hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:17 schreef NoSigar het volgende:
Ik ken zijn naam wel trouwens.
oooooooooooooooooh; ik snap het; is er verder niemand die enig idee heeft; jullie zijn zoooooo slim; dit weten jullie vast wel; misschien Daf wel; die is tenslotte een halve Belg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Opgezocht aangezien de spanning me teveel werd.
tuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:29 schreef Supersheep het volgende:
WIA
juist!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:41 schreef NoSigar het volgende:
De ramp met de Hercules op Welschap?
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:05 schreef Supersheep het volgende:
simpel vraagje?
Gelukkig! ziet er dus vrij goed uit verder? Hoe gaat het met m?quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
Ik heb trouwens goed nieuws, papsie is vandaag wakker geworden
Dat is nog afwachten, hij is erg zwak omdat hij twee weken buiten bewustzijn is geweest. Praten wil ook nog niet echt maar als alles goed gaat moet dat wel goedkomen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gelukkig! ziet er dus vrij goed uit verder? Hoe gaat het met m?
fijn om te horenquote:Op vrijdag 15 september 2006 04:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is nog afwachten, hij is erg zwak omdat hij twee weken buiten bewustzijn is geweest. Praten wil ook nog niet echt maar als alles goed gaat moet dat wel goedkomen.
Stel jij een vraag of ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |