Dat kun je gewoon instellen.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef JDude het volgende:
Whehehe, nu is de hele OP groen! Hier dan, tenminste.
Leugens!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon instellen.
No shit, Sherlockquote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Dat kun je gewoon instellen.
WTF heb jij opquote:Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef JDude het volgende:
Whehehe, nu is de hele OP groen! Hier dan, tenminste.
Zo'n optie sinds de nieuwe Replique-versie. Je kunt je eigen posts een kleur laten geven, zodat je ze makkelijker terugvindt.quote:
Hoi breezerquote:Op donderdag 14 september 2006 22:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi sgatjes.
tis niet echt wat vanavond hequote:Op donderdag 14 september 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Schop.
Dat ziet er fucking dom uitquote:Op donderdag 14 september 2006 22:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n optie sinds de nieuwe Replique-versie. Je kunt je eigen posts een kleur laten geven, zodat je ze makkelijker terugvindt.
Je kunt er zelfs voor kiezen om de posts van jezelf én TS te laten kleurenquote:
Ja daar was ik ook achter, maar dan wordt het helemaal een chaosquote:Op donderdag 14 september 2006 22:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs voor kiezen om de posts van jezelf én TS te laten kleuren.
Hoi, niet-modje!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef Neenetje het volgende:
*meldt.
Goedenavond lieve zwarte collega's.
Welke wel dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:23 schreef cerreur het volgende:
Deze gaan ze niet verwijderen verdorie.
quote:
Ga je nu ook bloemetjes strooien en huppelen?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:38 schreef cerreur het volgende:
Nu heb ik zowaar een kloon die niet zo'n enorme rotzak is altijd.
Goed initiatief of niet?
Hoeveel moeite kost dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:38 schreef cerreur het volgende:
Goed initiatief of niet?
Nimmer.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga je nu ook bloemetjes strooien en huppelen?
Veel.quote:
Prettige kloon wel ja+avataarquote:Op donderdag 14 september 2006 22:38 schreef cerreur het volgende:
Goed initiatief of niet?
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:29 schreef Neenetje het volgende:
*meldt.
Goedenavond lieve zwarte collega's.
Das de alom bekende parkiet.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Prettige kloon wel ja+avataar
Ben je dan ook lief tegen mij?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:38 schreef cerreur het volgende:
Goed initiatief of niet?
Nee?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:47 schreef cerreur het volgende:
Trouwens, weet je wat ik net vond waarvan ik niet eens wist dat ik het had?
Laat ons niet langer in spanning.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:47 schreef cerreur het volgende:
Trouwens, weet je wat ik net vond waarvan ik niet eens wist dat ik het had?
Een semi-naakt foto van birdydontfly!quote:
Ligt er volledig aan.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:47 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ben je dan ook lief tegen mij?
Is vast kinderpr0n, maar post maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef cerreur het volgende:
Een semi-naakt foto van birdydontfly!
En dan deze kloon óók kwijtraken zeker.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Is vast kinderpr0n, maar post maar.
Een pubermeisje met aandachtstekort, dat veelvuldig in US post met haar met vijf layers bewerkte Photoshopfoto's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |