Machtsmisbruik doe jij toch niet aan?quote:
Waar blijft toch die perfect manquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:10 schreef DennisQ het volgende:
Ok genoeg geleuter, tijd voor bier en tieten [afbeelding]
Stoerquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef NanKing het volgende:
http://xs.to/xs.php?f=thihi.JPG&h=xs206&d=06375.
Volgens mij is ie gewoon gefotosoeptquote:
Hehe, ja ik zag hem heel even dicht gaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef NanKing het volgende:
http://xs.to/xs.php?f=thihi.JPG&h=xs206&d=06375.
Dat kan ik niet eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gewoon gefotosoept
Klopt, en bij alle circuits die ik gevonden heb, heb je een 555-timer nodig... En die heb ik dus nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kenker, niet slecht
Wil je een tesla-spoel bouwen ofzo
Naja, grotere verandering van stroom in kortere tijd is dus hogere spanning, wat automatisch grotere vonk betekent
Dat is vrij eenvoudig te halen met een resonantiecircuit, das makkelijk te bakken op wat gaatjesprint.
Damn, ik word weer intellectueel, tijd voor bier
Dat was het geweest als je het een kwartier gesloten had gehoudenquote:
Die is er al, gewoon genoeg bier voeren,loopt er uiteindelijk weer net zo hard uit en op een gegeven moment smaakt alles naar bierquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar blijft toch die perfect man
Wat is er nou lekker aan een knakworst?quote:
ze knakken zo lekkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat is er nou lekker aan een knakworst?
Ik heb nu een mental image die ik liever niet had gehadquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:18 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Die is er al, gewoon genoeg bier voeren,loopt er uiteindelijk weer net zo hard uit en op een gegeven moment smaakt alles naar bier
nooit geproeft?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat is er nou lekker aan een knakworst?
Owquote:
Zo lang het mental blijft, nx aan het handjequote:Op vrijdag 15 september 2006 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental image die ik liever niet had gehad
quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
nooit geproeft?
met mosterd
en bier?
Maar mental en realiteit gescheiden houden is best moeilijk als de mental beelden real lijkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:20 schreef DennisQ het volgende:
[..]
Zo lang het mental blijft, nx aan het handje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |