quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:24 schreef Sonja27 het volgende:
Ik mag weer een kaartje naar Portugal sturen. Ik vind het alleen nogal een onaardig berichtje in hun profiel:
"We don’t like: Dreadful "sunset by the sea" postcards and revoltingly sweet babies from Anne Geddes. (You keep those away from our mailbox and we'll kindly do the same for you!)"
Doet me op een of andere manier denken aan het Thee incident!
Zou ik doen jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:57 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Gewoon een Anne Geddes-kaart sturen dus
Woei!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:28 schreef Knoekie het volgende:
Zojuist Alan getagged in het Fok To Fok
Vind je dat niet "hebberig"overkomen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:43 schreef Muck het volgende:
nee, dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk.... wat jammer zeg!
Ik zou gewoon even een pm sturen om te zeggen dat het er nog steeds niet is
Heeft nog niemand hier een kaartje ingescand en in de Gallery gezet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde een kaartje dat ik heb gekregen in de Gallery zetten. Heb me aangemeld bij Flickr, vervolgens bij de Postcrossing group en ook mijn scan van het kaartje daar geüpload. Maar ik zie het niet verschijnen in de Gallery van Postcrossing
Help?
Ik dacht dat er hier wel iemand was die dat doet maar geen idee meer wie het wasquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft nog niemand hier een kaartje ingescand en in de Gallery gezet?
Best wel.quote:
Dat heb ik ook al een paar keer gezien, begrijp het ook nietquote:Op zondag 17 september 2006 15:15 schreef Knoekie het volgende:
Hoe kan dit?
http://www.postcrossing.com/user/JonathanLivingston
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |