abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41833788
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:39 schreef twi het volgende:
Voetckey omdat al die regels vrijwel direct uit het hockey zijn overgeheveld.

En de snelheid van het spel zal het zeker niet ten goede komen. Ballen gaan onnoemelijk vaak uit, en van elke ingooi die vanaf halverwege de helft van de tegenstander wordt gegeven, wordt net zoveel tijd genomen als voor de gemiddelde vrije trap. Spelers gaan nog vaker balletjes laten lopen, proberen ballen via een tegenstander uit te laten ketsen en het heeft als verdediger geen nut meer om een hoekschop te voorkomen omdat een inschop ( ) gevaarlijker is dan een hoekschop.
Lees: Zuivere speeltijd, het heeft dus geen zin meer, het is juist beter om de bal binnen te houden, dan loopt de tijd tenminste door

En schwalbes achteraf bestraffen heeft zo weinig zin. Vaak is het moeilijk te zien, dus dan creeer je al een grijs gebied en wordt voetbal nog meer een jurysport. En welke consequenties verbind je eraan? Een schorsing? Het zou mij wel een schorsing waard zijn als een van m'n spelers een schwalbe maakt in de laatste minuut waardoor ik met 1-0 win.
Electronische hulpmiddelen kunnen een vierde official binnen 10 seconden uitsluitsel geven, want de scheidsrechter moet sowieso fluiten, of hij nu een schwalbe of een overtreding constateert. In de tijd dat het spel stil ligt kan de vierde official met extra camera's zien of er wat aan de hand was

Tijdstraf bij gele kaart idem dito. Sommige gele kaarten horen rood te zijn, anderen mogen niet gegeven worden. Beiden krijgen dan dezelfde straf. Laat een Lindenbergh het aan de stok krijgen met Ronaldinho. Beiden geel, maar ik weet wel wie er blijer mee is dat beide spelers een tijdstraf uit moeten zitten.
zie mijn reactie hiervoor
Ik weet dat het allemaal een utopie is en je zult nooit 100% alles zo kunnen aanpassen dat het spel beter wordt of dat "verkeerde" dingen kunnen afnemen. Maar je kunt het de spelers wel moeilijker maken. Het wordt ze naar mijn mening op dit moment gewoon veel te makkelijk gemaakt.
pi_41833898
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:39 schreef twi het volgende:

Verhaal TWI.
Helaas mee eens
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:56:35 #203
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41833931
waar halen jullie die 20 miljoen eigenlijk vandaan?
pi_41833951
Daarbij is alleen de tijdstraf uit het hockey overgenomen volgens mij.
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:09:10 #205
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41834161
Hoe meer spelregelwijzigingen er worden doorgevoerd, hoe meer het voetbal haar charme verliest. Ten onrechte afgekeurde doelpunten, foutief ingeschatte buitenspelsituaties en overige abritrale blunders horen er gewoon bij. We moeten het mooiste en populairste spelletje ter wereld niet willen veranderen, want dat is toch helemaal nergens voor nodig?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:14:02 #206
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41834220
Idd Montana, dus fuckoff met die kansloze discussie het voetbal is tegenwoordig al zo "gemaakt"

Let's get back to the old days!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41834307
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe meer spelregelwijzigingen er worden doorgevoerd, hoe meer het voetbal haar charme verliest. Ten onrechte afgekeurde doelpunten, foutief ingeschatte buitenspelsituaties en overige abritrale blunders horen er gewoon bij. We moeten het mooiste en populairste spelletje ter wereld niet willen veranderen, want dat is toch helemaal nergens voor nodig?
Het spelletje verandert toch ook niet?
Het is gewoon 11 tegen 11 en je moet met je voeten de bal voortbewegen en tussen de drie palen van de tegenstander schieten. Daarbij moet je "REGLEMENTAIR" te werk gaan. Het enige wat ik voorstel is om reglementair dingen toe te passen die spelbederf tegen gaan. Het gaat me dan vooral om schwalbes, elleboogstoten en tijdrekken. En die dingen horen zeer zeker niet bij "de charme van het voetbal". De spelregels hoeven nauwelijks te veranderen, alleen kan een ploeg nu geen "misbruik" meer maken van de regels.

Ik snap niet dat dit soort spelbederf maar gewoon geaccepteerd wordt.
Ik heb er echt een enorme pesthekel aan en kan alleen daarom al soms niet meer kijken naar een wedstrijd
pi_41834385
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
Je vergeet alleen wel dat het "spelletje" vroeger minder bedervelijk was.
Kun je met het argument komen dat er vroeger minder camera's op het veld stonden en we dus ook minder zagen, maar ook het voetbal op zich werd vroeger anders gespeeld, minder snel en attractiever.

"In the old days" kwamen schwalbes, elleboogstoten en tijdrekken ook daadwerkelijk minder voor.
Wat dat betreft vind ik je opmerking terecht Sethje, laten we weer terugggaan naar the old days.
Toen was voetbal namelijk mooier om te zien.
  vrijdag 15 september 2006 @ 14:39:56 #209
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41834697
Precies
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41835070
Ik ben tevreden met her resultaat. Verdedigend zag het er soms wat knullig uit (onderschatting na de voorsprong?), maar later begon het alweer aardig te lopen.

Thuis moet het minstens 5-0 worden.
pi_41835134
Nou jongens, ik heb net Harry geinterviewd in het hol van de leeuw (de Kuip). Echt een topgozer
Helaas wilde hij niet teveel over Ajax zeggen "Ik speel nu voor Feyenoord, Ajax is achter mij". Hij gaat zelfs verhuizen uit Amsterdam naar Rotterdam. Maar het is wel een toffe gast, ik hoop dat ze hem bij Feyenoord goed behandelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:38:01 #212
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_41835928
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef koningdavid het volgende:
Nou jongens, ik heb net Harry geinterviewd in het hol van de leeuw (de Kuip). Echt een topgozer
Helaas wilde hij niet teveel over Ajax zeggen "Ik speel nu voor Feyenoord, Ajax is achter mij". Hij gaat zelfs verhuizen uit Amsterdam naar Rotterdam. Maar het is wel een toffe gast, ik hoop dat ze hem bij Feyenoord goed behandelen.
Wat waren de dingen waar ie wel over wilde praten? En wat zei ie daarover?
Geloof best dat 't een topgozer is. Kwam altijd over als een beetje een 'sulletje' die iedereen te vriend wil houden. Ga je het interview nog ergens online zetten?
pi_41836121
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:38 schreef Riro het volgende:

[..]

Wat waren de dingen waar ie wel over wilde praten? En wat zei ie daarover?
Geloof best dat 't een topgozer is. Kwam altijd over als een beetje een 'sulletje' die iedereen te vriend wil houden. Ga je het interview nog ergens online zetten?
Ik ga zeker proberen het uiteindelijke item online te zetten.

Waar ik het over had met Harry? Een beetje de standaarddingen.
Wat voor reacties hij verwachte toen hij naar Feyenoord ging:
Hij vertelde dat hij heel goed wist dat er zoveel rivaliteit was tussen Ajax en Feyenoord, maar dat hij voelde dat de fans hem wel waardeerden.
Of hij, na Bremen en Ajax, ook ooit publiekslieveling in Feyenoordzou kunnen worden:
Hij hoopt het wel, want hij vind dat heel belangrijk. Maar hij vind dat hij vooral moet scoren om dat te bereiken.
Ik vroeg of hij zich al Feyenoorder voelde:
Hij zei van wel. Hij vindt Feyenoord een mooie club en hij kan niet wachten tot hij in De Kuip kan gaan spelen. Hij zei dat hij ook naar Rotterdam ging verhuizen om meer een binding te krijgen met de club.

Ik probeerde hem ook dingen te vragen over Ajax, daar ging hij helaas niet op in: "Ik speel nu bij Feyenoord". Hij zei wel te hopen dat hij nog goed ontvangen zou worden in de ArenA.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41836501
We zijn er nog niet
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:57:12 #215
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41836509
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:56 schreef Badabingea het volgende:
We zijn er nog niet
Mag toch hopen van wel
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41836569
Je weet het maar nooit.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41836593
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef koningdavid het volgende:
Hoeveelste jaars ben jij in Ede? Ken een gozer hier uit de buurt die in jaar 2 zit.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:59:55 #218
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41836598
Als we dit nog uit handen geven verbrand ik mijn Ajax shirt
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41836800
Inleidend stukje voor AiTV op Ajax.nl:
quote:
Mauro Rosales verkeerde in grootse vorm toen hij bij Ajax kwam, hij had immers net met Argentinië de gouden medaille tijdens de Oympische Spelen in Athene gewonnen. Na wat ups en downs lijkt de watervlugge aanvaller weer helemaal terug op zijn oude niveau.
Zijn zien een andere Rosales dan wij?
pi_41836895
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef stefmans het volgende:
Als we dit nog uit handen geven verbrand ik mijn Ajax shirt
mag ik 'm dan hebben? .
pi_41836952
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Lennox het volgende:

[..]

Hoeveelste jaars ben jij in Ede? Ken een gozer hier uit de buurt die in jaar 2 zit.
Derdejaars.
pi_41838300
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben tevreden met her resultaat. Verdedigend zag het er soms wat knullig uit (onderschatting na de voorsprong?), maar later begon het alweer aardig te lopen.

Thuis moet het minstens 5-0 worden.
Hopelijk maakt Ajax er thuis een leuke wedstrijd van, maar ik zou het maar niet verwachten helaas.
pi_41838404
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hopelijk maakt Ajax er thuis een leuke wedstrijd van, maar ik zou het maar niet verwachten helaas.
Ik verwacht het eigenlijk ook niet
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:20:14 #224
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41838940
Schandalige wedstrijd, maar toch mooi om te zien dat het nu wel lukt om deze soort wedstrijd afgetekend te winnen.
Ik heb de eerste 60 minuten het gevoel gehad dat als Start lef had gehad en vol op de aanval was gaan voetballen het nog wel eens een beroerde avond kon worden.
Ik vond eigenlijk vooral Roger ongeïnspireerd en laks voetballen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:36:26 #225
148817 Vicente
Remember Remember..
pi_41839412
Slechte wedstrijden omzetten in een goed resultaat kan ook goed zijn Gewoon vooruit kijken richting Roda JC en thuis zie ik geen problemen tegen IK Start
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')