Omdat we voor die plek geen goede vervangers hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als dit de reden is voor zijn wissel. Dan wil ik namelijk wel eens weten waarom Urby niet al weken geleden op de bank is gezet....
Van mij mag Feyenoord er wel uitquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:33 schreef Freak187 het volgende:
Het is voor alle 4 clubs noodzakelijk dat ze ver komen. Want met alleen de punten van Ajax gaan we het echt niet redden. Groningen is al zowat uitgeschakeld, maar de rest moet het wel kunnen redden.
Die gaan dat nog keurig rechtbreien in de Euroborg...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:33 schreef Freak187 het volgende:
Het is voor alle 4 clubs noodzakelijk dat ze ver komen. Want met alleen de punten van Ajax gaan we het echt niet redden. Groningen is al zowat uitgeschakeld, maar de rest moet het wel kunnen redden.
Ik heb toch liever directe CL plaatsing dan die klote voorrondes!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax speelt niet voor het Nederlandse voetbal, maar gewoon voor zichzelf. Fuck de rest!![]()
En voor Mauro wel zekerquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat we voor die plek geen goede vervangers hebben.
het spookt daar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die gaan dat nog keurig rechtbreien in de Euroborg...
Alleen als kampioen verdien je de CL, als je geen kampioen wordt verdien je niet meer dan UEFA Cup. Door de goede prestaties van Ajax in de periode 1994-1997 werden er zoveel punten vergaard, dat zelfs Willem II en Heerenveen in de CL uitkwamen, belachelijk toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb toch liever directe CL plaatsing dan die klote voorrondes!
En Ajax wordt nu eenmaal niet elk seizoen landskampioen!
Dat is niet aan de orde, dat is gewoon de commercie van de CL.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen als kampioen verdien je de CL, als je geen kampioen wordt verdien je niet meer dan UEFA Cup. Door de goede prestaties van Ajax in de periode 1994-1997 werden er zoveel punten vergaard, dat zelfs Willem II en Heerenveen in de CL uitkwamen, belachelijk toch?
Aan de ene kant heb je gelijk, de CL zou inderdaad alleen voor kampioenen moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen als kampioen verdien je de CL, als je geen kampioen wordt verdien je niet meer dan UEFA Cup. Door de goede prestaties van Ajax in de periode 1994-1997 werden er zoveel punten vergaard, dat zelfs Willem II en Heerenveen in de CL uitkwamen, belachelijk toch?
Klopt, maar dan kan ik het allemaal toch nog wel kut vinden? Ajax moet voetballen voor zichzelf, niet voor de coëfficiëntielijst van de UEFA. Gewoon zorgen dat je tweemaal in de drie jaar kampioen wordt, dan speel je genoeg CL. Niet dat ik er iets aan kan veranderen, het is nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde, dat is gewoon de commercie van de CL.
Eigenlijk wel, je wordt ook niet voor niets vierde in de competitie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, de CL zou inderdaad alleen voor kampioenen moeten zijn.
Maar dat is nu eenmaal niet zo en ik denk dat je toch liever Ajax in de CL zou zien spelen, dan in de UEFA cup?
Of vond je voorafgaand aan de wedstrijd tegen Kopenhagen al dat Ajax in de UEFA cup thuishoorde?
Ik zou ook vrede hebben hoor met het oude europacupsysteemquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, je wordt ook niet voor niets vierde in de competitie.
Thuis moet het minstens 7-0 worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:51 schreef super-mario het volgende:
Mauroooo!!!2-5 is goeie uitslag ondanks het slechte spel...zal wel een drama wedstrijd worden in Amsterdam maar goed....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Thuis moet het minstens 7-0 worden.
Ik ook, zelfs de Europa Cup II (voor bekerwinnaars) kon ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zou ook vrede hebben hoor met het oude europacupsysteem
tsja, veel meer zullen het er niet worden met zo'n uitslag.quote:
Ik kan mijn mening ook bijstellen als je wilt hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs de Europa Cup II (voor bekerwinnaars) kon ik wel waarderen.
We hebben weleens fellere discussies gehad om het ergens over eens te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |