quote:
quote:In augustus 2006 kondigde Hitachi aan dat zelfde jaar 3,5 inch harde schijven met een capaciteit van 1 terabyte te gaan produceren.
Nee, niet verboden te importeren, soms kan je hem wel vinden in bijv. Amsterdam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zou niet weten hoe ie heet maar voor de bonus vraag: het is verboden om hem te experteren/importeren?
De vrucht(boom/plant) groeit alleen maar op een bepaalde plek dus moeilijk om te krijgen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, niet verboden te importeren, soms kan je hem wel vinden in bijv. Amsterdam.
Nee, ook niet. Het is een rare reden waarvoor een soort hint al in de vraag zit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:30 schreef Yurithemaster het volgende:
De vrucht(boom/plant) groeit alleen maar op een bepaalde plek dus moeilijk om te krijgen?
Omdat ie stinkt wil niemand hem verkopen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Het is een rare reden waarvoor een soort hint al in de vraag zit.
Bijna goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Omdat ie stinkt wil niemand hem verkopen?
Ik denk dat we dan maar die fokkers uit CUL moeten roepen want we komen niet echt verderquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Het is een vrucht uit Indonesië met als bijnaam 'stinkvrucht'. Volgens de site waar ik nu even naar kijk is de smaak zacht en aromatisch, volgens de fokkers in CUL die de vrucht gegeten hebben moet je al bijna overgeven van de geur en de meeste mensen komen niet zo ver om hem te proeven. Die paar dappere fokkers die de vrucht hebben geproefd is de smaak/structuur die van franse schimmelkaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |