abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41829907
AAAAAJJJAAAAAAAXXX
En Heitinga moet verkocht worden nu die nog wat oplevert
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_41829983
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef zjroentje het volgende:
Ach, het is ook wel een beetje dubbel. Zit je in de CL, dan is het natuurlijk prachtig met al die grote clubs. Moet je in de UEFA Cup spelen dan is het klote dat alle grote clubs in de CL zitten.
Maar als je het weer terugdraait naar de oude situatie dat alleen landskampioenen in aanmerking komen, dan wordt ook ineens de UEFA cup weer interessanter.
pi_41830047
Ik denk niet dat de G20 het daar mee eens is
pi_41830132
Zal ook nooit gaan gebeuren, nee.

Denk dat teveel clubs dan gewoon in financiele problemen gaan komen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41830184
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:41 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk niet dat de G20 het daar mee eens is
En wis is die G20? JUIST
  vrijdag 15 september 2006 @ 11:45:40 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41830193
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:38 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar als je het weer terugdraait naar de oude situatie dat alleen landskampioenen in aanmerking komen, dan wordt ook ineens de UEFA cup weer interessanter.
Dat terugdraaien lukt niet meer, want als je alleen de landskampioenen toelaat, wordt de UEFA Cup (commercieel, financieel én kwalitatief) groter dan de CL. Je krijgt dan drie Italiaanse, Spaanse, Engelse en Duitse topclubs in de UEFA Cup, die normaliter in de CL uitkwamen. Maar qua charme zou ik de oude situatie héél graag terugwillen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41830198
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:27 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik kan mijn mening ook bijstellen als je wilt hoor
Maar inderdaad, ik kon het oude systeem ook wel waarderen.
Helaas is het de commercie die alles veranderd heeft.
De UEFA pretendeert het voetbal aantrekkelijker te willen maken, maar uiteindelijk is dit echt niet gedaan voor "het publiek", maar om de eigen kas te spekken.

Gevolg is dat al jarenlang clubs met het meeste geld de prijzen pakken, met af en toe een uitschieter.
En de UEFA vindt alles best, want de omzet stijgt nog steeds ieder jaar.

Maar wat mij betreft:

- komt er een salarisplafond
- komt er een maximum transferprijs
- wordt het europacup systeem weer "logischer"
- mag je maximaal 3 buitenlanders opstellen
- moet je verplicht een x aantal jeugdspelers in je selectie hebben
- komen er nieuwe regels
* zuivere speeltijd
* meer electronische hulpmiddelen
* intrappen ipv gooien
* geel is ook een tijdstraf
* zwaardere straffen en gebruik van TV beelden tijdens de wedstrijd bij schwalbes, elleboogstoten, overtredingen, enz
- enzovoorts enzovoorts

utopie, ik weet het
En we noemen het RobarBAL!
pi_41830264
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:45 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

En we noemen het RobarBAL!
Zeg ik zulke vreemde dingen dat je drect een andere sport krijgt?
Het zijn gewoon hulpmiddelen om aan de enekant het voetbal aantrekkelijker te maken en aan de andere kant het voetbal "eerlijker" te maken. En vergeet niet dat een aantal dingen nog stammen uit een periode van pak hem beet 15 jaar geleden.
pi_41830272
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:45 schreef Robar het volgende:

[..]

En wis is die G20? JUIST
Wat is je punt?
pi_41830553
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:47 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wat is je punt?
De G20 heeft niet als doel het voetbal aatrekkelijker en eerlijker te maken, maar geld verdienen.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
pi_41830596
Maar mensen, ik zeg alleen dat ik een ideaalbeeld heb, dat dat niet te verwezenlijken is, is voor mij ook hartstikke duidelijk . . .

pi_41831076
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer dat het supportershome tijdens wedstrijden niet meer geopend is, thuis tegen IK Start is echt zo'n typische wedstrijd om te overwegen lekker te blijven zitten en de wedstrijd op TV te bekijken.
Stad, vervolg.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:13:38 #188
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41831140
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:11 schreef JaWi het volgende:

[..]

Stad, vervolg.
Kan ook, kaarten heb ik al, maar dit soort wedstrijden beslis ik vaak op het laatste moment of ik zin heb.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41831868
Edit: laat maar, ben al aan het downloaden
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:51:20 #190
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41832303
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kan ook, kaarten heb ik al, maar dit soort wedstrijden beslis ik vaak op het laatste moment of ik zin heb.
ALs ik een kaart heb van 21 euro dan ga ik zeker naar de match, is toch geldverspilling anders..de sfeer is toch wel lekker op 410
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41832646
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 07:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Even een verkapte diss naar Rijkaard in dat stukje.

Ik hoop niet dat Sneijder verkocht gaat worden. Maar eerlijk is eerlijk, Barca is een mooie club voor hem en voor 20 miljoen zal Ajax er niet negatief tegenover staan. Als we dan het contract voor Roger met een jaar verlengen, kan hij volgend jaar Sneijder vervangen op die positie.

Maar ik heb liever dat hij blijft. De Sneijd
Davids gaat Roger vervangen volgend seizoen. Daarom had Roger maar voor één seizoen getekend, heb ik gelezen .
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:07:50 #192
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_41832801
Is de samenvatting of doelpunten van gister ergens terug te zien? Heb het gemist
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_41832981
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:07 schreef HomerJ het volgende:
Is de samenvatting of doelpunten van gister ergens terug te zien? Heb het gemist
http://www.ultrasuid.nl/startajax.htm
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:20:28 #194
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41833233
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:02 schreef Nashje het volgende:
Davids gaat Roger vervangen volgend seizoen. Daarom had Roger maar voor één seizoen getekend, heb ik gelezen .
Inderdaad. Hij stond toevallig afgelopen week nog naast me op de bus te wachten!
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 11:27 schreef Robar het volgende:
- komen er nieuwe regels
* zuivere speeltijd
* meer electronische hulpmiddelen
* intrappen ipv gooien
* geel is ook een tijdstraf
* zwaardere straffen en gebruik van TV beelden tijdens de wedstrijd bij schwalbes, elleboogstoten, overtredingen, enz
- enzovoorts enzovoorts

utopie, ik weet het
Voetckey? En dat intrappen i.p.v. gooien, alsjeblieft niet. Ik word nu al doodziek van al die doelpunten uit dode spelsituaties. Voor je het weet krijg je ook nog strafcorners waarbij alle tegenstanders in het doel moeten gaan staan.
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:27:58 #195
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41833379
Al deed Babel het wel redelijk gisteren. We missen toch een doelpunt of 2 in de uitslag doordat hij niet met links kan schieten.
pi_41833427
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef twi het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij stond toevallig afgelopen week nog naast me op de bus te wachten!
[..]

Voetckey? En dat intrappen i.p.v. gooien, alsjeblieft niet. Ik word nu al doodziek van al die doelpunten uit dode spelsituaties. Voor je het weet krijg je ook nog strafcorners waarbij alle tegenstanders in het doel moeten gaan staan.
Ik denk dat het de snelheid van het spel ten goede zal komen, omdat je uit alle macht zal proberen de bal niet uit te laten gaan.

En hoezo voetckey???
Ik zeg toch helemaal geen rarde dingen verder.
In ieder geval geen dingen die het concept voetbal aantasten ?!?!?!?
Ik zou gewoon graag dingen zien die ervoor zorgen dat voetbal weer voetbal wordt.

Een spel waar tijdrekken, schwalbes, elleboogstoten, dubieuze overtredingen, dubieuze doelpunten, dubieuze buitenspelsituaties, enzovoorts, allemaal geen kans meer hebben.

En ik denk ook dat dit ten goede komt aan het type spel wat Ajax speelt.
pi_41833462
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef twi het volgende:

[..]

Leuk voor je.
pi_41833550
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:29 schreef Robar het volgende:

[..]

Een spel waar tijdrekken, schwalbes, elleboogstoten, dubieuze overtredingen, dubieuze doelpunten, dubieuze buitenspelsituaties, enzovoorts, allemaal geen kans meer hebben
Zoiets heet de charme van het voetbal
Koning.
pi_41833597
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Zoiets heet de charme van het voetbal
Ach jij noemt het de charme van het voetbal, ik noem het het kankergezwel van het voetbal
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:39:09 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41833609
Voetckey omdat al die regels vrijwel direct uit het hockey zijn overgeheveld.

En de snelheid van het spel zal het zeker niet ten goede komen. Ballen gaan onnoemelijk vaak uit, en van elke ingooi die vanaf halverwege de helft van de tegenstander wordt gegeven, wordt net zoveel tijd genomen als voor de gemiddelde vrije trap. Spelers gaan nog vaker balletjes laten lopen, proberen ballen via een tegenstander uit te laten ketsen en het heeft als verdediger geen nut meer om een hoekschop te voorkomen omdat een inschop ( ) gevaarlijker is dan een hoekschop.

En schwalbes achteraf bestraffen heeft zo weinig zin. Vaak is het moeilijk te zien, dus dan creeer je al een grijs gebied en wordt voetbal nog meer een jurysport. En welke consequenties verbind je eraan? Een schorsing? Het zou mij wel een schorsing waard zijn als een van m'n spelers een schwalbe maakt in de laatste minuut waardoor ik met 1-0 win.

Tijdstraf bij gele kaart idem dito. Sommige gele kaarten horen rood te zijn, anderen mogen niet gegeven worden. Beiden krijgen dan dezelfde straf. Laat een Lindenbergh het aan de stok krijgen met Ronaldinho. Beiden geel, maar ik weet wel wie er blijer mee is dat beide spelers een tijdstraf uit moeten zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')