We zijn allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
Joodse Maroc telt dat ook?
Als ik er al 1 was geweest had ik mezelf al van kant gemaakt vlak na m'n geboorte.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef Meki het volgende:
Welkom bij Marokko in FOK.NL
Ben je een mocro meld het hier
[afbeelding]
- Meki
- Mutant01
- Sklasse
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik er al 1 was geweest had ik mezelf al van kant gemaakt vlak na m'n geboorte.
Veel oude steden in Marokko hebben overigens wel degelijk van oorsprong Joodse wijken, met een eigen architectuur. Pas in de vorige eeuw zijn die wijken bevolkt door Marokkanen met een islamitische achtergrond.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
5 weken in Marokko en Spanjequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:36 schreef Sklasse het volgende:
[..]
Volgend jaar inschallah zal mn verblijf in Tetouan iets langer zijn![]()
Dit jaar nog op vakantie geweest?
dat telt ook ben jij dat ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
Dat lijkt me balen he.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
Ja, ik was jaar of 2 geleden in Marokko, een jood zei gewoon tegen mij Shaloom, als ik het in Palestina vertel lachen ze me uit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Veel oude steden in Marokko hebben overigens wel degelijk van oorsprong Joodse wijken, met een eigen architectuur. Pas in de vorige eeuw zijn die wijken bevolkt door Marokkanen met een islamitische achtergrond.
Niet elke marokkaan is een moslimquote:Op zondag 17 september 2006 17:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Erg lange tenen die muzelmannen.
Heb je een zus?quote:Op zondag 17 september 2006 17:49 schreef razzberry het volgende:
Ik ben een halve Marrokaan, halve Surinamer. Moet ik me nu hier melden of in dat Suri topic van DWC.
Kutidentiteitscrisis.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |