Neuh. Etienne wil gewoon weer slap tegen iemand aan lullen.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef ruby het volgende:
Gaat het wat worden tussen E10 en Milica? Ze hebben elkaar wel gevonden.
Ik ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Monique haat het om in een shirtje te slapen.
Dat heb ik dus ook, Wicked. Zoiets blijft constant in m'n achterhoofd, evenals het puppy-gedrag tegenover Sabrina.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iemand met extreem-rechtse ideeën vind ik nooit meevallen![]()
Schakenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Waar is das Hilde eigenlijk?
En nu al helemaal.quote:
Ik ben het met jullie eens, ik heb zijn website gezien voordat die van internet afgetrokken werd... en sorry, dat jong heeft echt foute ideeen... en dat zit gewoon in hem, leeftijd heeft daar weinig mee te maken, hij is wel 19.... kortom oud en wijs genoeg zou je denkenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, Wicked. Zoiets blijft constant in m'n achterhoofd, evenals het puppy-gedrag tegenover Sabrina.
Z'n grootspraak over z'n liefdesleven neem ik met een pot zout, dat is idd de leeftijd, wat Scan ook zegt.
Ik voel je. Had gehoopt op enkele roddelsessies... helaas.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen. Niks op tv, kutstreams. Pff.
Sabrina snap ik niks van. Minpunten voor haar omgang met Etienne.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, Wicked. Zoiets blijft constant in m'n achterhoofd, evenals het puppy-gedrag tegenover Sabrina.
Z'n grootspraak over z'n liefdesleven neem ik met een pot zout, dat is idd de leeftijd, wat Scan ook zegt.
Die charmes van E10 doen haar natuurlijk smelten. Wie zou daar niet warm van worden.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sabrina snap ik niks van. Minpunten voor haar omgang met Etienne.
De mensen thuis is zo anders, die kennen je door en door. In deze snelkookpan gaat dat nooit lukken.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een goede conclusie, dat het niet vertellen van verhalen kan voortkomen uit het feit dat de ander tòch weer met iets groters of beters komt.
Dat het dan dood slaat.
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Die charmes van E10 doen haar natuurlijk smelten. Wie zou daar niet warm van worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |