idd, ze was waarschijnlijk maximaal 10 ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 23:18 schreef PeZu het volgende:
je liegt
ja, klote natuurlijk.quote:
ebo... is vergissen tegenwoordig in ofzo..quote:
Volgende keer beter mopquote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja, klote natuurlijk.
ik ben geen godverdomde bejaarde...wat moet ik met dat soort oude wichten op mn bedje
waarom, daar zijn ze het makkelijkst te recruteren gek, tis buisiness.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:24 schreef cerreur het volgende:
Je moet inderdaad eens wat minder rond die schoolpleinen rondhangen baaj!
mijn lips zijn botersmooth neger, jeweet.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef Aoristus het volgende:
Baaj, jij bent echt smooth man. Leer ons eens iets
schoolpleinquote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom, daar zijn ze het makkelijkst te recruteren gek, tis buisiness.

There's no business like schoolbusiness!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom, daar zijn ze het makkelijkst te recruteren gek, tis buisiness.
ingevet, zodat ze sneller dan het geluid bewegen zeker?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mijn lips zijn botersmooth neger, jeweet.
'Sup nigger. Hoe is de look-a-like?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
BaajGuardian is een mooiboy.
All i ask for is a twelve year old, the older numbers leave me coldquote:Op donderdag 14 september 2006 23:28 schreef Rosbief het volgende:
Gewoon in de kelder laten rijpen tot een jaar of 15, dan zijn ze het lekkerst!![]()
ik ben een mooiere boi dan ruckryder.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'Sup nigger. Hoe is de look-a-like?
Enge mensen zijn dat inderdaadquote:
waar staat dat het pedo is hm?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Enge mensen zijn dat inderdaad
Sowieso verandert dit topic mn beeld over TS nu niet bepaald, vraag me af wat dat betekent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |