Die laatste is lekker dramatischquote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
Highgate Cemetery dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto 1 had meer ruis mogen hebben en iets donkerder lucht (HDR mischien?) en foto 2 had ik toch meer van een andere hoek gedaan (meer gefocust op het gezicht en de borst van het beeld) Foto 3 en 4 zijn gewoon topquote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
Highgate Cemetery dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto 1 heeft geen luchtquote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Foto 1 had meer ruis mogen hebben en iets donkerder lucht (HDR mischien?) en foto 2 had ik toch meer van een andere hoek gedaan (meer gefocust op het gezicht en de borst van het beeld) Foto 3 en 4 zijn gewoon top
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Post hier je begraafplaats-foto's. Ik heb er twee van Margraten (American War Cemetery) en later komen daar nog foto's van een begraafplaats in Londen bij
[afbeelding]
Mooie foto's P, vooral de laatste ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
Militair Ereveld Grebbeberg vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een begraafplaats-meet is te regelenquote:Op maandag 18 september 2006 15:43 schreef Elefes het volgende:
Ik vind het erg "leuk" om op begraafplaatsen te kijken/fotograferen.. Wellicht een keer een meet?Alleen kun je dan niet met heel veel mensen gaan denk ik..
Nee idd.. 29 oktober is voor mij helaas geen optiequote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een begraafplaats-meet is te regelenIk weet niet of je ook mee wil naar Margraten (amerikaans ereveld) en Ysselsteyn (duits ereveld), maar 29 oktober ga ik samen met HM2 en misschien nog wat anderen die kant op. We zitten dan al in Valkenswaard, dus je kan meerijden. Dat kunnen we beter via MSN afstemmen denk ik. Zie mijn profiel.
Beide begraafplaatsen zijn groot genoeg. Je moet alleen niet in een kluitje bij elkaar blijven hangen dan
Checkquote:Op maandag 18 september 2006 16:01 schreef Elefes het volgende:
Nee idd.. 29 oktober is voor mij helaas geen optieMaar wie weet kunnen we een andere keer gaan!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en ook erg groot
maar schijnbaar mag dat tegenwoordig, zelfs het blauwe balkje is eruit gesloopt....
enkele foto's van Shark_Bait van het Highgate Cemetery: (mijn persoonlijke selectie)
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
#2 & #3 Praag??quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:05 schreef Elefes het volgende:
Ook een paar begraafplaatsen van mij:
#2 (de steentjes - en in dit geval ook muntjes - waar het eerder om ging):
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
Ja.. Ik vond 'm anders te duidelijk in beeld staan en dat vond ik niet netjes. Het doet geen goed aan de foto alleen, helaas..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Die eerste is fraai, ElefesLeuke dieptewerking zo
Alleen heb je nou die naam zelf weggehaald
daar ben ik ook geweest in 2003, indrukwekkendquote:Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef Yoni het volgende:
Le cimetière du Père Lachaise - Paris, France
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |