dat is ook zn naam voluitquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Noemde Etienne Tijn net Valentijn?
Correctimundo. He maar verder vind hij Tijn een goede gast hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Noemde Etienne Tijn net Valentijn?
De Hepies ZIJN domquote:Op donderdag 14 september 2006 23:59 schreef CartWOman het volgende:
Sabrina weer aan 'm hangen.
God wat een domme trut.
Niet dat we wat te zien zouden krijgen. Dat gummetje is vrijwel onzichtbaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina trekt Etienne broek naar beneden en hij heeft er niets onder aan.
Jammer dat ik de streams heb uitgezet... Maar ja, er was vast niks te zienquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina trekt Etienne broek naar beneden en hij heeft er niets onder aan.
Hij kan er nog veel meer neuken, want hij is nu beroemdquote:Op donderdag 14 september 2006 23:57 schreef arneaux het volgende:
Wat gaat die jongen op zn bek zeg alstie het huis uitkomt. Hij doet zó ontzettend tof. Gatverdamme. Ik snap écht niet wat vrouwen in hem zien.
Joost heeft een lulquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef Zw0rld het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen
En over beroemde mensen weten fans altijd alles. Dat werkt niet echt in zn voordeel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij kan er nog veel meer neuken, want hij is nu beroemd
neequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:03 schreef cripplecrow het volgende:
ben ik dan de enigste die een schurfhekel heeft aan marlies?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:03 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Oooh, dit zijn échte Jodekoeken."
Als hij t zegt is de lading toch anders he.
Ik heb 'invoeren' even overgeslagen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:03 schreef arneaux het volgende:
Ik ben geen fan van 'r nee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:03 schreef cripplecrow het volgende:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Komt een jood bij de bakker en vraagt hoeveel krenten er in een krentebrood zitten, waarop die bakker zegt: "ik vraag toch ook niet hoeveel ....
euh nee laat maar![]()
FOUT!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Komt een jood bij de bakker en vraagt hoeveel krenten er in een krentebrood zitten, waarop die bakker zegt: "ik vraag toch ook niet hoeveel ....
euh nee laat maar![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Joost heeft een lul
E10 is er één
Geen hekel, maar ze is knap sneaky.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:03 schreef cripplecrow het volgende:
Mijn gal gaat aardig de weg naarquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:03 schreef arneaux het volgende:
Ik mag, ben voor 25% de neus!quote:
Misschien groeit zijn lul in stijve toestand wel 10 cm... Dan zit ie toch mooi op een penis erectus van 11 cmquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer dat ik de streams heb uitgezet... Maar ja, er was vast niks te zien![]()
Ik voor 50% en jij mag dus dan nóg niet!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mag, ben voor 25% de neus!
Tis toch maar voor Hilde, dus de goedkoopste... Merkt ze toch niks van...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
Die rosé die Etiënne nu vastheeft is heeel erg smerig.
Bij zulk taalgebruik moet ik altijd aan de intro's van roadrunner tekefilms denkenquote:
Met een breedte van 1 cm...hahahahquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien groeit zijn lul in stijve toestand wel 10 cm... Dan zit ie toch mooi op een penis erectus van 11 cm
Welke rosé heeft ie dan. M'n scherm is te donker om dat te zien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
Die rosé die Etiënne nu vastheeft is heeel erg smerig.
Whehehe. Dat beweerde ik vorig jaar over Roel, hoewel ik het anders formuleerde...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien groeit zijn lul in stijve toestand wel 10 cm... Dan zit ie toch mooi op een penis erectus van 11 cm
Jij zit ook altijd aan de bier hè. Drink je niet te veel meid?quote:
Er zal wel onweer aankomen, dan worden kinderen altijd wat drukker dan normaal...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
Etiënne heeft iets hyperactiefs in zijn hoofd.
Het lijkt verdomme de liddle welquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik voor 50% en jij mag dus dan nóg niet!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
En over beroemde mensen weten fans altijd alles. Dat werkt niet echt in zn voordeel.
Ik ben nie druk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er zal wel onweer aankomen, dan worden kinderen altijd wat drukker dan normaal...
Laat ie dan lekker z'n eigen kopkaas opvreten. Heeft ie vast genoeg van.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
Ooh. Nu is hij weer geïrriteerd aan de hoeveelheid kaas die verbruikt word.
Helemaal katskapot.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:09 schreef breege het volgende:
ik tune net in, weet iemand waar hilde is ?
We zijn eigenlijk blij dat ze niet in beeld is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:09 schreef breege het volgende:
die enorme boterberg op slaapkamer 2 ...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:09 schreef breege het volgende:
Ik ben onder de indrukquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik de streams dan toch maar weer...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:10 schreef ruby het volgende:
Hilde komt net aankakken in de keuken, voor de liefhebbers.
begeleid door haar tune:quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:10 schreef ruby het volgende:
Hilde komt net aankakken in de keuken, voor de liefhebbers.
Ik vind jou erg grappigquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:11 schreef arneaux het volgende:
Etiënne heeft heeeeel veel honger en eet 2 beschuitjes. Debiel.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd aan de bier hè. Drink je niet te veel meid?
Volgens Sabrina was dat na de eerste week in het BB huis al uit. Die kijkt niet zo nauw op een vriendje meer of minder.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:10 schreef arneaux het volgende:
Als de man van Monique al helemaal flipt als ze met Tijn een beetje ligt te liggen, hoe zit t dan met Etiënne en Sabrina. Damn.
Kut man. Nu moet ik advies van de loverboymaster Etiënne hebben maar hij zo onbereikbaar voor me.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Arneaux! Er komt een chick naar je toe!![]()
Ah, daar komt z'n drukke gedrag vandaan natuurlijk. Duidelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:13 schreef Addi het volgende:
Ik denk dat E10 zenuwachtig is voor maandag.
Was niet serieus bedoeld, maar zo werd het geloof ik wel opgevatquote:
Hij heeft nu al meer gescoord dan e10 deze hele editie gaat doenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Arneaux! Er komt een chick naar je toe!![]()
Dat is wel heeel erg KNVB 4e reserveklas kantine geouwehoer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:15 schreef Sonique het volgende:
Tis eigenlijk best zielig voor e10.
Hij kan ook niet zeggen dat goed gereedschap onder een afdakje hangt...
Ik wil er ketchup bij...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:14 schreef arneaux het volgende:
Ik krijg honger van dat gekraak en gedoe. Ik neem een tostie.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij heeft nu al meer gescoord dan e10 deze hele editie gaat doen
Nee hoor, die ogen en die stem van haar brrrrquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:03 schreef cripplecrow het volgende:
Moet je nagaan hoe ver ik ben gegaan om iets positiefs te vinden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is wel heeel erg KNVB 4e reserveklas kantine geouwehoer.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ver ik ben gegaan om iets positiefs te vinden...
Die sixpack is ondertussen een fustje geworden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:16 schreef breege het volgende:
waar zit dat sixpack dan bij e10 ?
al heb ik tering veel dorst ik zal er niet uit tappenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die sixpack is ondertussen een fustje geworden...
Ik vind jou nu zo leuk he, trees!quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef latevogel het volgende:
[..]
al heb ik tering veel dorst ik zal er niet uit tappen![]()
Gaat ook niet, tapkraan is te klein...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef latevogel het volgende:
[..]
Negerzoenen wordt misschien een ander verhaalquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik een suggestie doen voor de volgende TT?![]()
'Etienne houdt wél van jodenkoeken'?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
Gaat ook niet, tapkraan is te klein...
LOL
quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef latevogel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |