dat dingetje? Ze zijn ontzet en jaloers. Janine kan het zonder geluid zegt ze, zodat de anderen niks merken.
Sabrina? gilt naar Big Brother dat zij ook zo'n dingetje wil hebben!
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:17:57 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41847705
Dus je bent je vriend dankbaar dat je dat cadeau hebt gekregen?
Janine: Ja, Erik, love you to death!
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:20:26 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41847777
Ze willen weten hoe het precies in zijn werk ging. Janine zegt: Wie zegt dat ik dat ding heb gebruikt?
Sabrina: Ownee he, ben je zo handig?
Janine: Jullie horen mij toch niet meer over seks.

Etiënne komt er snel bij die heeft hier lucht van gekregen.
Ze mag het weer uit leggen.
Etiënne vindt het wel gewoon karakter. Ik ben ook maar een gewone jongen zegt ie.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:21:08 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41847793
Sabrina: We kunnen ook met zijn allen de eerste BB orgie houden?
Etiënne: Ik ben voor!
Sabrina: Ik ook.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:22:24 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41847814
Marcia heeft nu ook door dat Janine zichzelf een orgasme heeft bezorgd.
Hoe heb je dat gedaan dan? vraagt ze.
Janine gilt het uit van het lachen. Moet dit echt het onderwerp van de dag worden.
Waar heb je het gedaan dan vraagt Jeroen nu.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:22:49 #33
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41847829
Semih: Spoot je ook toen je klaar kwam of niet?
Janine: Nee.

Semih: Alle vrouwen willen door jou gevingerd worden.

Gejoel.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:24:50 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41847884
Jeroen: Nu geven jullie toe dat je niet gewoon zo kan klaar komen.
Janine: Jawel hoor als je het maar goed doet.
Jeroen: Ja ik weet ook dat klitje wel te vinden.

Janine vraagt wie nummer twee is vandaag.
Eén van de mannen zegt: Ik ga nú naar bed.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:26:24 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41847926
Semih vraagt of Janine wel eens met een voorbinddildo zou willen neuken.
Ja dat zou Janine wel willen maar ze kent geen enkele man die daarvoor in is.
Tijn al helemaal niet, die rent hard voor haar weg.

(bbfakir)

[ Bericht 20% gewijzigd door Sanne op 15-09-2006 22:43:16 ]
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:29:09 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41848020
Er wordt geproost met wijn op het orgasme van Janine.
Janine gaat in bad.

Etiënne: Wat dat betreft zal ik wel blij zijn als ik er maandag uit ben want dan heb ik weer seks.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:33:56 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41848140
Janine is weg en het gesprek gaat natuurlijk over in het scheten laten door Silly en Sully.
Etiënne zou nooit een scheet laten in het bijzijn van anderen.

Sabrina vertelt trots hoe Barry's scheet klonk. Ze schrok zich de tering niet normaal. Sabrina: ik laat dan gewoon een scheet en dan is het ijs gebroken weet je. Ik schrok me de pleuris.
Monique: Ja Rob heeft mij ook een keer uit de kamer gescheten. Ik lag op mijn buik he, ik lag zo.

Rick vraagt waar dit gesprek over gaat?
Etiënne: Scheten laten?
En het orgasme van Janine.

Rick: Ik vind vingeren en trekken echt zo passé, wie doet dat nou nog?
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:35:03 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41848166
Silly of Sully vindt het ook leuk om achter haar man te gaan staan en dan te doen alsof het haar lul is.
Andere zusje: Hè bah, en dat van mijn eigen zus.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:46:47 #39
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41848512
Marlies heeft het over een Italiaan die shows loopt. Daar belande ze mee in bed. Mee naar hotelkamer. Maar de deur was open en haar collega's lagen op de bank te slapen dus de seks stelde niet veel voor. Een keer later zag ze hem weer. Zijn ze weer in bed beland.
Ze kunnen amper met elkaar spreken. Hij spreekt Italiaans en Duits. Marlies wel goed Engels maar amper Duits.
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:49:51 #40
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41848586
Tijn vindt slapen lekkerder dan seks.
Je mag kiezen: een week geen seks of een week niet slapen.

En pissen vindt hij af en toe ook lekkerder dan klaarkomen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Sanne op 15-09-2006 22:59:01 ]
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:57:54 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41848815
Marlies weet hoe je kunt beinvloeden of je een jongetje of een meisje krijgt.
Twee dagen voor de ovulatie het doen, dan wordt het een meisje. Die zaadjes blijven langer in leven in een bepaalde PH waarde.
Als je het direct na de ovulatie doet heb je meer kans op een jongen, omdat die zaadjes sneller zijn.

Marlies wil een meisje dus zij gaat het voor de ovulatie proberen.
Marlies heeft ook gedroomd dat ze een baby had. En die baby legde haar uit wat ze allemaal moest doen. Toen ze wakker werd dacht ze shit, ik zit in het Big Brother huis.

Tijn vindt dat je een kind uit liefde krijgt en dat je alleen mag proberen voor een bepaald geslacht als er bijvoorbeeld kans op een bepaalde ziekte is.

Streams schakelen over naar Hilde en Etiënne.
Janine en Rick liggen in bad. Het haar van Rick is (nog) niet nat.

Iemand zin om over te nemen? Ik ben wel toe aan even wat anders.
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:04:13 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41851009
Streamers bedankt.

Verder in: Streamverslagen van zaterdag 16 september
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')