Juhquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat dacht jij dan dat je maandag nog wel ff een kaartje kon halen?
Het zag er ander aardig uitverkocht uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:05 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vorig jaar was het niet uitverkocht....
Meen je dat nou? Ik had natuurlijk minder overzicht dan jij, maar ik had het idee dat het maar 3/4 vol zat.....quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het zag er ander aardig uitverkocht uit
Het gaat over het uitvakquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Het hele stadion uitverkocht? Dat gebeurt niet zo vaak meer in Utrecht.
Bij Utrecht - ajax wel hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
Het hele stadion uitverkocht? Dat gebeurt niet zo vaak meer in Utrecht.
Mentaliteit boy, ik weet dat dat bij jou wel goed zit maar met zoiets vergis ik me toch zeker nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
JuhHad sowieso niet echt door dat verkoop vandaag begon, mja..
dapperestrijders.web-log meldde het.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:30 schreef Nega het volgende:
Even over die stoeltjes, wordt alles rood? ( ik kon er niet helemaal uithalen of het nou allemaal bullshit was) Ik zou dan zeggen rood wit... maarja.
Sneijder kan je zeker 15-20 miljoen voor vangen. Als het weer wordt zoals met Zlatan krijg je dr 8 voor.
Morgen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:56 schreef PLAE@ het volgende:
nee joh, vrij vervoer naar Utrecht. Al jaren![]()
Dan blijft die lekker bij Ajax. Zou die zn kind wel in Spanje op willen voeden?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat je er niet veel meer dan 10 voor gaat krijgen, als je dat al krijgt.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:16 schreef Badabingea het volgende:
Sneijder mag weg voor 25 miljoen, minder niet. In de winterstop dan.
Feit is wel dat een contract tot 2009 nog behoorlijk wat waard is. Dat zal toch zeker wel meer dan tien miljoen moeten betekenen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
het is geen Frank Lampard of een Steven Gerrard
10 is nog veel maar dan zal je wel dichter in de buurt komen
welke clubs hebben intressen dan ? en hij moet toch nog niet wegquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Feit is wel dat een contract tot 2009 nog behoorlijk wat waard is. Dat zal toch zeker wel meer dan tien miljoen moeten betekenen.
Als Kuyt al 18 miljoen waard is...quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
het is geen Frank Lampard of een Steven Gerrard
10 is nog veel maar dan zal je wel dichter in de buurt komen
Morgen is vrij vervoer. Desondanks vroeg je bed uit natuurlijk...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Is het een combi voor jullie ?
Zal wel tyfus vroeg zijn met de wedstrijd half 1
voor spitsen wordt vaak meer betaald en kuyt is toch meer waardquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Kuyt al 18 miljoen waard is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |