Ik denk het ook nietquote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef BBoon het volgende:
ik hou het voor gezien Ik denk niet dat er vanavond nog iets leuks gebeurd.
Meet the fokkersquote:Op donderdag 14 september 2006 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
Welke film kijken ze eigenlijk
Edit: ik ben bijgelezen.
Je hoort mij niet zeggen dat ze niet op de blaren hoeft te zitten. Maar wie ben jij dan om haar nog een trap na te geven (samen met heilige engeltje Hilde)quote:Op donderdag 14 september 2006 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met Monique heb ik 0,0 medelijden, sterker nog: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Whehehe... Ze kunnen beter hier even bijlezenquote:
mijn idee, ze zouden ze dagelijks een uurtje internet moeten geven, kunnen ze bijlezen hoe ze eigenlijk zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe... Ze kunnen beter hier even bijlezen![]()
Wie moet je daarvoor zijn dan? Ik vind die trap na wel meevallenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat ze niet op de blaren hoeft te zitten. Maar wie ben jij dan om haar nog een trap na te geven (samen met heilige engeltje Hilde)
lol, zo noemde ik hem ook altijdquote:Op donderdag 14 september 2006 20:50 schreef natronic het volgende:
Semih heeft Dr.Spock oren
Ja, lachen.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Lekkere heftige discussie met Tijn in het zwembad.. ''Mijn vriendin komt niet met haar kut op tv!!''![]()
Hey de broer van de winnaar van BB6 is er weer ...quote:Op donderdag 14 september 2006 21:40 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
lol, zo noemde ik hem ook altijd
Dat is wel weer mooi van die vroeg-christelijke meisjes!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, lachen.![]()
Tijn met z'n conservatieve momenten...![]()
Marcia wil ook wel eens met éen van de jongens knuffelen maar ze doet het niet vanwege Floris.![]()
Hoop dattie wint, krijg nog aardig wat geld van hemquote:Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey de broer van de winnaar van BB6 is er weer ...![]()
Ja en jij ook, had je al een tijdje niet meer gezien.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey de broer van de winnaar van BB6 is er weer ...![]()
Vertel vertel vertel...quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hoop dattie wint, krijg nog aardig wat geld van hem![]()
Hé grote broer!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:40 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
lol, zo noemde ik hem ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |