idd, Mocro SD (super Dief)quote:
Jij ook Mocroquote:Op woensdag 27 september 2006 15:50 schreef Douka het volgende:
Fie Khater Casablanca!!
Turken hebben een eigen topic, deal 19 al weerquote:Op zaterdag 30 september 2006 07:48 schreef killerman85 het volgende:
Ik ben een Turk. Peace!
basah?quote:
Uitgevonden door een Ethiopische boer, verspreid door Hollanders.quote:
Is uitgevonden in India.quote:katoen
Verspreid en verder ontwikkeld door blanke Europeanen.quote:alcohol, algebra
Ethopie - Arabisch dus.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:53 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Uitgevonden door een Ethiopische boer, verspreid door Hollanders.
Naar Europa gebracht door?quote:Is uitgevonden in India.
Verder ontwikkeldquote:Verspreid en verder ontwikkeld door blanke Europeanen.![]()
We hadden dan ook niet over het heden, we hadden het over invloeden.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:56 schreef Steinberger het volgende:
Maar goed, wat ik wil zeggen is; prestaties behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Arabieren lopen namelijk zo'n 1000 jaar achter als het al niet meer is.![]()
Achja we zullen het maar niet hebben over de westerse invloeden in landen als Turkije en Marokko. Dan ben ik morgen nog niet klaar.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hadden dan ook niet over het heden, we hadden het over invloeden.
Invloeden waarbij gebruik wordt gemaakt van Arabischequote:Op woensdag 1 november 2006 17:59 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Achja we zullen het maar niet hebben over de westerse invloeden in landen als Turkije en Marokko. Dan ben ik morgen nog niet klaar.![]()
Zelfs die Al-Qaida van jullie maakte gebruik van westerse apparaten.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Invloeden waarbij gebruik wordt gemaakt van Arabische
van jullie?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Zelfs die Al-Qaida van jullie maakte gebruik van westerse apparaten.
![]()
Ze konden zichzelf niet eens trainen.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
van jullie?
Getraint door het westen dus ook van het westen![]()
Nou wees er trots op dat ze getraind zijn door het westenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Ze konden zichzelf niet eens trainen.Tsja met pijl en boog kom je ook niet ver in de westerse wereld.
![]()
Gelukkig is er een prima FA Lucille. Die wel raad weet met miezerige mannetjes als jij.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Ze konden zichzelf niet eens trainen.Tsja met pijl en boog kom je ook niet ver in de westerse wereld.
![]()
Tulpen komen uit Turkije? Dat is iets nieuws voor mij?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ethopie - Arabisch dus.
Koffie werd al in de Arabische landen verspreid voor dat Hollanders wisten van het bestaan.
[..]
Naar Europa gebracht door?
Net zoals papier.
[..]
Verder ontwikkeld
Man zelfs Tulpen en Yoghurt komt uit Turkije
Wie het dan ook moge improven, het is een Arabisch invloed in het Westen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |