abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 september 2006 @ 00:00:05 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_41756081
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van dinsdag 12 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_41756643
and we are back
  woensdag 13 september 2006 @ 00:26:43 #3
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41756791
marcia, egbert,janine,marlies en sab(groen truitje) in de keuken
sab huilt wat en ik hoor haar zeggen : onzedelihjke betastingen zijn er nooit geweest weet je
iemand : hebben ze dat gezegd ?
sab : nee maar daar gaat het natuurlijk wel om
etienne en micheline zijn ook aanwezig zie ik nu
stream buffert nog steeds
sab : ja weet je, we maken gewoon wat lolletjes en wat en dan zie toch dat het gewoon, weet je wel
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  woensdag 13 september 2006 @ 00:31:29 #4
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41756922
rik en hilde ook aanwezig
sab : weet je , wij weten wat we doen, mo heeft gewoon een huwelijk en kinderen enzo
ik ben met jenn alleen das toch heel anders

stilte

tijn komt aansloffenmet een pisje in zijn hand en krijgt een aai van sab over zijn rug
buffer

mo komt lachend aanlopen
buffer

Geel oog !
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_41758097
in de verte zie ik etienne praten, weet alleen niet wat ie zegt
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_41758113
De gang nog steeds op alle vier de streams

I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41758210
Etienne "de enige goeie keuze is haar vriend "
pi_41758257
Monique komt in beeld, zuchtend, vervolgens loopt ze met de gele kist richting de keuken ?
pi_41758269
belangrijk info "tijn gaat pisse "
pi_41758338
Tijn tegen Hilde "niet makkelijk "
pi_41758366
de buitenwereld kijkt er anders tegenaan, heel triets ( weet niet wie tegen wie praat )
pi_41758377
kortzichtig en triest van de buitenwereld ( geloof Jeroen tegen Hilde )
pi_41758402
was dus Jeroen tegen etienne en Milica
pi_41758538
** klokt uit, bedje schreeuwt **
  woensdag 13 september 2006 @ 02:06:58 #15
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_41758777
Vlak nadat de streams het weer deden en allemaal op de gang gericht stonden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ifa op 13-09-2006 06:02:09 ]
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_41759191
etien loopt naar de keuken...
pi_41759529
3 streams op:

I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 13 september 2006 @ 10:07:08 #18
58921 Day
You can fly!
pi_41762664
Bij gebrek aan streams, van Talpa's BB-site:

08:39 Bewoners missen ochtenduurtje in tuin

Natuurlijk hebben de Bewoners wat weinig slaap gehad de afgelopen dagen en hebben ze dus wat in te halen. Maar hiermee missen ze wel een van hun schaarse ochtenduurtjes in de Tuin. Zonde, want de zon schijnt en het is prachtig weer buiten! Zelfs vroege vogel Tijn is nergens te bekennen.

09:09 Monique staat voor een moeilijke keuze

Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet.

09:39 Dertien harten voor Monique

De Bewoners slapen nog, ze hebben wat in te halen na een slapeloze nacht door de weekopdracht. Ook is iedereen uitgeput van de emotionele avond. Iedereen leeft met Monique mee. De afgelopen weken zijn de Bewoners zo dicht naar elkaar toe gegroeid, dat ze haar verdriet ook voelen. Rust nog maar even goed uit Bewoners, want ook dit kan een zware dag wordenn.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 10:10:56 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41762753
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:07 schreef Day het volgende:
Bij gebrek aan streams, van Talpa's BB-site:

09:09 Monique staat voor een moeilijke keuze

Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet.

.
Bij gebrek aan streams het bericht uit de Telegraaf:
quote:
Big Brother wordt echtgenoot te veel

Van onze redactie Privé

AALSMEER, woensdag
Grote commotie bij Big Brother gisteravond.
Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer.
Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken.
De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.
pi_41762911
Zware beslissing

Monique heeft een zware avond gehad, en een moeilijke dag voor de boeg. Ze wil graag haar gezin in de armen sluiten en uitleggen wat er aan de hand is, maar ook wil ze blijven en bewijzen dat er niets anders speelt tussen haar en Tijn. Een lastig dilemma!
Monique heeft gisteravond een flinke emotionele klap te verduren gehad. Na 27 dagen in het Big Brother Huis werd duidelijk dat haar man en kinderen de 35-jarige moeder verschrikkelijk missen. Ook was het moeilijk voor hen om de band tussen haar en Tijn te zien groeien. Monique kan het erg goed vinden met de Brabantse Tijn en is dan ook veel in zijn gezelschap te zien geweest. Hoewel het duidelijk is voor Monique dat hier geen gevoelens meespelen, en de twee slechts goede maatjes zijn, was het voor de omgeving van Monique reden om zich zorgen te maken. Om elf uur gisteravond heeft Monique de gevoelens van haar familie via de Dagboekkamer te horen gekregen. Ze ontving daar van Big Brother een brief, waarin stond te lezen dat haar gezin graag wil dat ze naar huis komt.

In eerste instantie wil de 35-jarige moeder meteen het Huis verlaten.

Na overleg met zusje Sabrina besloot Monique gisteravond om 24 uur te wachten voordat ze een definitieve beslissing neemt. Ook benadrukt ze dat er niets is tussen haar en Tijn, maar dat ze begrijpt dat haar aanhankelijke gedrag misschien anders overkomt. Ze vindt hem een 'mooi mens' en is dol op hem, maar puur als maatje. Dit alles heeft ze in een brief aan haar man uitgelegd. Vandaag wacht haar een zware keuze: gaan of blijven?

Bron: Talpa

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2006 10:21:55 ]
pi_41763455
10:10 Emotie maakt moe

Nog altijd zijn alle bedden gevuld en de Bewoners in diepe rust. Zelfs de WC heeft deze morgen nog niemand gezien. Na een Weekopdracht met weinig slaap en als klap op de vuurpijl een zware emotionele avond, lijkt iedereen volledig uitgeput. Af en toe is er gesnurk en gewoel te horen en daar blijft het bij. Maar dan klinkt het geluid van de haan..

Bron: Talpa

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2006 10:39:30 ]
pi_41764420
10:42 Met de handen in het haar

De haan heeft minutenlang van zich laten horen, maar er is weinig beweging te ontdekken. Hoewel ook de lichten aan zijn, slaapt iedereen rustig verder. Alleen Monique ontwaakt langzaam, schuift haar oogkleppen af en legt haar hoofd in haar handen. Even staart ze vermoeid en aangeslagen voor zich uit. Kennelijk vindt ze het nog te vroeg om aan deze dag te beginnen en draait zich nog maar even om.

pi_41764814
dit bericht is er vanochtend bij komen te staan

Als Monique uit de Dagboekkamer komt, overlegt ze uitgebreid met Sabrina. Ook praat ze lang met Tijn. Het is mooi om te zien dat ze ondanks allesTijn niet direct ontwijkt. Ze ziet hem als een goede vriend, waaraan ze veel heeft in het Huis. Ook nu luistert hij naar haar. Maar natuurlijk is hij ook ontzettend verdrietig. Tijn voelt zich schuldig: "Ik heb je huwelijk naar de klote geholpen." Maar Monique verwacht dat alles wel goed komt. Maar: "Als het zo had moeten zijn, dan had het zo moeten zijn.

Na een lang gesprek en veel tranen, gaat Monique naar de Keuken om alles aan haar Medebewoners uit te leggen. "Zal ik de vergadering openen", grapt ze nog door haar tranen heen. De andere Bewoners hadden al wat van de situatie begrepen, maar krijgen nu het hele verhaal te horen. Iedereen is geschokt en verdrietig. Maar ook zij zijn begripvol: als Monique naar huis moet dan moet dat. Maar Monique is in tweestrijd.
Als ze wil bewijzen dat er niets aan de hand is tussen haar en Tijn, dan kan ze dat het beste in het Huis doen. Maar haar hart gaat natuurlijk vooral uit naar haar gezin: "Ik wil ze vasthouden en knuffelen en alles uitleggen." Het doet haar zichtbaar pijn om te weten dat haar gezin zo verdrietig is.

[img]Maar op een gegeven moment is het Hilde die voorzichtig aangeeft dat Monique misschien iets te flierefuiterig is. Ze toch al 35 jaar, getrouwd en heeft twee kinderen...Rik reageert daar boos op: "Misschien kun je dat beter voor je houden!" "Laten we geen discussie voeren op wat ze wel of niet had moeten doen", vindt ook Etiënne. Monique vindt de opmerkingen van Hilde een aanval op haar persoonlijkheid. "Voor mij is dit mijn gedrag. Ik ben er altijd voor mijn kinderen, ik denk dat door jullie onderschat wordt, omdat ik naar jullie toe heel vrij ben. Ik wil niet zwaar op de hand leven." Ze heeft ook nog een reactie speciaal voor Hilde bedoeld: "Ik laat wel het achterste van mijn tong aan mensen zien."

]Milica vindt iedereen schijnheilig, vertelt ze even later aan Etiënne en Jeroen: "Iedereen zegt 'Is toch logisch, had je kunnen verwachten', daar kan ik niet tegen." Tegen haar moeder vertelt ze: "Je kan soms dingen verkeerd zeggen, maar zo bedoelde je het niet." Hilde vindt: "Ik begrijp haar meer dan wie dan ook, ik ben ook moeder."

De hele avond staat in teken van de tweestrijd van Monique. Massaal wordt er naar drank, snoep en sigaretten gegrepen. Tijn is stopt met stoppen met roken en krijgt van Janine sigaretten. Sabrina is uiteraard ook van de kaart en twijfelt wat ze gaat doen als haar zus besluit te vertrekken. Met Etiënne praat ze erover: "Als Monique eruit oet, misschien moet ik dan mee om haar te steunen." Nu staan lopen de Bewoners het risico om allebei de zonnige zusjes te verliezen. Zullen ze dat aankunnen?
Bron: talpa site
  woensdag 13 september 2006 @ 11:28:27 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41764885
Er is weer beeld en Monique legt aan Janine uit dat ze zich absoluut niet in een hoekje wil laten drukken.

Monique: "Ik ga hier niet heel lang op door. Ongeacht wat mijn beslissing is, ga ik er niet op door blijven gaan. Dan is het klaar. Als ik blijf zijn Tijn en ik nog steeds gezellig met elkaar, alleen in een andere mate. Hij zal er meer moeite mee hebben in het begin dan ik het heb."

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 13 september 2006 @ 11:31:29 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41764995
Monique tegen Sabrina: "Ik heb heel erg het gevoel dat als ik nu ga, dat ik me dan aansluit bij de meningen van anderen. Dan gaat het heel erg lijken dat er meer met Tijn is dan er nu is. Daar heb ik weinig zijn in. Wat Etienne zei, dat we echt los hadden moeten gaan... dan hadden ze het recht gehad. Maar ja, aan de andere kant wil ik ze echt graag vasthouden en zeggen... don't worry, don't worry."

My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')