Er is inderdaad niet echt een stromloop hierquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof ook niet dat er veel spelers zijn op het moment
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef DSanka het volgende:
Misschien wel een aardig idee, want anders zitten we morgen nog naar deze vraag te staren.
Morguh trouwens
Maar normaal zijn hier ook wat meer mensenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Nou, zo moeilijk was het toch ook niet
Dan maar een andere vraagMoment.
Het leek me niet zo moeilijk: Johnny Depp & zwartwitfilmquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef Berkery het volgende:
Ik ken die film geeneens, maar had een 'verhip-dat-is-Johnny-Depp'-erlebnis
Jee, hoe leg je dat uit. Een rationeel getal is de uitkomst van een breuk van hele getallen. Een irrationeel getal is elk getal wat buiten de boot van de verzameling van rationele getallen valt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef Berkery het volgende:
Wat is een irrationaal getal?
Goed genoeg, vind ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Jee, hoe leg je dat uit. Een rationeel getal is de uitkomst van een breuk van hele getallen. Een irrationeel getal is elk getal wat buiten de boot van de verzameling van rationele getallen valt.
quote:"Een irrationaal getal is een reëel getal dat niet te schrijven is als het quotiënt van twee gehele getallen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |