Maar als je het weer terugdraait naar de oude situatie dat alleen landskampioenen in aanmerking komen, dan wordt ook ineens de UEFA cup weer interessanter.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef zjroentje het volgende:
Ach, het is ook wel een beetje dubbel. Zit je in de CL, dan is het natuurlijk prachtig met al die grote clubs. Moet je in de UEFA Cup spelen dan is het klote dat alle grote clubs in de CL zitten.
En wis is die G20? JUISTquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:41 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk niet dat de G20 het daar mee eens is
Dat terugdraaien lukt niet meer, want als je alleen de landskampioenen toelaat, wordt de UEFA Cup (commercieel, financieel én kwalitatief) groter dan de CL. Je krijgt dan drie Italiaanse, Spaanse, Engelse en Duitse topclubs in de UEFA Cup, die normaliter in de CL uitkwamen. Maar qua charme zou ik de oude situatie héél graag terugwillen!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar als je het weer terugdraait naar de oude situatie dat alleen landskampioenen in aanmerking komen, dan wordt ook ineens de UEFA cup weer interessanter.
En we noemen het RobarBAL!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik kan mijn mening ook bijstellen als je wilt hoor
Maar inderdaad, ik kon het oude systeem ook wel waarderen.
Helaas is het de commercie die alles veranderd heeft.
De UEFA pretendeert het voetbal aantrekkelijker te willen maken, maar uiteindelijk is dit echt niet gedaan voor "het publiek", maar om de eigen kas te spekken.
Gevolg is dat al jarenlang clubs met het meeste geld de prijzen pakken, met af en toe een uitschieter.
En de UEFA vindt alles best, want de omzet stijgt nog steeds ieder jaar.
Maar wat mij betreft:
- komt er een salarisplafond
- komt er een maximum transferprijs
- wordt het europacup systeem weer "logischer"
- mag je maximaal 3 buitenlanders opstellen
- moet je verplicht een x aantal jeugdspelers in je selectie hebben
- komen er nieuwe regels
* zuivere speeltijd
* meer electronische hulpmiddelen
* intrappen ipv gooien
* geel is ook een tijdstraf
* zwaardere straffen en gebruik van TV beelden tijdens de wedstrijd bij schwalbes, elleboogstoten, overtredingen, enz
- enzovoorts enzovoortsutopie, ik weet het
Zeg ik zulke vreemde dingen dat je drect een andere sport krijgt?quote:
De G20 heeft niet als doel het voetbal aatrekkelijker en eerlijker te maken, maar geld verdienen.quote:
Stad, vervolg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer dat het supportershome tijdens wedstrijden niet meer geopend is, thuis tegen IK Start is echt zo'n typische wedstrijd om te overwegen lekker te blijven zitten en de wedstrijd op TV te bekijken.
Kan ook, kaarten heb ik al, maar dit soort wedstrijden beslis ik vaak op het laatste moment of ik zin heb.quote:
ALs ik een kaart heb van 21 euro dan ga ik zeker naar de match, is toch geldverspilling anders..de sfeer is toch wel lekker op 410quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan ook, kaarten heb ik al, maar dit soort wedstrijden beslis ik vaak op het laatste moment of ik zin heb.
Davids gaat Roger vervangen volgend seizoen. Daarom had Roger maar voor één seizoen getekend, heb ik gelezenquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Even een verkapte diss naar Rijkaard in dat stukje.![]()
Ik hoop niet dat Sneijder verkocht gaat worden. Maar eerlijk is eerlijk, Barca is een mooie club voor hem en voor 20 miljoen zal Ajax er niet negatief tegenover staan. Als we dan het contract voor Roger met een jaar verlengen, kan hij volgend jaar Sneijder vervangen op die positie.
Maar ik heb liever dat hij blijft.De Sneijd
![]()
http://www.ultrasuid.nl/startajax.htmquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:07 schreef HomerJ het volgende:
Is de samenvatting of doelpunten van gister ergens terug te zien? Heb het gemist
Inderdaad. Hij stond toevallig afgelopen week nog naast me op de bus te wachten!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:02 schreef Nashje het volgende:
Davids gaat Roger vervangen volgend seizoen. Daarom had Roger maar voor één seizoen getekend, heb ik gelezen.
Voetckey? En dat intrappen i.p.v. gooien, alsjeblieft niet. Ik word nu al doodziek van al die doelpunten uit dode spelsituaties. Voor je het weet krijg je ook nog strafcorners waarbij alle tegenstanders in het doel moeten gaan staan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:27 schreef Robar het volgende:
- komen er nieuwe regels
* zuivere speeltijd
* meer electronische hulpmiddelen
* intrappen ipv gooien
* geel is ook een tijdstraf
* zwaardere straffen en gebruik van TV beelden tijdens de wedstrijd bij schwalbes, elleboogstoten, overtredingen, enz
- enzovoorts enzovoortsutopie, ik weet het
Ik denk dat het de snelheid van het spel ten goede zal komen, omdat je uit alle macht zal proberen de bal niet uit te laten gaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij stond toevallig afgelopen week nog naast me op de bus te wachten!
[..]
Voetckey? En dat intrappen i.p.v. gooien, alsjeblieft niet. Ik word nu al doodziek van al die doelpunten uit dode spelsituaties. Voor je het weet krijg je ook nog strafcorners waarbij alle tegenstanders in het doel moeten gaan staan.
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:20 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij stond toevallig afgelopen week nog naast me op de bus te wachten!
Zoiets heet de charme van het voetbalquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Een spel waar tijdrekken, schwalbes, elleboogstoten, dubieuze overtredingen, dubieuze doelpunten, dubieuze buitenspelsituaties, enzovoorts, allemaal geen kans meer hebben
Ach jij noemt het de charme van het voetbal, ik noem het het kankergezwel van het voetbalquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zoiets heet de charme van het voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |