abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41873483
Militair Ereveld Grebbeberg vandaag:

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:59:38 #52
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_41873806
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:59 schreef PKfotografie het volgende:
die eerste is mooi
Ik hoor net dat die favoriet is bij meer mensen

Iets grotere versie voor de liefhebber
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_41873982
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:59 schreef PKfotografie het volgende:
die eerste is mooi
Wat hij zegt...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zondag 17 september 2006 @ 00:55:13 #55
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_41877007
moet ergen snog wel een fototje hebben liggen van Jim M.'s graf... alleen niet digitaal ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_41889742
Heb er ook nog eentje. Niet echt super, had hem graag met ander diafragma genomen. Bewerkingstips zijn welkom!

Dit is ergens tussen Monzten en Monchau (over de grens bij Limburg)

pi_41890348
Daar wil ik ook naar toe

* PdeHoog gaat weer een dagje Limburg plannen
pi_41900468
Highgate Cemetery dus:

zondag 17 september 2006 @ 20:52:20 #59
79550 Ymke
your ghost
pi_41900519
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
Highgate Cemetery dus:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste is lekker dramatisch
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41900565
Dank je
  zondag 17 september 2006 @ 20:58:17 #61
79550 Ymke
your ghost
pi_41900763

Deze foto gemaakt toen ik voor de eerste keer een begraafplaats ging fotograferen, absoluut niet mijn mooiste maar wel degene die me altijd bijzonder is blijven intrigeren.

Wie ligt daar toch?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41900859
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
Highgate Cemetery dus:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto 1 had meer ruis mogen hebben en iets donkerder lucht (HDR mischien?) en foto 2 had ik toch meer van een andere hoek gedaan (meer gefocust op het gezicht en de borst van het beeld) Foto 3 en 4 zijn gewoon top
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_41901274
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Foto 1 had meer ruis mogen hebben en iets donkerder lucht (HDR mischien?) en foto 2 had ik toch meer van een andere hoek gedaan (meer gefocust op het gezicht en de borst van het beeld) Foto 3 en 4 zijn gewoon top
Foto 1 heeft geen lucht En ik wilde hem graag zonder ruis. Dit is een remake van een foto die ik twee jaar geleden maakte. HDR kan ik trouwens nog wel even proberen vanuit de RAW. Eens kijken hoe dat gaat.

Ik vond bij foto 2 dit meer werken. Shark heeft dezelfde foto maar dan in IR en op de manier zoals jij beschrijft en dat vind ik hem toch net ff niet.
pi_41918684
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Post hier je begraafplaats-foto's. Ik heb er twee van Margraten (American War Cemetery) en later komen daar nog foto's van een begraafplaats in Londen bij

[afbeelding]

Hebben dezelfde persoon erop
pi_41922168
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
Militair Ereveld Grebbeberg vandaag:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie foto's P, vooral de laatste ook Die vind ik nog meer hebben dan de eerste.. Maar alledrie erg mooi!
En de rest van je foto's ook

Ik vind het erg "leuk" om op begraafplaatsen te kijken/fotograferen.. Wellicht een keer een meet? Alleen kun je dan niet met heel veel mensen gaan denk ik..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_41922627
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:43 schreef Elefes het volgende:
Ik vind het erg "leuk" om op begraafplaatsen te kijken/fotograferen.. Wellicht een keer een meet? Alleen kun je dan niet met heel veel mensen gaan denk ik..
Een begraafplaats-meet is te regelen Ik weet niet of je ook mee wil naar Margraten (amerikaans ereveld) en Ysselsteyn (duits ereveld), maar 29 oktober ga ik samen met HM2 en misschien nog wat anderen die kant op. We zitten dan al in Valkenswaard, dus je kan meerijden. Dat kunnen we beter via MSN afstemmen denk ik. Zie mijn profiel.

Beide begraafplaatsen zijn groot genoeg. Je moet alleen niet in een kluitje bij elkaar blijven hangen dan
pi_41922721
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een begraafplaats-meet is te regelen Ik weet niet of je ook mee wil naar Margraten (amerikaans ereveld) en Ysselsteyn (duits ereveld), maar 29 oktober ga ik samen met HM2 en misschien nog wat anderen die kant op. We zitten dan al in Valkenswaard, dus je kan meerijden. Dat kunnen we beter via MSN afstemmen denk ik. Zie mijn profiel.

Beide begraafplaatsen zijn groot genoeg. Je moet alleen niet in een kluitje bij elkaar blijven hangen dan
Nee idd.. 29 oktober is voor mij helaas geen optie Maar wie weet kunnen we een andere keer gaan!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_41922857
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:01 schreef Elefes het volgende:
Nee idd.. 29 oktober is voor mij helaas geen optie Maar wie weet kunnen we een andere keer gaan!
Check Doen we even via MSN dan als je het niet erg vind.
pi_41953947
Ook een paar begraafplaatsen van mij:

#1:

#2 (de steentjes - en in dit geval ook muntjes - waar het eerder om ging):

#3:
pi_41954335
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

en ook erg groot

maar schijnbaar mag dat tegenwoordig, zelfs het blauwe balkje is eruit gesloopt....

enkele foto's van Shark_Bait van het Highgate Cemetery: (mijn persoonlijke selectie)

1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]

4
[afbeelding]
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:20:44 #71
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_41954381
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:05 schreef Elefes het volgende:
Ook een paar begraafplaatsen van mij:

#2 (de steentjes - en in dit geval ook muntjes - waar het eerder om ging):
[afbeelding]

#3:
[afbeelding]
#2 & #3 Praag??
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_41954632
Die eerste is fraai, Elefes Leuke dieptewerking zo Alleen heb je nou die naam zelf weggehaald
pi_41956278
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Die eerste is fraai, Elefes Leuke dieptewerking zo Alleen heb je nou die naam zelf weggehaald
Ja.. Ik vond 'm anders te duidelijk in beeld staan en dat vond ik niet netjes. Het doet geen goed aan de foto alleen, helaas..

De tweede en derde foto zijn inderdaad Praag .
  dinsdag 19 september 2006 @ 17:35:40 #74
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41956359
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:32 schreef Yoni het volgende:
Le cimetière du Père Lachaise - Paris, France

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
daar ben ik ook geweest in 2003, indrukwekkend
pi_42059756
Van de week kwam ik langs Ysselstein en ben even naar het duitse oorlogskerkhof geweest. Hier een paar foto´s:

1.

2.

3.
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')