gedaan, lukt niet onlinequote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef tonks het volgende:
Download dan
Dan ken je Steam nog niet.. En die fake servers zijn vaak behoorlijk omslachtig en.. klote..quote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef tonks het volgende:
Download dan
we hebben geen creditcard meer, wat kost dat dan bij steam ?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als je een creditcard hebt kun je hem gewoon van Steam afhalen.
DIT WEER, NOEM JIJ MOOI?!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef kippiej het volgende:
Wie denkt er met dit mooie weer nou aan counterstrike?
ja, kan ook, zit ook in wageningen op school.. maar ik fiets denk ik mee met iemand naar edequote:Op donderdag 14 september 2006 21:16 schreef kcin22 het volgende:
Probeer de Free Record Shop in Wageningen. daar heb ik hem vandaan en je woont er dichtbij
ik dus, zit jij nu buiten dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:15 schreef kippiej het volgende:
Wie denkt er met dit mooie weer nou aan counterstrike?
Electric Cityquote:Op donderdag 14 september 2006 20:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Electric City V&D heeft em!
Bij dat vetgedrukte ging je al de fout in he zoontje, spelen moet je nooit koperen je moet ze downloadequote:Op donderdag 14 september 2006 20:39 schreef robert-dirksen het volgende:
ik wou Counterstrike Source halen, dus ik naar de intertoys hier in het dorp, zoeken zoeken.. hebben ze em niet
Dus ik vanavond naar de Mediamarkt in Ede geweest, zoeken zoeken zoeken tussen al die games..maar nee
ff zoeken in zo'n machine, daar stond ie wel tussen, dus ik vraag erna, hun kijken in de computer... neemaar,volgende week komt die weer binnen...
wat zeggen ze dat vaak
nou moet ik morgen weer naar ede![]()
Bij sommige spellen is dat helaas niet zo makkelijk....quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij dat vetgedrukte ging je al de fout in he zoontje, spelen moet je nooit koperen je moet ze downloade
Ik heb lekker een internet cafe accountquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Bij sommige spellen is dat helaas niet zo makkelijk....
Heb zelf ook een gratis account weten te verkrijgen.Terwijl iedereen in mn omgeving heeft moeten dokkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb lekker een internet cafe account
nou sorry maar een spel als source moet gewoon leverbaar zijn, die nieuwe cd word misschien gekocht door 5 mensen in het jaar...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:59 schreef fratsman het volgende:
Counterstrike source is al een tijdje moeilijk leverbaar, ook bij frs.
En klanten moeten maar eens van de gedachte afstappen van "Ik kom een zaak binnen, en datgene wat ik zoek staat rijendik in die winkel!" Bijv, de nieuwe cd van Gerard van Maasakkers....
het is me niet geluktquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij dat vetgedrukte ging je al de fout in he zoontje, spelen moet je nooit koperen je moet ze downloade
En hoe denk je dat te doen als er van de fabrikant uit niks geleverd word?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nou sorry maar een spel als source moet gewoon leverbaar zijn, die nieuwe cd word misschien gekocht door 5 mensen in het jaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |