Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:44 schreef F1Bas het volgende:
Slecht was het gisteren wel maar ik heb nooit het gevoel gehad dat we zouden verliezen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:22 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6OPIbgL_qXI
Ik heb dan lang niet alles gezien maar wat ik heb gezien vond ik Roger ook laks.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef BoNi het volgende:
Ik vond eigenlijk vooral Roger ongeïnspireerd en laks voetballen.
In ieder geval de eerste met mooie muziek eronderquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:20 schreef Ordinair het volgende:
Hoeveel filmpjes hebben we nu al over de playoffs?
True..quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:22 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
In ieder geval de eerste met mooie muziek eronder![]()
Jammer dat ze voor niks zijn gewonnen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:20 schreef Ordinair het volgende:
Klopt. feyenoord vernederen is onderhand een gewoonte.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer dat ze voor niks zijn gewonnen.
Breng het op DVD uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:20 schreef Ordinair het volgende:
Was niet best inderdaad, maar goed....quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:05 schreef twi het volgende:
Twee goede aanvallen betekenen nog geen aardige wedstrijd, helaas. Het was tot de 3-2 echt huilen.
quote:
Slop verwacht weinig publiek bij return
Vrijdag 15 september, door 020babe, Amsterdam, 22.33u GMT+01.00, ajaxonline.org
Financieel directeur Jeroen Slop van Ajax is wellicht niet echt vrolijk geworden van de ruime 2-5 overwinning van de Amsterdammers op IK Start in de eerste ronde van de UEFA Cup. Het loopt al niet storm voor de return in De Arena, en volgens het Algemeen Dagblad mag Slop blij zijn als er de komende dagen nog een handvol kaarten wordt verkocht.
Na de uitschakeling voor de Champions League tegen FC Kopenhagen rekent sowieso niemand op fraaie jaarcijfers bij Ajax. Zelfs als de Ajacieden de UEFA Cup in de wacht slepen, wordt het financiële verlies volgens het AD nog altijd niet volledig goedgemaakt.
Trainer Henk ten Cate beschouwt de returnwedstrijd tegen IK Start in ieder geval niet als een oefenduel. "Wij hebben een verplichting naar ons publiek om iets te laten zien en naar onze tegenstander om onze sportieve plicht te doen", zegt hij op de website van Ajax.
quote:De supporters van Ajax krijgen wat ze wilden: De gekleurde stoeltjes in de ArenA zullen worden vervangen door rode. De supporters waren erg ontevreden over de kleurencombinatie, die zij 'de kauwgomballenautomaat' noemden.
De stoelen zullen doordeweeks in delen vervangen worden.
Amsterdam ArenA neemt de volledige kosten op zich.
Nee, voetbalcentraal en dappere strijdersquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wablief? Zelf verzonnen of wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |