abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 september 2006 @ 00:01:30 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_41788168
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van woensdag 13 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 14 september 2006 @ 02:49:35 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41790930
Om 2:48 staat E10 nog even met zijn maat Sabrina te aaien, knuffelen en kusjes te geven chillen.

Het lijkt alsof hij met een prittstift in verbinding staat met Sabrina, maar uit nader onderzoek is gebleken dat dit om een augurk gaat waar E10 achteraan loopt.

E10 hangt de quasi-volwassene uit door wat sterke verhalen te vertellen, en geeft Sabrina nog wat kusjes op de wang schouderklopjes zoals maatjes dat doen. Hij wenst haar "welterusten, schatje maatje".

[ Bericht 8% gewijzigd door Stereotomy op 14-09-2006 03:00:19 ]
Confidence through competence
  donderdag 14 september 2006 @ 02:53:43 #3
55709 Stereotomy
pi_41790957
2:53

Ondertussen is Rik in zijn onderbroek onzin-verhalen aan het vertellen in de andere slaapkamer met Marcia, Semih en Micheline.
  donderdag 14 september 2006 @ 02:56:41 #4
55709 Stereotomy
pi_41790979
2:56

Egbert rookt "zijn laatste" in de woonkamer. Pfffffffft. E10 zit bij hem.

2:59

Rik komt erbij zitten, en rookt ook een peuk.
  donderdag 14 september 2006 @ 03:06:28 #5
55709 Stereotomy
pi_41791052
3:00 Tijn is inmiddels de slaapkamer van de zusjes binnengelopen en zit te geiten. BB heeft het goed voor mekaar, want we horen ze wel, maar we zien alleen dit:

Tijn: "Je moet niet alleen de schuld op jezelf nemen, want je hebt dit niet alleen veroorzaakt, toch?"
Tijn: "Er zat niks vals, schunnings achter: de mensen thuis kunnen ervan maken wat ze willen"
Tijn: "Ik vind het moeilijk je zo te zien. Dat malen in je hoofd"

De streams zijn HEEL zacht qua volume. Ik heb nu alles open staan, met koptelefoon op, maar kan het met moeite verstaan. Blijkbaar wil BB niet dat we gesprekken tussen Tijn en Mo zien, maar ook niet dat we ze met gemak kunnen beluisteren. Om hun eigen gezicht te redden en "niet toe te geven aan de druk" zenden ze met minimaal volume toch de gesprekken uit, zonder beeld

[ Bericht 15% gewijzigd door Stereotomy op 14-09-2006 03:19:14 ]
  donderdag 14 september 2006 @ 05:25:05 #6
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_41791519
3:46: De dienstdoende Fellini van Talpa komt rond kwart voor vier tot deze geniale inval.beeld

Kort daarna is de camera een tijd gericht op een gele bloem, links van de foto's. (Moniek en Thijn hadden de slaapkamer alweer verlaten)

Etienne luistert kort.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ifa op 14-09-2006 05:37:39 ]
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_41792071
Monique ligt in de serre te slapen als het beeld de tuin is open weergeeft
Ze wordt gelukkige voor haar op tijd wakker 8.05 en brengt wat spullen naar de keuken,
pi_41792133
Monique maakt iedereen wakker "De tuin is eventueel open"
Ze helpt Tijn, die naast haar lag voor de tuindeuren, overeind en ze maakt de deur naar de tuin open.
Tijn en zij zijn naar buiten gegaan. Monique ligt in de hangstoel. Tijn rommelt nog wat in de keuken. Monique is in de hangstoel gaan liggen
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41792182

Monique staart melancholisch voor zich uit.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41792285
Monique is overal wezen waarschuwen dat de tuin open is en semih, marlies, janine, tijn en sabrina en egbert zijn ook naar buiten gekomen, er wordt wat ontbeten en koffie gezet, monique ligt starend in de lucht in een van de schommelstoelen.
pi_41792450
Monique zit in de tuin en vertelt aan Tijn dat ze toch eigenlijk weg wil, ze wil niemand tot last zijn .
  donderdag 14 september 2006 @ 08:45:09 #12
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41792550
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:39 schreef Verida het volgende:
Monique zit in de tuin en vertelt aan Tijn dat ze toch eigenlijk weg wil, ze wil niemand tot last zijn .
Tijn zegt dat ze wel zo stoer kan blijven staan maar ze heeft nu zo'n ontzettend lompe hengst voor haar bek gehad.

Tijn: ik hoop echt dat je blijft maar als ik jou was ging ik lekker naar huis!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_41792576
Monique ziet zich hier niet meer zo zitten, zegt ze tegen Tijn.

Monique : "Weet je, dat is het ook, doordat ik de brief heb gekregen weet ik dat het in principe goed is.Dat weet ik ook wel."

Tijn "Ik snap het echt wel, en ik zal de laatste zijn die jou tegenhoudt, maar ik ik hoop wel dat je er geen spijt van krijgt. Voor wie moet jij hier blijven. Laat ze toch allemal een dikke krijgen, en ga toch gewoon naar huis.

Tijn: "Ik houdt niet van opgeven en halverwege weggaan. Maar ja, dit is anders, jij hebt zo'n lompe klap op je bek gekregen"
Weet je wat ik kut vind, dat mensen die jou genomineerd hebben, hun zin krijge.

Daar denk ik nu ineens aan. Godver. Ik hoop echt dat je blijft, maar als ik jou was, ging ik gewoon lekker naar huis.

Monique : "Ja"
  donderdag 14 september 2006 @ 11:30:00 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41796332
Egbert is in de keuken aan het rommelen en vraagt of de oven aan mag.
Twee andere streams staan op de slaapkamer. Waar ze nog slapen.

[ Bericht 39% gewijzigd door Sanne op 14-09-2006 11:45:59 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 14 september 2006 @ 12:00:35 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41797316
Janine is alweer even wakker en praat met Egbert over stofzuigen en het pakje shag dat Egbert niet meer kan vinden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 14 september 2006 @ 12:19:26 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41797888
Gesprek gaat nu over Etiënne. Zijn denkwijze over buitenlanders, de nominaties.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:24:11 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41798021
Egbert en Janine bespreken Etienne.

Egbert: "Het is vast een leuke jongen maar het is niet mijn typ."
Janine: "We hebben allemaal hetzelfde gezegd in de dbk over dat vol is vol. Etienne moet nadenken wat hij zegt. Dit soort teksten kun je ook niet in de buitenwereld zeggen want dan wordt je in elkaar gebeukt door al die buitenlanders. En dat zijn er heel veel tegenwoordig."
Egbert: "Hij is gewoon te jong. Hij wil niets meer leren van andere mensen. Dat is zijn goed recht natuurlijk....maar ..."
Janine: "Hij luistert niet eens naar zijn vader. Als je al die dingen zo zegt... dat is niet handig. En dan ook nog zeggen dat hij met zijn vader had besproken of er ook een allochtoon in het huis zit. Ik probeer er maar rustig onder te blijven, maar het zijn dingen die pijn doen. Het blijft pijn doen en dan denk ik 'dit kan niet waar zijn Etienne'..... Ik heb geen zin meer om naar hem te luisteren, dus dan moet hij maar op die bank gaan zitten. Ik wou dat ik op een andere kamer kon gaan liggen"
Egbert: "Dat kan niet."
Janine: "Nee, jammer. De mens blijft me verbazen. Echt iedere keer weer"

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 14 september 2006 @ 16:11:58 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41804078
Janine: "Wij hebben echt gebrek aan seks hier"
Marcia: "Oh fucking hell man! Maar jullie zijn vrijgezel, dus je kunt het gewoon doen.
Janine: "Met wie?"
Marcia: "Met Tijn ofzo?"
Janine: "Die rent al weg als ik naar hem kijk. Misschien als ik Tijn dronken voer. "
Micheline en Marcia: "Wij houden hem wel vast"
Milica: "Dan mag ik kijken?"
Marcia: "Daar neem ik dan ook maar genoegen mee"
Micheline: "Op een gegeven moment moet je dan maar gewoon op vrouwen overgaan"
Janine: "Nee, laten we dat dan maar niet doen. Ik hou toch echt wel van iets vlezigs in me hoor"
Semih: "Oh mijn god."
Marcia: "Of onze handen"
Janine: "Ja, moet ik dan zeggen dat ik een stevige pik in me wil. Dat klinkt ook zo.... "
  donderdag 14 september 2006 @ 16:30:36 #19
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41804611
Monique wordt naar de dbk geroepen en komt terug met een envelop

Bewoners

De rokers onder jullie hebben tot dusver een voorkeurs behandeling gehad
Dus de rokers zullen het volkomen begrijpen dat de Niet rokers een keer exclusief verwend worden
Deze week zijn jullie onder het weekbudget gebleven
En dat extratje wordt omgezet in een huiselijk filmavondje voor de niet rokers
Het wordt echt gezellig
Jammer voor de rokers
Tijdens filmvertoning in de zitkamer, moeten de rokers in de lounge blijven
Ze mogen alleen maar naar de wc , ook de keuken is taboe

1 waarschuwing : de rokers kunnen het verpesten voor de kijkers !!!

niet rokers zijn bewoners die nooit gerookt hebben in het huis

er ontstaat een heftige discussie wie nu wel en niet een roker is
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  donderdag 14 september 2006 @ 16:56:47 #20
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41805518
rik moet naar de dbk en komt terug met een envelop

Bewoners

Hoewel ook het nemen van een paar trekjes inhoudt dat je rookt
Maakt bb een uitzondering, : Marlies, jeroen en sabrina mogen wel aanwezig zijn
Bb vind dat een paar trekjes ook onder roken valt
Hoewel Tijn Gestopt is met roken , heeft hij daarna flink gepaft.

Einde discussie
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  donderdag 14 september 2006 @ 17:07:21 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41805855
Milica zit er wat verslagen bij. Ze heeft ooit een keer 1 klein trekje genomen, maar werd niet genoemd als uitzondering. Ze twijfelt nu heel erg of ze wel of niet bij het avondje mag zijn. Ze belt BB, maar de vraag is of er een antwoord komt. Later zegt Milica tegen Tijn dat ze dan het avondje maar moet overslaan, omdat ze geen risico wil lopen het voor de anderen te verpesten.
  donderdag 14 september 2006 @ 20:01:25 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41811108
Jeroen wordt naar de dagboekkamer geroepen. De niet-rokers krijgen zometeen een film te zien terwijl de wel-rokers worden afgezonderd.

Jeroen komt terug met Ben en Jerry's ijs, zes zakken popcorn en bekers frisdrank voor de filmkijkers. Milica wil dat hij telt of er voor haar ook is. Hilde geeft een snauw. Jeroen verdwijnt naar de niet-rokers.
  donderdag 14 september 2006 @ 20:07:33 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41811354
Milica komt er even later toch bij. Ze is blij.
De andere niet-rokende filmkijkers zijn: Jeroen, Marlies, Semih, Micheline, Monique en Sabrina.
  donderdag 14 september 2006 @ 20:13:18 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41811603
Monique of Sabrina: "Ik heb nog nóóit met jullie een film gezien!"
  donderdag 14 september 2006 @ 20:29:28 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41812277

(Kukeleku)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')