heul geen domme vraag hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:18 schreef David Letterman het volgende:
en nu een hele domme vraag (met excuses):
schrijven jullie nog een heel verhaal op de kaart of alleen wat groetjes plus je "postcard ID", of alleen je ID?
ik ook...quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind het altijd een afknapper als ik een kaart krijg met alleen een ID en "groetjes" erop...
had er eik nog nooit van gehoord, het hele postcrossing gebeuren...quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
heul geen domme vraag hoor
het hangt er een beetje af van hoeveel info er in het profiel staat...
vaak schrijf ik ook wat over het plaatje dat op de kaart staat
ik varieer heel veelquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:29 schreef David Letterman het volgende:
[..]
had er eik nog nooit van gehoord, het hele postcrossing gebeuren...![]()
lijkt me idd wel leuk als ontvanger om toch een verhaaltje te kunnen lezen, met wat info of zo...maar dat zal waarschijnlijk niet iedereen doen, en dan krijg je net zoals Fannetje zegt maar een kaartje met een ID, is toch minder...
sturen jullie altijd dezelfde soort kaarten of varieren jullie ook veel wdb...?
Die had ik ook jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:12 schreef Knoekie het volgende:
Niks binnen, zelfs geen gewone post, alleen een of andere reclamefolder met Jantje Smit erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |