wanneer jij een hond hoort ssssssssssssssssssssssssssss'en reken ik het goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:17 schreef MaJo het volgende:
Een hond?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:25 schreef Supersheep het volgende:
Franz Ferdinand? Ken alleen Robert en Alexander daar uit
de gok is goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:31 schreef MaJo het volgende:
Art Brut toch? Ken het eigenlijk niet zo goedWeet niet eens welk land
Maar laten we eens gokken op London
hmm, je stelt wel moeilijke vragen zeg...quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:35 schreef MaJo het volgende:
Serieus?![]()
Welke band heeft een hitje met het nummer Here it goes again, waarin ze in de videoclip een briljante choreographie hebben op loopbanden?![]()
Ja hequote:Op vrijdag 15 september 2006 04:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hmm, je stelt wel moeilijke vragen zeg...
laat ik maar een wilde gok doen
OK Go?
wat een onverwacht punt!quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja he![]()
Maar je hebt goed gegokt
Schapie + 1
Ik bedoel Christopher Walken gewoonquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:43 schreef MaJo het volgende:
Bedoel je Christopher Walken? Of bedoel je wie hij in de normale clip voor moet stellen, de president?
Bijna goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:48 schreef Supersheep het volgende:
longkanker toch?
specifieker kan ik niet zijn iig
keel?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijna goedHet heeft wel veel met elkaar te maken (vooral als je kijkt naar wat beide kankers veroorzaakt)
Yep, George Harrisson overleed veel te jong op 58-jarige leeftijd aan keelkankerquote:
zonde inderdaad, alleen altijd gedacht dat het longkanker wasquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, George Harrisson overleed veel te jong op 58-jarige leeftijd aan keelkanker
Little Sheep + 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |