idd, ze was waarschijnlijk maximaal 10 ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 23:18 schreef PeZu het volgende:
je liegt
ja, klote natuurlijk.quote:
ebo... is vergissen tegenwoordig in ofzo..quote:
Volgende keer beter mopquote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja, klote natuurlijk.
ik ben geen godverdomde bejaarde...wat moet ik met dat soort oude wichten op mn bedje
waarom, daar zijn ze het makkelijkst te recruteren gek, tis buisiness.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:24 schreef cerreur het volgende:
Je moet inderdaad eens wat minder rond die schoolpleinen rondhangen baaj!
mijn lips zijn botersmooth neger, jeweet.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef Aoristus het volgende:
Baaj, jij bent echt smooth man. Leer ons eens iets
schoolpleinquote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom, daar zijn ze het makkelijkst te recruteren gek, tis buisiness.
There's no business like schoolbusiness!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom, daar zijn ze het makkelijkst te recruteren gek, tis buisiness.
ingevet, zodat ze sneller dan het geluid bewegen zeker?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mijn lips zijn botersmooth neger, jeweet.
'Sup nigger. Hoe is de look-a-like?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
BaajGuardian is een mooiboy.
All i ask for is a twelve year old, the older numbers leave me coldquote:Op donderdag 14 september 2006 23:28 schreef Rosbief het volgende:
Gewoon in de kelder laten rijpen tot een jaar of 15, dan zijn ze het lekkerst!![]()
ik ben een mooiere boi dan ruckryder.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'Sup nigger. Hoe is de look-a-like?
Enge mensen zijn dat inderdaadquote:
waar staat dat het pedo is hm?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Enge mensen zijn dat inderdaad
Sowieso verandert dit topic mn beeld over TS nu niet bepaald, vraag me af wat dat betekent
Als je nu een slotje krijgt lijkt dit topic nog ergens op.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar staat dat het pedo is hm?
in de tvgids?
hm?
hmm?
Neen, gij verachte fokuser! Het staat in Neerlands enige echte gewaardeerde dictionaire; het 'Van Dale Hedendaags Nederlands'.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar staat dat het pedo is hm?
in de tvgids?
hm?
hmm?
quote:pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel
pe·do·fiel2 (bn.)
1 (zoals) van pedofielen => pedoseksueel
De pul! Lastig is dat, vasthouden met kleine handjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef Krln het volgende:
hoe dichter bij de nul, hoe strakker om.....
Welke look-a-like?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'Sup nigger. Hoe is de look-a-like?
wie heeft het over jonge kinderen, gewoon kinderen hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neen, gij verachte fokuser! Het staat in Neerlands enige echte gewaardeerde dictionaire; het 'Van Dale Hedendaags Nederlands'.
[..]
Zo klopt die volgens mij beterquote:Op donderdag 14 september 2006 23:18 schreef BaajGuardian het volgende:
ik bedenk me net, een weekje geleden zag ik zon vrouwwezen bejaardgeval lopen ergens, dus ik stap er op af en zeg zo van: hey babie oudlijk kom je hier vaak?
zei zij zo van: nou niet echt zovaak
ik zo van: ik ook niet, das dus ff klote toevallig dat we elkaar hier tegenkomen, dat moet voortbestemd zijn
zei zij zo van: hihi
ik zo: je bent mooi schatje lelijk oudlijk
zei zij zo van: dank je jij mag er ook niet wezen
ik zo: er ook niet wezen? ik ben super aantrekkelijk lelijk, en jij hebt geluk pech vandaag want ik zoek een meisje oudlijk voor een modellen fotoshoot potje geilen.
toen ging ze even zo aarzelend heen en weer kijken en toen lachte ze naar mij en zei ze: echt waar?
ik zo van: waarom zou ik tegen zon slim meisje dom lelijk oudlijk liegen.
zei zo van: vind je me echt slim een dom lelijk oudlijk?
ik zo van: ja
nou dat meisje oudlijk dus met mij mee naar huis enzo, en ik pak zo mn philips cam brakke webcam, en ik zeg zo van ja dat is de nieuwste cam brakste webcam, en doe maar even je bloesje bloementjesjurk uit, dus zij haar bloesje bloementjesjurk uit enzo,ik zo van doe maar je broekje corset uit, dus zij haathaar broekje corset uit enzo.. ik zo van hoe oud was je ook alweer, toen zei ze zo van.. 13 95
ja dat is dus veel te oud jong he, GODVERDOMME
dus haar maar weggestuurt.
kutwijf oudlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |