Ik weet dat het allemaal een utopie is en je zult nooit 100% alles zo kunnen aanpassen dat het spel beter wordt of dat "verkeerde" dingen kunnen afnemen. Maar je kunt het de spelers wel moeilijker maken. Het wordt ze naar mijn mening op dit moment gewoon veel te makkelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:39 schreef twi het volgende:
Voetckey omdat al die regels vrijwel direct uit het hockey zijn overgeheveld.
En de snelheid van het spel zal het zeker niet ten goede komen. Ballen gaan onnoemelijk vaak uit, en van elke ingooi die vanaf halverwege de helft van de tegenstander wordt gegeven, wordt net zoveel tijd genomen als voor de gemiddelde vrije trap. Spelers gaan nog vaker balletjes laten lopen, proberen ballen via een tegenstander uit te laten ketsen en het heeft als verdediger geen nut meer om een hoekschop te voorkomen omdat een inschop () gevaarlijker is dan een hoekschop.
Lees: Zuivere speeltijd, het heeft dus geen zin meer, het is juist beter om de bal binnen te houden, dan loopt de tijd tenminste door
En schwalbes achteraf bestraffen heeft zo weinig zin. Vaak is het moeilijk te zien, dus dan creeer je al een grijs gebied en wordt voetbal nog meer een jurysport. En welke consequenties verbind je eraan? Een schorsing? Het zou mij wel een schorsing waard zijn als een van m'n spelers een schwalbe maakt in de laatste minuut waardoor ik met 1-0 win.
Electronische hulpmiddelen kunnen een vierde official binnen 10 seconden uitsluitsel geven, want de scheidsrechter moet sowieso fluiten, of hij nu een schwalbe of een overtreding constateert. In de tijd dat het spel stil ligt kan de vierde official met extra camera's zien of er wat aan de hand was
Tijdstraf bij gele kaart idem dito. Sommige gele kaarten horen rood te zijn, anderen mogen niet gegeven worden. Beiden krijgen dan dezelfde straf. Laat een Lindenbergh het aan de stok krijgen met Ronaldinho. Beiden geel, maar ik weet wel wie er blijer mee is dat beide spelers een tijdstraf uit moeten zitten.
zie mijn reactie hiervoor
Het spelletje verandert toch ook niet?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe meer spelregelwijzigingen er worden doorgevoerd, hoe meer het voetbal haar charme verliest. Ten onrechte afgekeurde doelpunten, foutief ingeschatte buitenspelsituaties en overige abritrale blunders horen er gewoon bij. We moeten het mooiste en populairste spelletje ter wereld niet willen veranderen, want dat is toch helemaal nergens voor nodig?
Je vergeet alleen wel dat het "spelletje" vroeger minder bedervelijk was.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:09 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe meer spelregelwijzigingen er worden doorgevoerd, hoe meer het voetbal haar charme verliest. Ten onrechte afgekeurde doelpunten, foutief ingeschatte buitenspelsituaties en overige abritrale blunders horen er gewoon bij. We moeten het mooiste en populairste spelletje ter wereld niet willen veranderen, want dat is toch helemaal nergens voor nodig?
Wat waren de dingen waar ie wel over wilde praten? En wat zei ie daarover?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:03 schreef koningdavid het volgende:
Nou jongens, ik heb net Harry geinterviewd in het hol van de leeuw (de Kuip). Echt een topgozer![]()
Helaas wilde hij niet teveel over Ajax zeggen "Ik speel nu voor Feyenoord, Ajax is achter mij". Hij gaat zelfs verhuizen uit Amsterdam naar Rotterdam. Maar het is wel een toffe gast, ik hoop dat ze hem bij Feyenoord goed behandelen.
Ik ga zeker proberen het uiteindelijke item online te zetten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Wat waren de dingen waar ie wel over wilde praten? En wat zei ie daarover?
Geloof best dat 't een topgozer is. Kwam altijd over als een beetje een 'sulletje' die iedereen te vriend wil houden. Ga je het interview nog ergens online zetten?
Mag toch hopen van welquote:
Hoeveelste jaars ben jij in Ede? Ken een gozer hier uit de buurt die in jaar 2 zit.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef koningdavid het volgende:
Zijn zien een andere Rosales dan wij?quote:Mauro Rosales verkeerde in grootse vorm toen hij bij Ajax kwam, hij had immers net met Argentinië de gouden medaille tijdens de Oympische Spelen in Athene gewonnen. Na wat ups en downs lijkt de watervlugge aanvaller weer helemaal terug op zijn oude niveau.
mag ik 'm dan hebben?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef stefmans het volgende:
Als we dit nog uit handen geven verbrand ik mijn Ajax shirt![]()
Derdejaars.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben jij in Ede? Ken een gozer hier uit de buurt die in jaar 2 zit.
Hopelijk maakt Ajax er thuis een leuke wedstrijd van, maar ik zou het maar niet verwachten helaas.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben tevreden met her resultaat. Verdedigend zag het er soms wat knullig uit (onderschatting na de voorsprong?), maar later begon het alweer aardig te lopen.
Thuis moet het minstens 5-0 worden.
Ik verwacht het eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Ajax er thuis een leuke wedstrijd van, maar ik zou het maar niet verwachten helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |