Ah, dat is een heel goed idee!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog niet gestemd. Ik wilde eigenlijk de inzendingen die niet van mij zijn morgen uitprinten en onder het genot van een glas fris op balkon lezen en beoordelen.
The Terminal is leukquote:Ik heb afgelopen week weer 4 DVD's gekocht die ik nog kan kijken:
Lock, stock & 2 smoking barrels
The terminal
Lost in translation (wel al eens gezien, goede film!)
The skeleton key
Ik heb al meer goede berichten gehoord over The Terminal. Dus dat wordt waarschijnlijk de volgende DVD die ik ga kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is een heel goed idee!
[..]
The Terminal is leuk![]()
The Skeleton Key heb ik niet gezien, maar thrillers vind ik altijd wel ok eigenlijk.
HP / De Tijd.quote:Op zondag 17 september 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
Waar heb je die recensie gelezen?
Nou, dan heb je iets om naar uit te kijken.quote:
quote:Over ontnuchteringen gesproken: twaalf jaar geleden debuteerde Claire Messud met When the World Was Steady. Toen die roman op de longlist voor de Booker Prize leek af te stevenen, verzuimde jurylid James Wood te vermelden dat hij Messuds echtgenoot was. Nadat dit was uitgekomen verdedigde hij zich met de uitspraak dat zijn vrouw ‘a very minor novelist’ was en natúúrlijk geen plaatsje op de longlist verdiende. Het huwelijk overleefde deze weinig elegante vertoning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |