Dat heb ik altijd gezegdquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
Toch wel genoten van Ryan Babel trouwens, als hij zijn huidige vorm weet vast te houden, gaan we nog veel moois aan hem beleven!
Een wissel van Rosales omdat hij zijn taken niet naar behoren deedquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:15 schreef HeatWave het volgende:
IK heb niet veel gemist geloof ik.
Die kreeg billenkoek van Ten Catequote:Op vrijdag 15 september 2006 09:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Een wissel van Rosales omdat hij zijn taken niet naar behoren deed
lijkt me niet meer dan logisch dat je luistert naar wat de trainer zegt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:22 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die kreeg billenkoek van Ten Cate![]()
Daar heeft hij zich nog niet over uitgelaten, maar ik denk dat Mauro Rosales de opdracht kreeg om het veld breed te houden, om aan de lijn te blijven spelen en dat deed hij niet. Hij was vaak rond de middenlijn te vinden, erg naar binnen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat deed Rosales verkeerd volgens Ten Cate?
Wat ik veel belangrijker vind is dat Ajax wel in staat zal zijn om veel punten te scoren die misschien een directe plaatsting van de nummer 2 van de competitie kunnen bewerkstelligen. Ook kan Ajax goed ingespeeld op elkaar raken zonder dat je geforceerd anders gaat spelen omdat je anders af wordt gestraft door topteams.quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:32 schreef Robar het volgende:
Inderdaad, alleen het startgeld staat al gelijk aan de kwartfinale Uefa cup.
Maar ik denk dat je er van uit mag gaan dat Ajax minimaal 6 punten pakt in de CL. (aanname, geen zekerheid).
Dat is dan ook weer een paar miljoen plus dat de reclameinkomsten en TV gelden een enorm stuk hoger liggen in de CL.
Volgens mij trek je dat niet gelijk zonder UEFA cup winst.
En Sneijder is dus naar alle waarschijnlijkheid vertrokken volgend seizoen, of nog erger, volgend jaar al. Zal ook denk ik niet tegen te houden zijn.
Dat heb ik weerquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Een wissel van Rosales omdat hij zijn taken niet naar behoren deed
en wat dacht je van de linksback die hij zomaar liet lopen bij de 1-1....quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar heeft hij zich nog niet over uitgelaten, maar ik denk dat Mauro Rosales de opdracht kreeg om het veld breed te houden, om aan de lijn te blijven spelen en dat deed hij niet. Hij was vaak rond de middenlijn te vinden, erg naar binnen.
Vergeet voor het gemak idd even de CLquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:23 schreef M0NTANA het volgende:
Nog altijd ongeslagen dit seizoen in competitie, bekertoernooi, JC-schaal én UEFA Cup.
Zoiets las ik in de krant ja..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
en wat dacht je van de linksback die hij zomaar liet lopen bij de 1-1....
Wie dan op rechts, Rosenberg dan maar?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets las ik in de krant ja..
Hij komt gewoon te kort, en HtC grijpt iig in. Hopen dat hij een nieuwe prikkel krijgt nu hij (denk ik) geen vaste basisspeler is....
Hoe zit het eigenlijk met die puntenverdeling?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:46 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Wat ik veel belangrijker vind is dat Ajax wel in staat zal zijn om veel punten te scoren die misschien een directe plaatsting van de nummer 2 van de competitie kunnen bewerkstelligen. Ook kan Ajax goed ingespeeld op elkaar raken zonder dat je geforceerd anders gaat spelen omdat je anders af wordt gestraft door topteams.
Dat is dus niet zo! Eigenlijk heel krom, want de CL is natuurlijk vele malen zwaarder. Maar de puntenverdeling is gelijk. Dus een overwinning in de Uefa Cup is even waardevol als die van de CL!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die puntenverdeling?
Ik neem aan dat je bij een winstpartij in de CL meer punten krijgt dan bij een winstpartij in de Uefa cup.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak idd even de CL
DAn is het voor het NEderlands voetbal in eht algemeen een goede zaak wanneer Ajax ver komt . .quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:15 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo! Eigenlijk heel krom, want de CL is natuurlijk vele malen zwaarder. Maar de puntenverdeling is gelijk. Dus een overwinning in de Uefa Cup is even waardevol als die van de CL!
Dat mag je niet op het conto van Mauro schrijven, daar verzaakten wel meer mensen hun taken. Roger bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
en wat dacht je van de linksback die hij zomaar liet lopen bij de 1-1....
Ajax speelt niet voor het Nederlandse voetbal, maar gewoon voor zichzelf. Fuck de rest!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef Robar het volgende:
[..]
DAn is het voor het NEderlands voetbal in eht algemeen een goede zaak wanneer Ajax ver komt . .
En dat is dus "makkelijker" dan in de CL.
Maar mensen wat allejezus krom zeg . . .
Dat doe ik ook niet maar HTC welquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat mag je niet op het conto van Mauro schrijven, daar verzaakten wel meer mensen hun taken. Roger bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |