abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 september 2006 @ 07:20:50 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41825509
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van donderdag 14 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41825605
Alles rustig in het huis.

Stream 1 : Marcia (?)
Stream 2 : Gang met toilet
Stream 3 : Bovenste bedden Tiroler kamer
Stream 4 : Zijkant bedden Tiroler kamer

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41826061
tuin is open, maar alles slaapt nog.
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:56:50 #4
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_41827320
iedereen slaapt nog, weinig aktie.

edit: er loopt er een flink hout te zagen in zn/haar slaap.

[ Bericht 51% gewijzigd door toxikon op 15-09-2006 10:03:10 ]
alles moet op
pi_41828599
1 van de zusjes is net even naar de wc geweets, volgens mij met haar zender om..
verder is er weinig te zien, behalve dan de slapende bewoners!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:58:36 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41830603
Sabrina en Egbert raken aan de praat over Etienne.

Sabrina: "Hij is helemaal niet zo extreem rechts. Tuurlijk niet. "
Egbert: "Hij heeft de dingen niet handig geformuleerd."
Sabrina: "Hij lijkt mij wel, maar dan anders. Vorige week had hij geen 1 stem en nu is hij door zijn eigen stommiteit genomineerd."
Egbert: "Het lastige is dat hij gewoon iets zegt - net als jij soms - dat niet zo handig is. En hij, in dit geval, ging in de verdediging. Dat kan dus niet. Dat maakte het vershcil op die avond. Danga je het goed proberen te praten."
Sabrina: "Ik ken die jongeren. Die praten zo en ze weten vaak niet wat ze zeggen. Voor sommige mensen ligt het gewoon heel gevoelig. Ik ken veel van die typetjes zoals hij. Dan heb ik een bepaald zwak. Ik weet wel dat het hartje eigenlijk heel klein is, weet je."
Egbert: "Ik heb ook Etienne gestemd. Niet om dat 'vol is vol'. Wij lopen echt volledig langs elkaar heen. Hij heeft 5 stemmen geloof ik. Hilde drie volgens mij."
Sabrina: "Ik begrijp iedereen wel, wat ze bedoelen."
Egbert: "Niet iedereen heeft hem om die reden genomineerd hoor"
Sabrina: "Nee, dat was misschien maar één iemand. Ik vind die sfeer zo heel erg irritant. Niet iedereen mag elkaar, maar ze proberen toch aardig te doen. Volgens mij heeft Monique nu echt moeite met Hil en Milice. Ik heb ook het minst met hun. Dat is niet om de nominaties, maar ik heb ook het minst met hun"
Egbert: "Dat hebben Mars en ik precies hetzelfde"
Sabrina: "Ik vond haar (Hilde) een beetje.... ja... niet mijn ding. En dat had Monique ook. Thuis heeft ze ook mensen die van haar houden en daar is niets mis mee.... "
Egbert: "Tja, het is niet mijn typ... en dat gaat het niet worden ook"
Sabrina: "Stel je voor dat je met haar bij de laatste zes overblijft"
(Egbert krijgt bijna een hartaanval van schrik)
Egbert: "Wil je dat nooit meer doen!"
Sabrina: "Ik denk dat je mekaar dan wel gaat verdragen. Ik vind haar de enige waarvan ik het niet erg zou vinden als ze eruit zou gaan."
Egbert: "Het gaat steeds moeilijker worden Saar, als Hilde er maandag uit is. Wie moet je dan nomineren? Dat gaat spannend worden."

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 15-09-2006 12:54:49 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:03:16 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41830759
Sabrina over Monique: "Als ze was gegaan, dan ga ik gewoon mee. Want dan moet ik haar steunen. Toen kreeg ze de brief van Rob. Dat begon heel lief en dat de keuze aan haar was. Toen wist ik dat thuis achter haar stond. Toen kwamen de kinderen met die briefjes waarin stond dat ze moest blijven enzo. Als het zo zou zijn dat Rob echt dacht..... dan zou ik haar steunen en dan moest ik er echt uit"
Egbert: "Dat zou ik dan snappen. Dan moet je elkaar steunen"

Dan over haar relatie met Etienne:

Sabrina: "Het is mijn maatje en ik raak hem niet zedelijk aan" ( ) ...
Egbert: "Je hoeft je ook niet te verantwoorden."
Sabrina: "Zo voel ik het ook niet. En thuis zit wel goed. Ik vertel gewoon mijn ding en vindt hij het niets dan vindt hij het niets."

vrijdag 15 september 2006 @ 12:28:01 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41831622
Egbert: "Als het hier inkakt in het huis hebben we altijd jullie nog. Jullie zijn altijd vrolijk. Als jullie dan ook nog inkakken hebben we een probleem. "

Sabrina: "Ik denk heel veel aan Jennaatje. Het lijkt wel.... Ik probeer me heel erg een voorstelling te maken van haar. Ik weet het echt niet. Ik krijg niet een beeld voor me. Ik kan me er even niet in plaatsen"
Egbert: "Normaal had je dat gekent?"
Sabrina: "Ik wil haar gewoon heel graag aanraken denk ik. Ik had dan een klote droom, maar ik had haar wel echt vast en dat voelde zo fijn. Maar het voelde ook alsof ze rook was, alsof ze er doorheen ging. Dan kijk ik naar de foto met die kleine handjes en kleine voetjes... Dan denk ik aan de zwemles... en hoe ze het allemaal zal doen...

Egbert: "Jenna blijft bij je moeder?"
Sabrina: "Ja. Ze moet op school wel overblijven. Ik ben zo bang als ik terug kom, dat ik m'n eigen leven kwijt ben. Ik weet wel dat ik bij Bar was de laatste dag... en toen dacht ik dat het misschien wel de laatste keer was dat we samen zijn. We zeiden verder niets. We hielden elkaar alleen maar vast"
Egbert: "Jij met die stomme gedachtes"
Sabrina: "Zijn moeder leest kaart. De derde keer dat ze dat deed zei ze echt dingen die ik echt heel boeiend vond. Vooral dat ik een beschermengel bij me heb. Dat zijn twee mannen die heel veel om me geven. Dat is volgens mij familie geweest. Ze zei ook dat ik nooit naar m'n gevoel luister en dat klopt echt. Dus vanaf nu probeer ik dat ook heel erg te doen. Ze zei ook dat je niet naar de kaarten moet gaan leven. Bar heeft nog nooit de kaarten door zijn moeder laten lezen. Toen ging ze kaarten trekken en dat sloeg heel erg op ons. Dat benauwt me dan heel erg. Ik was altijd met Jennaatje..."
Egbert: "Ik denk dat jij en Monique heel erg beschermend naar elkaar zijn opgevoed."
Sabrina: "Dat is echt zo. Als ik het moeilijk heb dan bel ik mijjn ouders op en die doen dan een arm om me heen. Zeker sinds dat jongetje.... dan denk ik 'wat is er erger dan dat? Niets. Klaar'.

Sabrina: "Ze zag ook in de kaarten dat er iets nieuws aan kwam en dat gaat helemaal door. Het is heel groot.... Ik dacht echt dat het over Big Brother ging. Maar volgens haar zat er nog wel een staartje aan. Toen ging ze onze relatie lezen. Ze zei hele lieve dingetjes. Dat ik sociaal was en niet tegen ruzie kan en ik te aardig ben. Dat klopt allemaal wel. Ze had allemaal positieve dingen. Toen zei ze dat mensen om ons heen proberen het stuk te maken. Bij mij is er Simon... en dat is een heel gedoe. Er zijn veel mensen die het niet met ons eens zijn. Ze zei dat we voor de keuze staan, maar als we bij elkaar blijven dat dat werd uitbetaald. We zouden veel messen in ons hart krijgen, maar dat we dat wel zouden overleven. Voor Simon heb ik heel veel moeite gedaan... en nu Bar. Natuurlijk heb ik wel eens jongens gedate, maar ik vind nooit echt iemand leuk. Wel gewoon leuk, maar niet leuk leuk... Ik ben heel erg verliefd geweest op Simon. Dat weet ik nog. En nu Bar natuurlijk. Maar ik ben wel altijd een dooie geweest. Twee relaties beendigd en ik heb daarover nog nooit verdriet gehad. Met Simon had ik verdriet dat ik het zo lang heb volgehouden. Ik had er gelijk mee moeten kappen. Ik was zoverliefd op hem, maar wij samen... dat was het gewoon echt niet. Hij blijft de vader van mijn kind en ik weet zeker dat hij nog van me houdt. Ik zou hem altijd helpen als hij in de problemen zit. Ik zou wel eens een waarheidsserum in hem willen steken en hem dan vragen stellenhoe het allemaal heeft gezeten. Hij blijft alles altijd ontkennen. Nu nog steeds zegt hij van niet. Ik ben de enige die nog een hand boven z'n hoofd houdt"
Egbert: "Maar je wil het nog steeds weten?"
Sabrina: "Ik baal echt dat ik zo gefaald heb. Ik wil dat een vader en moeder bij elkaar blijven. Maar het maakt verder niet uit. Wij waren gewoon een apart stel. Monique snapt mij ook niet. Thuis praat ik nooit over hem en hier praat ik heel veel over hem. Dat stoort me wel. Ik denk dat hij me veel verdriet heeft gedaan. Iedereen heeft zo'n eerste liefde. Dan be je 15 en het heeft 4 jaar geduurd. Daarna was ik een jaar alleen en ben naar London en Parijs geweest. Ik hing toen veel aan Lex, mijn beste vriend. Maar als ik ging daten vond hij dat niet leuk en dat werd dus ook niets. Er was geen aantrekkingskracht voor hem."

Zo kletsen Egbert en Sabrina nog een tijd verder. Simon komt nog even ter sprake en zijn omgang met hun dochtertje.

Sabrina: "Als hij de kleine wil zien kan hij altijd naar me toe komen."
Egbert: "Maar hij kan niet altijd of zo?"
Sabrina: "Laten we het daar maar op houden. Maar ik heb hier geen spijt van dingen die ik heb gezegd. Ik zeg dingen over hem, maar so be it. Niets ernstigs hoor. "

[ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 15-09-2006 12:33:09 ]
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:37:07 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41831889
pi_41832945
Hilde is alleen in de badkamer, zij is op het bankje gaan zitten en scheert haar benen(droog)
Om de zoveel halen blaast zij de afgeschoren haren van het scheermes. De haren vallen op de vloer van de badkamer. De stream wordt weggedraaid en we zien dus niet meer hoe en wanneer Hilde dit weer opruimt.
pi_41833631
Janine is ook opgestaan, loopt met een hoop schatjes en lieverdjes door de keuken. Hilde hoort haar en komt ook naar de keuken en vraagt om een pakje shag. Janine flipt volledig, begint te krijsen dat ze net op is en nog geen zin heeft om daar aan te beginnen, gooit er nog een leuke fock off tegen aan, Hilde gilt terug dat ze alleen maar netjes om een pakje shag vraagt, Janine weer: Ja en dat doe je iedere dag als eerste en ik heb hier geen zin meer in Hilde weer: Ja en dat zal ik ook iedere dag blijven doen, ik heb toch recht op een pakje shag Janine: Nee, daar heb je geen recht op je moet zuinig doen. Hilde loopt weg en Egbert biedt sussend zijn shag aan aan Hilde. Janine moppert nog wat na in de keuken en zegt op nogal rellende toon. IK maak uit wanneer zij shag krijgt en niet zij, moet ze maar leren een beetje zuinig te zijn, Ik bepaal wie of wat er peuken wordt uitgedeeld.
pi_41835403
Vanmiddag beetj esaai geklets, Tijn heeft veel verteld over zn avonturen bij de politie: zn eerste reanimatie, zn eerste ongeval letsel, dat ie een keer een huisarts moest assisteren bij iemand die helemaal geflipt was.
Ondertussen heeft Marcia vreselijk diaree gehad en is vergeten het toilet schoon te maken. Daar wordt over geklaagd en Marcia schiet overeind om het alsnog te gaan doen.
Nu zitten ze allemaal in de tuin met bakje muesli of iets dergelijks, lekker in het zonnetje.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_41835725
Egbert is bezig de planten water te geven met de tuinslang. Hilde neemt het nu over, ze zegt dat ze altijd met de planten praat en heel lief voor ze is.
pi_41836063
Etienne heeft 4 jaar op het strand gewerkt vertelt hij aan Jeroen.
Janine vertelt aan Monique dat ze heel erg graag wat van haar eigen muziek wil horen.
Vooral de nieuwe cd van Mary J. Blidge vind ze "zóóó geweldig!"
pi_41836821
Tuin is weer dicht. Rik en eggie aan het schaken, janine aan het stofzuigen, deel is aan het afwassen en Hilde wijst de bewoners erop dat er ook nog iemand de vuilniszak moet doen.
Ondertussen praten ze over de beste tijd op de dag om toostjes met brie te eten. E10 vind dat gezellig 's avonds, maar een van de zusjes vindt dat niets, die eet dat liever smiddags anders wordt ze beroerd 's nachts
De nakende waarheid.
pi_41838814
Semih en MIcheline hebben even quality time uurtje: weet het niet zeker maar geloof dat micheline de wenkbrauwen van semih aan het bijwerken was met een mega dure pincet van rik. Daarna lekker knuffelen enzo. Micheline tegen semih: jij wil sex he, ik voel het!!
De nakende waarheid.
pi_41839702
Marcia vertelt over het drugsprobleem van haar vriend met Monique, Hilde, Milica, Micheline en Marlies

Zij had een andere oplossing voor het probleem dan zijn ouders.

Ze kon hem niet loslaten. Toen ze dat wel kon, waren ze het daar niet mee eens en gaven hem wel geld.

Haar schoonouders kunnen haar nu niet luchten of zien.
"Lieve mensen kijk alsjeblieft naar jezelf"

Floris heeft gezged : "We houden het gewoon gescheiden."
Papa is ook klaar met hen.

"Ik ben nu ontzettend happy met hem"

Het heeft heel veel schade opgeleverd. Geld, vrienden, er is veel verloren gegaan.

Soms denk ik waar ben ik in godsnaam mee bezig?" Maar goed, ik houd van hem.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41839721
Sabrina, Etienne en Jeroen zijn in de keuken. De jongens zijn het spel 'twister' aan het maken.
Sabrina vraagt of ze wel een dobbelsteen hebben. "een dobbelsteen?", vraagt Etienne verbaast. "Die heb je helemaal niet nodig, heb je wel eens twister gespeeld?"
Sabrina: "Ja vroeger wel eens....(onverstaanbaar)"

Ze zijn druk aan het nadenken hoe het nog maar moest met de draaischijf.
Etienne vertelt aan Jeroen hoe het moet en heeft het over een cirkel met de rechter/linker hand/voet.
Jeroen gaat gelijk bezig met folie en maakt een paar handen en voeten.

Rik komt ineens de keuken binnen en vraagt waarom ze de folie aan het verneuken zijn. Tijn is ook bij hem. Rik zegt dat ze ook wel hele kleine handjes hadden kunnen knippen. Etienne: "Laat ons even lekker creatief bezig zijn" en Sabrina zegt het ook leuk te vinden "Het is best leuk, eerlijk is eerlijk".
Tijn: "Maar je kan toch ook gewoon kleuren als handen en voeten gebruiken?".
Sabrina zegt snel "ja, maar dit is leuker".

pi_41840185
Egbert in zijn vertrouwelijke positie:

Janine ondertussen in het zwembad:

Twister is begonnen..

De camera gaat op Tijn en Monique. Ze hebben het over dat ze elkaar negeren.
Tijn zit erg met de situatie en vind het niet leuk hoe ze nu met elkaar omgaan. Monique reageert op een verbaasde toon "hoezo dan?" enz.
Er komt even wat tussen en Monique wil verder praten, maar Tijn zegt laat maar maar gaat even later verder en legt uit waarom en waar hij moeite mee heeft.
Nu lachen ze er een beetje over, maar Tijn vind het niet relaxed hoe iedereen erop reageert.

[ Bericht 2% gewijzigd door natedanielz op 15-09-2006 18:28:43 ]
pi_41840259
Monique heeft het even over thuis. Ze zegt: "misschien is het wel goed allemaal maar misschien is het ook wel over" zegt ze zachtjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door natedanielz op 15-09-2006 18:29:49 ]
pi_41840369
Tijn en Monique praten over hun situatie.

Tijn : Ik geef één voorbeeld: Ik vind het heel eigenwijs (over Etienne en Sabrina)

Monique : "Sabrina denkt : het is niet mijn pakkie an."
"De thuissituatie is anders, misschien is het wel over."

Mijn gezin trekt aan de bel, daar moet ik op reageren.

Sabrina neemt mijn taak over; ze springt nu iedereen in de nek.

Tijn :" Ik voel me bescheten. Ik heb nog geen olie op je lichaam durven smeren. Andere mensen hebben het over je , toen ze je onder de douche zagen."

Monique : "Ik heb precies hetzelfde. Exact. "

Tijn: Da's toch verrot.
Monique : Ja, misschien wel. Iedereen is heel vrij met elkaar.
pi_41840429
Ze hebben wel een goed gesprek verder en Semih komt erbij met wat kaartjes, wat het is weet ik niet. Het is weer gezellig allemaal.

vrijdag 15 september 2006 @ 21:09:36 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41845924
Ze zijn aan het eten. Semih heeft shoarma met heel veel verschillende sausjes gemaakt. Ze vinden het heerlijk en dat laten ze merken ook.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41846606
Nou niemand schijnt hier te melden dat zojuist Janine en Monique lekker hebben zitten roddelen over Hilde, Milica en Marlies. Sjaan had het hoogste woord. Er mankeert van alles aan de drie dames. Maar gelukkig is Sjaan heeeeel eerlijk......
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:48:46 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41846935
Het gaat over astrologie. Tijn is schorpioen én haan. Ze hadden zijn wiegje beter meteen dicht kunnen timmeren met zulke tekens zegt ie.
Volgens Hilde zijn schorpioenen de ergsten. Die zetten hun "schorpen" in je, en laten nooit meer los. Kunnen jaren bezig zijn met iemand los laten. Echt lijers zijn het. Schorpioenen zijn haat.
Semih vraagt of haar ex schorpioen is. Meerdere exen zegt Hilde.

Tijn heeft een rustig type nodig, een visje ofzo.
Marlies is vissen. Semih is stier.
Schorpioenenvrouwen zijn anders dan schorpioenenmannen zegt Hilde.
Seks met een schorpioen is geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')