Nee, das zeker geen drummer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:55 schreef MaJo het volgende:
Sean Lennon, zoon van John?
ow, das mijn fout. Was moet gewoon is zijn inderdaad. Ringo Starr is inderdaad goed, maar ik denk niet dat je het antwoord gaat raden dmv tipsquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:59 schreef MaJo het volgende:
Aangezien je over de vader in de verleden tijd praat kan ik alleen maar kiezen tussen John en GeorgeIk ken alleen Sean en Julian, van George weet ik niet eens of hij kinderen heeft
Ringo is het meest voor de hand liggend maar ook van hem weet ik niet of hij kinderen heeftVan Paul ken ik alleen Stella en voor zover ik weet drumt zij niet
MaJootje +1!quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:06 schreef MaJo het volgende:
Dirty Pretty Things zit hij nu in, hij zat in The Libertines
Lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:
Welk nummer van wie?quote:Get in between all the
good and the wrong ways
You make the floor move
in all of my hallways
We got it sweet now,
ain't nothing calling
I'm at your feet now but girl
I'm still falling at ya
quote:
ja, hoe was t?quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:16 schreef MaJo het volgende:
[..]En ik heb ze vandaag voor de
4e
keer gezien
Schapie + 1
Welk nummer van wie?quote:If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world
Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life
JoMaJo +1quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:21 schreef MaJo het volgende:
Chasing Cars van Snow Patrol?
Ja het was superZal morgen een uitgebreid verslag posten in het Infadels topic. Heb je ze wel eens live gezien?
slaap ze!quote:Op vrijdag 15 september 2006 05:32 schreef MaJo het volgende:
JoecheiWas eigenlijk een gokje, heb toevallig gister de clip gezien en dacht te herrinneren dat hij dat zong. Goed onthouden dus
ken het nummer eigenlijk niet
En Infadels moet je maar eens gaan zien dan, ze zijn echt cool! Zaterdag staan ze in Paradiso.
Maarre ik ga maar eensWas een lang dagje, ben echt gaar
![]()
![]()
Jos Vandelooquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:14 schreef doeka het volgende:
* Het gevaar (roman, 1960)
bijna goed!!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef Atrimar het volgende:
De capaciteit was 4 MB als ik me niet vergis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |